Gå til innhold

Sexprat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg lurer på når det beste "tidspunktet" er for å snakke om sex. Da tenker jeg ikke på sex for første gang, men om sex generelt. Fantasier, fetisjer og slikt. Bør hun være kåt for å kunne være åpen og ærlig om dette, eller passer denne praten til enhver tid? :P

Anonymous poster hash: c1779...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst? Har du ikke gode nok sosiale antenner til å finne ut av det selv?

Folk er jo veldig forskjellige og det finnes ingen fasit.

Men er nok ikke en prat å begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Har du ikke gode nok sosiale antenner til å finne ut av det selv?

Folk er jo veldig forskjellige og det finnes ingen fasit.

Men er nok ikke en prat å begynne med.

Beklager om mine antenner ikke er som dine. Jeg hadde ikke spurt om jeg ikke lurte ;) men takk for påpekelsen, tar den med meg ;)

Anonymous poster hash: c1779...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager om mine antenner ikke er som dine. Jeg hadde ikke spurt om jeg ikke lurte ;) men takk for påpekelsen, tar den med meg ;)

Anonymous poster hash: c1779...f42

For all del. Det var ikke vondt ment. Du finner nok ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å ta slike ting etter sex, evt. i en situasjon der det ikke er aktuelt å ha sex. Grunnen er at jeg føler det som et litt patetisk forsøk å gjøre henne tent på eller noe liknende dersom jeg tar det opp som "forspill". Kan godt hende dette er en teit tankegang, men det er nå slik jeg ser det.

I tillegg er det viktig å ikke risikere dårlig stemning med å foreslå trekant (eller hva du ellers skulle ønske å prøve) når dere allerede er godt i gang med å bli tent.

Endret av Flibidy Flæbidy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når som helst så lenge dere har god tid, det ikke er andre til stede, og du har en slags intro til samtalen. (Altså ikke bare plumper ut med det uten at det har vært snakk om det i det hele tatt).

Lykke til! Og oppdater oss gjerne om hvordan det gikk hvis du tar mot til deg og gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Prater like gjerne om fantasier etc mens vi står og lager middag, som både før, etter (og under) sex, over et par glass vin, når en av oss ser noe på tv/film/whatever som vi tenner på - så til alle døgnets tider, så lenge vi er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Jeg lurer på når det beste "tidspunktet" er for å snakke om sex. Da tenker jeg ikke på sex for første gang, men om sex generelt. Fantasier, fetisjer og slikt. Bør hun være kåt for å kunne være åpen og ærlig om dette, eller passer denne praten til enhver tid? :P

Anonymous poster hash: c1779...f42

Vent en måned eller to i forholdet? Er som sagt ingen fasitsvar på når den praten kommer men om du er klar for den er det vel bare å hoppe i det? Innled gjerne ved at du sier at du hadde en sexdrøm som du tente på å gjerne ville prøvd ut og spør om det er noe partneren din liker / har lyst å prøve. Eller bare spør rett ut;)

Anonymous poster hash: d5a9f...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være 100% trygg på henne. Hvis du begynner å prate om sex når hun ikke er klar for det, anses det for å være sextrakassering.



Anonymous poster hash: a9b2a...118
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stod i Dagbladet for en tid siden at etter å ha vært i et forhold i et halvt år kunne man begynne å prate om fetisher og slikt.

Jeg ser det for meg:

"Ja, mor. Nå har vi altså vært i lag et halvt år, og nå er det på tide jeg betror deg at jeg ikke er fornøyd med å ligge i misjonær med lyset slukket slik som vi har gjort. Du husker den store kista mi? Der har jeg leketøyet mitt: Fem lengder tau, et spanskrør, (...) og morra skal vi ut og finne noen skikkelig vonde høye støvletter til deg."

"Åja, sier du det. Ja det får bli etter at jeg har tissa på deg og pult deg med den store straponen min, for det er nå sånt jeg liker"

Hvis man kommer på bølgelengde allerede første date, så er det ingen ting i vegen, mener jeg, for å begynne å sondere litt? I alle fall hvis man som jeg er sånn passelig pervers.

Endret av draug 75
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har sex fortrinnsvis vært noe vi har praktisert i et forhold, å snakke så mye om temaet har jeg aldri opplevd i noen av mine forhold, men for all del det har jo vært slik at vi har kommunisert det litt for å tilpasse oss hverandre. Min erfaring er at det oftere er et tema mellom single parter og noen som ikke er et par, så jeg har snakket mer om temaet sammen med venninner enn sammen med kjærester/samboere for å si det slik, og dem som først har vært venn men så ble noe mer, så snakket vi mer om sex før vi ble sammen enn etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...