Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest HErmula
Skrevet

Lurer på om det er noen som har råd til meg.

Jeg er "nygravert" og har planer om en fjelltur med veninner. Hadde en lite m orsom opplevelse i helga, da jeg gled i båten, og besvimte.

Har ellers bare vanlige symptomer, hovne fingre, litt øm bak i ryggen, og litt smerte i magen innimellom.

Ville dere dratt på fjelltur?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ville kanskje hørt med legen. Om du føler deg i fin form så er det vel ingenting i veien for at du ikke skal reise på hyttetur. Man skal være like aktiv som før sies det. Jeg trente vekter og syklet og alt ganske langt ut i svangerskapet mitt :wink:

Skrevet

Jeg er 16 uker på vei, og planla en fjelltur. Da jeg spurte legen, sa hun at det skulle være helt uproblematisk så lenge jeg følte meg i fin form selv. Men ingen lange eller strevsomme turer. Maks 3 timer i rolig tempo, var svaret jeg fikk.

Jeg er jo noen uker lenger enn deg, så sånn sett kan du helt sikkert gå lengre turer. Hytte-til-hytte turer er jo sjelden 3 timer.... Men jeg ville tenkt litt på å ikke gå veldig langt inn på fjellet, med tanke på at noe kan skje, og det da blir vrient å komme seg "til folk" igjen.

God tur! :-)

Desverre for min egen del ser det ut til at det ikke blir mye fjelltur på meg i og med at bekkenet mitt har begynt å krangle... :-(

Skrevet

jeg havede rejst på hytte tur og haft det gøy, men taget det med ro og ikke lave mere en jeg orkede.

god sommer og god tur.

Skrevet

Tusen takk for fine svar! :-)

Joda, jeg drar nok på hytteturen. Måtte fortelle i dag at jeg er gravid, og da var det null problem å legge om turen. Vi skal da stort sett bo på en hytte å gå turer derfra i stedet for å gå lange turer mellom mange hytter. Da blir det lettere å regulere aktiviteten ut fra formen. Regner med det blir en topp tur!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...