Gå til innhold

Mensen helt uten forvarsel - flere?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Er det flere enn meg som opplever at mensen kommer helt plutselig, uten forvarsel? Verken såre brystvorter, "større" bryst, oppblåst mage/diare eller humørsvingninger som jeg vanligvis får, såvidt jeg merka selv. Andre ganger bytter jeg mellom å ligge i fosterstilling på sofaen og grine/le med messmerter, sitte på do med diaré osv. Hvorfor varierer sånt så veldig? Mensen kom nå i kveld, virkelig uten noen forvarsel. Det er irriterende! Jeg har jo faen ikke bind! :rasende:

Og nei, jeg har ikke oversikt over syklusen min for tiden. Jeg vet ikke om den er regelmessig eller ei. :)

Endret av Explosive
Videoannonse
Annonse
Gjest Allergikeren
Skrevet

Samme her! Av og til, ikke hver gang. Noen ganger får jeg symptomer noen dager i forveien, men så merker jeg ikke noe mer før det plutselig skjer. Kjempegøy når man er på jobb! Andre ganger igjen bygger det seg liksom opp; ømme bryst, humørsvinginger, og så murring i rygg og mage til slutt.

Skrevet

Helt normalt. Det er mest vanlig å få forvarsel og merke når egglösning er. Andre ganger kan blödningen bare komme uten forsvarsel

Anonymous poster hash: 04c98...5af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...