AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Hva synes du om "Scott" som fornavn til en liten gutt? Anonymous poster hash: c9b0b...175
minister-mio Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Fint. Det finnes en "den store navnetråden" her
Gjest Belle âme Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Syns Scott er kjempepent faktisk
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Har aldri møtt noen som heter Scott.. Og synes det er et søtt navn, men samtidig ikke sukkersøtt. Det passer til en liten baby og til en voksen. Synes nå jeg da Det er liksom et kort og sterkt navn, også er det ikke så vanlig. Men faktisk så er navnet mitt mindre vanlig enn Scott (400 har det) og mitt har 200. og jeg har et vanlig navn.. TS Anonymous poster hash: c9b0b...175
Tøytigern Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Hva synes du om "Scott" som fornavn til en liten gutt? Anonymous poster hash: c9b0b...175 Scott er et etternavn og du har ikke lov til å bruke det som fornavn med mindre du kan dokumentere at det er et mannsnavn benyttet som fornavn, i hver generasjon laaaangt bakover i slekta.. Men lykke til
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #8 Skrevet 6. november 2014 Kjempefint hundenavn ihvertfall! ;-) Anonymous poster hash: 44748...4b9 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Scott er et etternavn og du har ikke lov til å bruke det som fornavn med mindre du kan dokumentere at det er et mannsnavn benyttet som fornavn, i hver generasjon laaaangt bakover i slekta.. Men lykke til det er da et fornavn ellers i verden. Helt sikker på at du får godkjent dette når andre får goskjent at barnet dems skal hete Silke tenker bare på Scott Disick når jeg hører navnet Scott. Hva med Seth? Anonymous poster hash: 20360...dd4 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 det er da et fornavn ellers i verden. Helt sikker på at du får godkjent dette når andre får goskjent at barnet dems skal hete Silke tenker bare på Scott Disick når jeg hører navnet Scott. Hva med Seth? Anonymous poster hash: 20360...dd4 Det er da 200stk i norge som heter Scott som eneste fornavn... Hva med "Aune Sand", Aune er da ingen fornavn... Det er jo et etternavn, det er jo som om en heter Hansen Olsen (Hansen som fornavn). Aaww Seth er søtt også! Anonymous poster hash: c9b0b...175 1
Mikrokosmos Skrevet 6. november 2014 #11 Skrevet 6. november 2014 Scott er et stilig navn, synes jeg. Men kommer nok litt an på etternavnet. Engelskklingende fornavn + veldig norske etternavn kan høres litt rart ut.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #12 Skrevet 6. november 2014 Scott er et stilig navn, synes jeg. Men kommer nok litt an på etternavnet. Engelskklingende fornavn + veldig norske etternavn kan høres litt rart ut. Det klinger bra med kjæresten sitt etternavn, Scott Aune, men ikke med det andre etternavnet hans, da det er for "norsk". Mitt passer det heller ikke med. Synes det meste passer med Aune faktisk. Anonymous poster hash: c9b0b...175
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #13 Skrevet 6. november 2014 For meg er Scott et hunde navn, men fint er det jo forsåvidt. Anonymous poster hash: e85a7...1a8 1
Puny Skrevet 6. november 2014 #14 Skrevet 6. november 2014 Scott er et stilig navn, synes jeg. Men kommer nok litt an på etternavnet. Engelskklingende fornavn + veldig norske etternavn kan høres litt rart ut. hehe ser for meg Scott Ødegård Farervold eller noe... Jeg syntes dette er en ting man absolutt burde ta hensyn til... Ikke engelsklydende fornavn og superbondske etternavn...
minister-mio Skrevet 6. november 2014 #15 Skrevet 6. november 2014 Scott er et etternavn og du har ikke lov til å bruke det som fornavn med mindre du kan dokumentere at det er et mannsnavn benyttet som fornavn, i hver generasjon laaaangt bakover i slekta.. Men lykke til Dette kan umulig stemme? Jeg kjenner iallefall 3 nordmenn som heter Scott til fornavn 2
minister-mio Skrevet 6. november 2014 #16 Skrevet 6. november 2014 Men faktisk så er navnet mitt mindre vanlig enn Scott (400 har det) og mitt har 200. og jeg har et vanlig navn.. TS Anonymous poster hash: c9b0b...175 Hvorfor tenker du det er vanlig når såpass få heter det?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #17 Skrevet 6. november 2014 For meg er Scott et hunde navn, men fint er det jo forsåvidt. Anonymous poster hash: e85a7...1a8 samme som at Lucas er et hundenavn for meg Ts Anonymous poster hash: c9b0b...175 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #19 Skrevet 6. november 2014 Hvorfor tenker du det er vanlig når såpass få heter det? Det er ikke vanlig som at mange heter det. Men folk tenker ikke "oy det var et uvanelig navn". Skrivemåten er uvanlig. Det er 2000 som heter det navnet, men bare 200 med min skrivemåte. Så det er liksom snakk om "Christine" og "Kristine". er samme navn, men skrives annerledes. Anonymous poster hash: c9b0b...175 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #20 Skrevet 6. november 2014 Ene sønnen til Mari Maurstad heter Scott. Synes det er et fint navn. Anonymous poster hash: 558ad...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå