Gå til innhold

Vil bli holdt rundt!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Malanthor
Skrevet

Går da helt fint å bare ha et kose forhold. Selfølgelig kan det utvikle seg til noe mer, evt kan en av partene få ideer. Men hvis de begge oppfører seg ordentlig skulle det ikke være noe stress. Hadde en venninne som jeg koste endel med, men vi hadde aldri sex og det gikk over flere år. :laugh:

Skrevet

TS her:)

Jeg sier ikke at jeg ikke vil ha kjæreste (og dermed også sex). Men det jeg føler et akutt behov for er å bli holdt rundt. I en alder av 28 år uten kjæreste er jeg helt sulteforet på nærhet :(

Anonymous poster hash: ad856...418

Gjest Malanthor
Skrevet

Du finner sikkert noen her som vil gi deg en kos. Bare prøv å unngå galningene og stalkerne. :laugh:

Skrevet

Åh, jeg og savner kosing og bli holdt rundt. Herregud som jeg savner det!

Anonymous poster hash: 05ea5...293
  • Liker 1
Skrevet

Jeg sier ikke at jeg ikke vil ha kjæreste (og dermed også sex). Men det jeg føler et akutt behov for er å bli holdt rundt. I en alder av 28 år uten kjæreste er jeg helt sulteforet på nærhet :(

You better put out then!

Anonymous poster hash: 6b475...823

• Liker 1
Skrevet

Hvor i landet bor du? Bor du i en av de større norske byene, må det da være mulig å finne noen som vil det samme, men jeg er usikker hvilke steder man kan spørre om noe sånt. Blir litt rart å lage sukkerprofil for det, liksom. Jeg har faktisk hatt lyst på det samme selv, og jeg er mann! Sex er fint og flott, men ingenting er som uskyldig kos i høstmørket.

Anonymous poster hash: b3917...846
  • Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Skjønner deg veldig godt! Har selv vært singel altfor, altfor lenge og føler det samme.

Savner å holde rundt og bli holdt rundt av noen som bryr seg, jeg synes ihvertfall ikke

at det er noe av det samme i det hele tatt å bare "finne en" som det har blitt foreslått her.

Skrevet

Jeg liker også å bli holdt rundt. Men jeg liker vel enda bedre å holde rundt og klemme mannen. Og liker å stryke og kysse. Elsker sex også. Synd jeg er singel da.

Anonymous poster hash: f10a8...38c
Skrevet

Akkurat det er nok bare et tidsspørsmål... :lur:

Vi har alle behov for fysisk nærhet så dette er jo ikke det minste rart TS.

Vil gjerne ha kilder på den der. Det stemmer nok ikke. Er mange som aldri har hatt kjæreste/koset osv med noen som ikke er familie som er over 20. Og dem går det helt fint med.

Anonymous poster hash: ff3cd...4de

Skrevet

Vil gjerne ha kilder på den der. Det stemmer nok ikke. Er mange som aldri har hatt kjæreste/koset osv med noen som ikke er familie som er over 20. Og dem går det helt fint med.

Anonymous poster hash: ff3cd...4de

At det går an å leve uten er ikke det samme som at behovet ikke fins :opplyser:

Spedbarn dør uten fysisk kontakt. Faktisk uten at de feiler noe eller er syke.

• Liker 4
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Vet ikke om menn er så interessert i kun klemming og kos over tid? :P

Jeg ønsker ikke sex eller noe :sjenert:

Så lenge det ikke forstyrrer dagsordenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...