AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Leste en plass at musklene må slappe av for å kvite seg med avføringen, usikker om dette var i forbindelse med avføringsmidler, men var iallefall mtp forstoppelse (som jeg har nå.) Kan det være pga dette jeg er ekstremt slapp og trøtt? Eller er det mørketiden som tar meg hardt nå? Klarer nesten ingenting, jobber 50% og etter 4 timer på jobb ligger jeg gjerne reste av dagen og prøver å holde meg våken. Null energi. I tillegg til dette er jeg forstoppet, noe som ikke hjelper på, får ikke i meg nok væske heller pga ubehag av forstoppelsen Og en ting til, er det normalt å bli litt uggen i formen av sånne midler? Hører kanskje til å "tømme seg" det eller? Tar sånn laxoberaldråper forresten. Setter stor pris på om noen orket å svare! Anonymous poster hash: cfdef...22a
Minya Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Sett et klystér og se om det får fortgang i sakene. Det er ganske vanlig å føle seg litt uffen når man bruker sånne midler, magen blir jo litt i ulage, og da følger gjerne resten av kroppen og da allmentilstanden etter. I kombinasjon med mørketiden er det da ikke noe rart at du føler deg slapp og søvnig. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Sett et klystér og se om det får fortgang i sakene. Det er ganske vanlig å føle seg litt uffen når man bruker sånne midler, magen blir jo litt i ulage, og da følger gjerne resten av kroppen og da allmentilstanden etter. I kombinasjon med mørketiden er det da ikke noe rart at du føler deg slapp og søvnig. Tusen takk for svar! Skal sette klyster ikveld, håpe på at det får ting i gang fortere ja. Men nå kan jeg slappe av litt mtp formen, at det verste går mest sannsynlig over når magen er i gang igjen. Igjen, takk for svar. ♡Anonymous poster hash: cfdef...22a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå