AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Angsten ødelegger livet mitt mer og mer. Hver gang jeg tror jeg har kommet meg ovenpå igjen, kommer den sterkere tilbake enn noensinne. Nå har den ødelagt meg helt. Jeg er så dårlig. Jeg får alle slags mulige plager og de er så sterke, at uansett om jeg vet det er angsten, så blir jeg ikke kvitt de.. Nå gir jeg snart opp.. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare og få livet mitt tilbake igjen... Jeg går til psykolog, men syntes ikke det hjelper noe særlig. Noen andre der ute som har det på samme måte? Hadde vært fint å få pratet med noen i samme situasjon.. Anonymous poster hash: 13212...d1f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Send meg en pm hvis du vil Takk jeg har sendt deg pm. men jeg aner ikke hvor jeg ser om du svarer eller ikke Anonymous poster hash: 13212...d1f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Medisiner da? Anonymous poster hash: 94696...f85
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Ville bare si at jeg lever også med veldig sterk sosial angst, og jeg forstår deg så inderlig godt. Det er vanskelig for andre som ikke har angst å virkelig forstå reaksjonene og tankemønstrene våre, og det kan også bli tøft når man ikke føler at andre vet hvordan det er. Jeg vil ihvertfall bare si at jeg ønsker deg virkelig all lykke til videre, og jeg vet at ting kan bli bedre uansett hvor håpløst det kan føles iblant. Man må rett og slett bare fortsette å ta opp kampen, og det er veldig viktig at du prøver å finne positive ting i hverdagen du kan fokusere på også, så man ikke bare tenker negativt. Jeg heier på deg. Anonymous poster hash: 67407...b4b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Medisiner da?Anonymous poster hash: 94696...f85 Det hjelper ikke noe særlig. Anonymous poster hash: 13212...d1f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Ville bare si at jeg lever også med veldig sterk sosial angst, og jeg forstår deg så inderlig godt. Det er vanskelig for andre som ikke har angst å virkelig forstå reaksjonene og tankemønstrene våre, og det kan også bli tøft når man ikke føler at andre vet hvordan det er. Jeg vil ihvertfall bare si at jeg ønsker deg virkelig all lykke til videre, og jeg vet at ting kan bli bedre uansett hvor håpløst det kan føles iblant. Man må rett og slett bare fortsette å ta opp kampen, og det er veldig viktig at du prøver å finne positive ting i hverdagen du kan fokusere på også, så man ikke bare tenker negativt. Jeg heier på deg. Anonymous poster hash: 67407...b4b Tusen takk for det! Lykke til videre med deg å, håper du også kan få det bedre! Anonymous poster hash: 13212...d1f
flinkeceline Skrevet 6. november 2014 #8 Skrevet 6. november 2014 Du må egentlig bare ta det et steg om gangen. Ingenting er gjort på en og samme dag så det gjelder å holde tunga rett i munnen og komme deg sakte ut av det. Angsten er en ganske sterk ting som kan styre livet til en person fullstendig. Du blir en slave til angsten og den er spesielt vanskelig å komme ut av dess lengre tid du tilbringer i disse tankemønstrene. Tenk positivt og prøv å gjøre det beste ut av situasjonen, det er det beste rådet jeg kan gi deg.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Angsten ødelegger livet mitt mer og mer. Hver gang jeg tror jeg har kommet meg ovenpå igjen, kommer den sterkere tilbake enn noensinne. Nå har den ødelagt meg helt. Jeg er så dårlig. Jeg får alle slags mulige plager og de er så sterke, at uansett om jeg vet det er angsten, så blir jeg ikke kvitt de.. Nå gir jeg snart opp.. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare og få livet mitt tilbake igjen... Jeg går til psykolog, men syntes ikke det hjelper noe særlig. Noen andre der ute som har det på samme måte? Hadde vært fint å få pratet med noen i samme situasjon.. Anonymous poster hash: 13212...d1f Hva er det du har angst for da? kanskje vi kan hjelpe.. Anonymous poster hash: dc90c...b82
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 Hva er det du har angst for da? kanskje vi kan hjelpe.. Anonymous poster hash: dc90c...b82 Jeg vet ikke helt hva jeg har angst for. den bare kommer. Men jeg hvertfall veldig sykdomsangst, og er livredd for å bli syk eller at noe fælt skal skje.. Anonymous poster hash: 13212...d1f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #11 Skrevet 6. november 2014 Du må egentlig bare ta det et steg om gangen. Ingenting er gjort på en og samme dag så det gjelder å holde tunga rett i munnen og komme deg sakte ut av det. Angsten er en ganske sterk ting som kan styre livet til en person fullstendig. Du blir en slave til angsten og den er spesielt vanskelig å komme ut av dess lengre tid du tilbringer i disse tankemønstrene. Tenk positivt og prøv å gjøre det beste ut av situasjonen, det er det beste rådet jeg kan gi deg. Takk for mange kloke ord! du har helt rett, jeg får bare prøve å tenke mer positivt. selv om det er vanskelig.. Anonymous poster hash: 13212...d1f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #12 Skrevet 6. november 2014 Hvis du går til psykolog har han vel utredet deg slik at du har fått en (eller flere) angstdiagnoser? Dette er viktig i forhold til hvilken behandling du skal ha.Anonymous poster hash: 50066...f5d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #13 Skrevet 6. november 2014 Øve, øve, øve var det som hjalp meg. Det var å gjøre litt av gangen og sette fokus på en av sakene. Det som mange gjør er at de forventer en helomvendig på dagen, og klandrer seg for at de ikke får det til. Det er ikke sånn det funker, men kan ta tid å snu det. Har du sykdomsangst så prøve å unngå eller utsette legebesøket når du freaker ut... Anonymous poster hash: 9c63b...e4b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #14 Skrevet 6. november 2014 Hvis du går til psykolog har han vel utredet deg slik at du har fått en (eller flere) angstdiagnoser? Dette er viktig i forhold til hvilken behandling du skal ha.Anonymous poster hash: 50066...f5d Ja jeg har generalisert angstlidelse og dødsangst. Anonymous poster hash: 13212...d1f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #15 Skrevet 7. november 2014 Øve, øve, øve var det som hjalp meg. Det var å gjøre litt av gangen og sette fokus på en av sakene. Det som mange gjør er at de forventer en helomvendig på dagen, og klandrer seg for at de ikke får det til. Det er ikke sånn det funker, men kan ta tid å snu det. Har du sykdomsangst så prøve å unngå eller utsette legebesøket når du freaker ut... Anonymous poster hash: 9c63b...e4b hvordan øvde du da? Jeg har hatt god effekt av det før, var nesten frisk en periode. mens så skjedde det ting i livet mitt sånn at angsten kom tilbake sterkere enn noen gang.. Anonymous poster hash: 13212...d1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå