AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Var ute og gikk tur langs en landevei med noen venner igår, og så kom det en bil rundt svingen, og jeg gikk litt langt ut på siden. Endte med at jeg sklei på kanten, tråkket over, og rett ned 0.5 meter i grøften med ene foten, mens jeg landet med andre kneet rett på asfaltkanten og slo meg skikkelig. Fikk vondt helt opp i hoften. Gikk videre, for jeg ville ikke klage, men det var helt sinnsykt vondt. Da jeg kom hjem etter ca 10 minutter så jeg at det var hull i buksen på det skadde kneet, og jeg hadde et ganske stort dypt kutt der. Renset det, tok på en stor kompress og gikk og la meg. I løpet av natten har det blødd tvers igjennom kompressen og utover hele sengen. Kneet er hovent og gjør vondt. Jeg har en ganske aktiv jobb, og føler meg teit om jeg skal si at jeg ikke kan utføre alle oppgavene mine pga en trynings på tur i går kveld.. Burde jeg holde det i ro, eller er det greit å belaste det? Burde jeg gå til lege? Det blør en del fortsatt, men ikke fullt så mye som igår. Anonymous poster hash: 30148...756
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Var ute og gikk tur langs en landevei med noen venner igår, og så kom det en bil rundt svingen, og jeg gikk litt langt ut på siden. Endte med at jeg sklei på kanten, tråkket over, og rett ned 0.5 meter i grøften med ene foten, mens jeg landet med andre kneet rett på asfaltkanten og slo meg skikkelig. Fikk vondt helt opp i hoften. Gikk videre, for jeg ville ikke klage, men det var helt sinnsykt vondt. Da jeg kom hjem etter ca 10 minutter så jeg at det var hull i buksen på det skadde kneet, og jeg hadde et ganske stort dypt kutt der. Renset det, tok på en stor kompress og gikk og la meg. I løpet av natten har det blødd tvers igjennom kompressen og utover hele sengen. Kneet er hovent og gjør vondt. Jeg har en ganske aktiv jobb, og føler meg teit om jeg skal si at jeg ikke kan utføre alle oppgavene mine pga en trynings på tur i går kveld.. Burde jeg holde det i ro, eller er det greit å belaste det? Burde jeg gå til lege? Det blør en del fortsatt, men ikke fullt så mye som igår.Anonymous poster hash: 30148...756 Jeg ville rådet deg til å dra til en lege. Ikle bare for å sjekke kuttet men det kan fort ha skjedd noe med selve kneet og. Og det er et viktig ledd Anonymous poster hash: 7cf2e...c73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå