Gjest TomKrus Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 Dagbladet kan i dag informere om at kort lyst hår er bedre i varmen enn langt og mørkt. Og dette kommer fra en professor, så dette kan vi tro på! Fantastisk. Sykkelesset Anita Valen får professorstøtte i ønsket om å bli blondine. Men viktigere er det at håret er kort. I disse agurktider burde jeg kanskje ha lagt denne under aktuelt.
Gjest GreenSky Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Hehe. Jvf. Det jeg skrev om forskere under "dumme folk" tråden til Poirot.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 Noen her som snakker om løk på dette forumet. Jeg sier bare dette lukter agurk (agurk lukter ikke så mye, men pytt pytt)
Gjest Lompa Skrevet 20. juli 2004 #4 Skrevet 20. juli 2004 Pføy! Jeg er allerede forholdsvis lys, men ikke søren at jeg klipper meg kort!SÅ varmt blir det aldri at jeg klipper av meg det lange håret mitt! Det kan jeg sette opp, eller jeg kan fukte det og la det henge løst, det kjøler godt det og!
Gjest Lompa Skrevet 20. juli 2004 #5 Skrevet 20. juli 2004 Noen her som snakker om løk på dette forumet. Jeg sier bare dette lukter agurk (agurk lukter ikke så mye, men pytt pytt) Kommer an på om det er frisk slangeagurk eller sylteagurk det da....
Gjest Devil's Spawn Skrevet 20. juli 2004 #6 Skrevet 20. juli 2004 Kommer an på om det er frisk slangeagurk eller sylteagurk det da.... Sylteagurk lukter surt og jævlig. Eeeh....Sa du slangeagurk??
Gjest Lompa Skrevet 20. juli 2004 #8 Skrevet 20. juli 2004 Rattlecucumber - en delikatesse! Har hørt om slangesuppe, men rattlecucumber var noe nytt...Hvor får jeg tak i det?Kan det servers sammen med slangesuppe? Evt. løk?Eller til løksuppe,kanskje?
Gjest Lompa Skrevet 20. juli 2004 #10 Skrevet 20. juli 2004 Pass deg, ellers lager jeg slangesuppe av deg....
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2004 #11 Skrevet 20. juli 2004 Jeg har langt og sort, og jeg kjenner ikke en dritt Kanskje jeg er så dum at jeg er blitt imun?
Gjest Lompa Skrevet 20. juli 2004 #12 Skrevet 20. juli 2004 Jeg har langt og sort, og jeg kjenner ikke en dritt Kanskje jeg er så dum at jeg er blitt imun? Sikker på at du ikke EGENTLIG er blond da?En sånn jukse-Nemi, liksom?
Gjest GreenSky Skrevet 20. juli 2004 #13 Skrevet 20. juli 2004 Sikker på at du ikke EGENTLIG er blond da?En sånn jukse-Nemi, liksom? Nemi ække ekte svarthåra hun heller, faktisk.
Gjest GreenSky Skrevet 20. juli 2004 #15 Skrevet 20. juli 2004 Bare moody-blondiner altså? Jeg vet ikke om hun er blond, men hun farger jaffal håret. Hun er sikkert brunette som meg.
Gjest TomKrus Skrevet 20. juli 2004 #16 Skrevet 20. juli 2004 Jeg vet ikke om hun er blond, men hun farger jaffal håret. Hun er sikkert brunette som meg. Nemi er en tegneseriefigur. Dere vet det?
Gjest GreenSky Skrevet 20. juli 2004 #18 Skrevet 20. juli 2004 Nemi vanker på samme utesteder som meg, visste du det? Lise Myre bruker goth-utesteder i Oslo som bakgrunn i mange av stripene sine.
Gjest TomKrus Skrevet 20. juli 2004 #19 Skrevet 20. juli 2004 Nemi vanker på samme utesteder som meg' date= visste du det? Lise Myre bruker goth-utesteder i Oslo som bakgrunn i mange av stripene sine. hmm, kanskje du har vært modell for henne og...? *hmmm*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå