AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #1 Skrevet 6. november 2014 Hei! Jeg har fjernet et fettkul i hodet for 8 måneder siden. Han skrapet ikke ut det som var inni, men fjernet hele kulen, skjærte den ut rett å slett. Jeg har aldri hørt eller lest om denne metoden å gjøre det på å er derfor litt nyskjerrig på om han har gjort noe feil!? Jeg har mistet følelsen helt rundt områder han har skjært i... Er dette normal måte å gjøre det på?:/ Anonymous poster hash: 6a6aa...38cAnonymous poster hash: 2e30e...cd0
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 Ja, ellers kan den fylle seg med talg igjen. Anonymous poster hash: 33fa4...30f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Åja Okei bra.. Men kommer jeg til å få tilbake følelsen i hodet tro?Anonymous poster hash: 2e30e...cd0
Prestekragen Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Er det ikke sånn at det kan ta lang tid før man får tilbake følelsen i et område man har operert, da?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Åååh håper det! For det føles som om han han stramme hodet mitt, å det er så ekkelt😳 takk for positive svar! Nå kan jeg hvertfall slappe av Anonymous poster hash: 2e30e...cd0
Gjest Christina146 Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Synes du burde ta dette spørsmålet opp med kikurgen, og ikke på et forum. Du har vel fått time for kontroll?
Miss moneypenny Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Jeg har fjernet en del sånne, på den måten.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #8 Skrevet 6. november 2014 Nervene vil gro tilbake igjen, det tar bare litt tid Anonymous poster hash: 92643...45c
krøllekrall Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Nei, dette var ikke feil av legen. Fettkuler (lipomer) fjernes i sin helhet, og skal ikke åpnes og skrapes ut. De sklir ut av en slags "lomme" de ligger i. I etterkant av en operasjon som dette kan de tynne, ytre nervefibrene være midlertidig skadet - men hos de aller fleste normaliserer dette seg. Ingen grunn til bekymring! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå