Explosive Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 (endret) Hei! Er det flere enn meg som opplever at mensen kommer helt plutselig, uten forvarsel? Verken såre brystvorter, "større" bryst, oppblåst mage/diare eller humørsvingninger som jeg vanligvis får, såvidt jeg merka selv. Andre ganger bytter jeg mellom å ligge i fosterstilling på sofaen og grine/le med messmerter, sitte på do med diaré osv. Hvorfor varierer sånt så veldig? Mensen kom nå i kveld, virkelig uten noen forvarsel. Det er irriterende! Jeg har jo faen ikke bind! Og nei, jeg har ikke oversikt over syklusen min for tiden. Jeg vet ikke om den er regelmessig eller ei. Endret 5. november 2014 av Explosive
Gjest Allergikeren Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Samme her! Av og til, ikke hver gang. Noen ganger får jeg symptomer noen dager i forveien, men så merker jeg ikke noe mer før det plutselig skjer. Kjempegøy når man er på jobb! Andre ganger igjen bygger det seg liksom opp; ømme bryst, humørsvinginger, og så murring i rygg og mage til slutt.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 Helt normalt. Det er mest vanlig å få forvarsel og merke når egglösning er. Andre ganger kan blödningen bare komme uten forsvarsel Anonymous poster hash: 04c98...5af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå