AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 VG, aftenposten og nrk skriver propaganda nyheter. Alle videoer og bilder fra den Islamske stat kan dere finne på denne nettsiden. Ikke stol på norske nyheter. http://www.memritv.org/ Jeg tviler på at Norge klarer å avdekke terrorister uansett om det skulle oppstå i Norge. Norge klarte ikke engang å stoppe Anders Behring Breivik og våre politikere er 99% udugelige. Uansett! Hvis dere lurer på hvor våre norske media får kildene sine fra. Her er nettsiden. http://www.memritv.org/ Anonymous poster hash: 02051...b91
Gjest Malanthor Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Hva er poenget ditt egentlig? At denne siden er slem og at den brukes som en kilde av våre medier? Og bare for å informere deg så er det tilnærmet umulig å stoppe folk som ABB. Spør deg selv, hvis du hadde bestemt deg for å gå berserk på stortinget med hagla og revolveren din, hvordan skulle noen klart å stoppe deg? Telepati? Fullstendig overvåkning av hele samfunnet kanskje? En annen ting er at de muligens kunne stoppet han før han nådde utøya, men det var en personfeil og ikke systemfeil. 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Hva er poenget ditt egentlig? At denne siden er slem og at den brukes som en kilde av våre medier? Og bare for å informere deg så er det tilnærmet umulig å stoppe folk som ABB. Spør deg selv, hvis du hadde bestemt deg for å gå berserk på stortinget med hagla og revolveren din, hvordan skulle noen klart å stoppe deg? Telepati? Fullstendig overvåkning av hele samfunnet kanskje? En annen ting er at de muligens kunne stoppet han før han nådde utøya, men det var en personfeil og ikke systemfeil. Poenget er at hvis du ser på videoene fra Islamsk stat. Så har de ingen terror trussel rettet mot Norge. Kun mot USA, Kina, Russland, og Briterne osv. Mens norsk media kommer med propaganda som dette her. http://nrk.no/norge/her-er-is-budskapet-som-utloste-ny-trusselvurdering-1.12026629 Norsk media sier at trusselen er rettet mot Norge. I realiteten er det trussel mot Russland, USA og Kina. Altså verdensmakter og ikke Norge. Så norsk propaganda nyhets maskinen må slutte å dikte opp tullehistorier. Jeg har sittet og sett på islamsk stats videoer i 12 timer og kan ikke finne en eneste video med trussel mot Norge. Det er jo poenget her. Så norsk media servere løgner og er en ren propaganda maskin som dikter opp historier fra løse luften. Anonymous poster hash: 02051...b91
Jetlag Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 (endret) Poenget er at hvis du ser på videoene fra Islamsk stat. Så har de ingen terror trussel rettet mot Norge. Kun mot USA, Kina, Russland, og Briterne osv. Mens norsk media kommer med propaganda som dette her. http://nrk.no/norge/her-er-is-budskapet-som-utloste-ny-trusselvurdering-1.12026629 Norsk media sier at trusselen er rettet mot Norge. I realiteten er det trussel mot Russland, USA og Kina. Altså verdensmakter og ikke Norge. Så norsk propaganda nyhets maskinen må slutte å dikte opp tullehistorier. Jeg har sittet og sett på islamsk stats videoer i 12 timer og kan ikke finne en eneste video med trussel mot Norge. Det er jo poenget her. Så norsk media servere løgner og er en ren propaganda maskin som dikter opp historier fra løse luften. Anonymous poster hash: 02051...b91 Trussel mot Norge? Det er ikke utenlandske muslimer vi burde bekymre oss for. Den Islamske Stat finnes allerede i Norge haha. Ja hurra for multikultur. Denne videoen viser hvordan muslimene i Norge fungerer. http://www.memritv.org/clip/en/4027.htm Det er litt idiotisk å lese norsk media for dagen. Jeg merker at de selv dikter opp fakta fra løse luften. Endret 5. november 2014 av Jetlag 5
Gjest Malanthor Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Vel at pressen overdriver for å skape headlines er ikke noe nytt. Det har de drevet med siden de kom til. Men vi vet vel heller ikke nøyaktig hvilke kilder de refererer til når de skriver de det skriver. Bare fordi du ikke kan finne noe konkret på en enkelt side betyr det ikke at 1: det ikke kan finnes mere stoff et annet sted eller 2: at du simpelthen ikke fant det de refererer til. Mener ikke å rakke ned på din observasjonsevne, men det er nå ikke som om du sitter med det her hele dagen heller (håper jeg) Og ja selfølgelig plukker de ut stormaktene når de kommer med spesifikke trusler, de hater jo primært usa, eller den store satan. Vi er nok bare et fjernt tertiær mål. Uansett om ordet norge ikke brukes direkte i disse utalelsene fra IS så betyr det ikke at vi er trygge. Fanatikere finnes i alle land, og en ting trenger ikke å sies direkte for at noen skal foreta en handling. På generellt grunnlag må jeg dog si meg enig med deg i at norske medier kunne trenge å bli flinkere ærligere og mere saklige.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 VG, aftenposten og nrk skriver propaganda nyheter. Alle videoer og bilder fra den Islamske stat kan dere finne på denne nettsiden. Ikke stol på norske nyheter. http://www.memritv.org/ Jeg tviler på at Norge klarer å avdekke terrorister uansett om det skulle oppstå i Norge. Norge klarte ikke engang å stoppe Anders Behring Breivik og våre politikere er 99% udugelige. Uansett! Hvis dere lurer på hvor våre norske media får kildene sine fra. Her er nettsiden. http://www.memritv.org/ Anonymous poster hash: 02051...b91 Enig. IS består bare av speidergutter som vil alle alt vel og fred i verden. Alle andre bedriver bare propaganda ass... Anonymous poster hash: a70c7...4f4 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 Poenget er at hvis du ser på videoene fra Islamsk stat. Så har de ingen terror trussel rettet mot Norge. Kun mot USA, Kina, Russland, og Briterne osv. Mens norsk media kommer med propaganda som dette her. http://nrk.no/norge/her-er-is-budskapet-som-utloste-ny-trusselvurdering-1.12026629 Norsk media sier at trusselen er rettet mot Norge. I realiteten er det trussel mot Russland, USA og Kina. Altså verdensmakter og ikke Norge. Så norsk propaganda nyhets maskinen må slutte å dikte opp tullehistorier. Jeg har sittet og sett på islamsk stats videoer i 12 timer og kan ikke finne en eneste video med trussel mot Norge. Det er jo poenget her. Så norsk media servere løgner og er en ren propaganda maskin som dikter opp historier fra løse luften. Anonymous poster hash: 02051...b91 Flott for deg at du kan mer om dette enn det PSI kan! Kanskje du burde kontakte dem og meddele all din kunnskap om dette emnet? Nesten litt egoistisk å la være å dele... Anonymous poster hash: 8ebab...1dd 4
Stoltmann Skrevet 5. november 2014 #8 Skrevet 5. november 2014 (endret) Vel at pressen overdriver for å skape headlines er ikke noe nytt. Det har de drevet med siden de kom til. Men vi vet vel heller ikke nøyaktig hvilke kilder de refererer til når de skriver de det skriver. Bare fordi du ikke kan finne noe konkret på en enkelt side betyr det ikke at 1: det ikke kan finnes mere stoff et annet sted eller 2: at du simpelthen ikke fant det de refererer til. Mener ikke å rakke ned på din observasjonsevne, men det er nå ikke som om du sitter med det her hele dagen heller (håper jeg) Og ja selfølgelig plukker de ut stormaktene når de kommer med spesifikke trusler, de hater jo primært usa, eller den store satan. Vi er nok bare et fjernt tertiær mål. Uansett om ordet norge ikke brukes direkte i disse utalelsene fra IS så betyr det ikke at vi er trygge. Fanatikere finnes i alle land, og en ting trenger ikke å sies direkte for at noen skal foreta en handling. På generellt grunnlag må jeg dog si meg enig med deg i at norske medier kunne trenge å bli flinkere ærligere og mere saklige. Kildene kommer vel fra memri.org og Liveleak! Alle holshuggings og trusselvideo finner man lett her på disse sidene. Som for eksempel! Norsk media skriver om halshuggings video. Disse finner man på liveleak lett og enkelt. Men media oppgir ikke dette også driver de med masse propaganda skriving.http://www.dagbladet.no/2014/10/03/nyheter/utenriks/is/35579109/ Jeg vet at alle kildene som blir skrevet om IS, Al Qaida i norsk media osv kommer alle sammen fra memri og liveleak. Tror du ikke på meg kan du trykke på linken under. http://www.liveleak.com/view?i=5ca_1370563332 Også vår gode venn Saudi Arabia har mange mange halshuggings videoer på nettet. Rart Saudia Arabia ikke regnes som terrorister av Norge. Money talks altså. Endret 5. november 2014 av Stoltmann
Jetlag Skrevet 5. november 2014 #9 Skrevet 5. november 2014 (endret) Kildene kommer vel fra memri.org og Liveleak! Alle holshuggings og trusselvideo finner man lett her på disse sidene. Som for eksempel! Norsk media skriver om halshuggings video. Disse finner man på liveleak lett og enkelt. Men media oppgir ikke dette også driver de med masse propaganda skriving.http://www.dagbladet.no/2014/10/03/nyheter/utenriks/is/35579109/ Jeg vet at alle kildene som blir skrevet om IS, Al Qaida i norsk media osv kommer alle sammen fra memri og liveleak. Tror du ikke på meg kan du trykke på linken under. http://www.liveleak.com/view?i=5ca_1370563332 Også vår gode venn Saudi Arabia har mange mange halshuggings videoer på nettet. Rart Saudia Arabia ikke regnes som terrorister av Norge. Money talks altså. Terroristene er ikke sjenerte ser jeg! Alle trusler kommer fra internett propanda videoer. Latterlig at media ikke linker til disse, men istedenfor skriver propaganda og løgner. Den største trusselen mot Norge mener jeg er denne tullingen her. NRK skriver mye mer propaganda enn Aftenposten, Vg og Tv2 tilsammen. Vi betaler NRK lisens så statskanalen kan skrive propaganda løgner. http://www.youtube.com/watch?v=qsBL0Uvz07w Endret 5. november 2014 av Jetlag
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 Nå er det jo faktisk slik at det er PST som har vurdert situasjonen. Det er ikke media som sier, i utgangspunktet, at trusselnivået er hevet. Anonymous poster hash: 67094...86c 3
Druid Skrevet 6. november 2014 #11 Skrevet 6. november 2014 Poenget er at hvis du ser på videoene fra Islamsk stat. Så har de ingen terror trussel rettet mot Norge. Kun mot USA, Kina, Russland, og Briterne osv. Mens norsk media kommer med propaganda som dette her. http://nrk.no/norge/her-er-is-budskapet-som-utloste-ny-trusselvurdering-1.12026629 Norsk media sier at trusselen er rettet mot Norge. I realiteten er det trussel mot Russland, USA og Kina. Altså verdensmakter og ikke Norge. Så norsk propaganda nyhets maskinen må slutte å dikte opp tullehistorier. Jeg har sittet og sett på islamsk stats videoer i 12 timer og kan ikke finne en eneste video med trussel mot Norge. Det er jo poenget her. Så norsk media servere løgner og er en ren propaganda maskin som dikter opp historier fra løse luften. Anonymous poster hash: 02051...b91 Trusselen fra IS er ikke en direkte trussel, men en indirekte trussel. Enten basert på noen som bor og fungerer i Norge og som har sympatier til IS ønsker å aksjonere voldelig mot Norsk involvering i angrep mot IS, eller gjennom at opptrent personell som har vært i funksjon i IS sine styrker, kommer hjem og enten reagerer med PTS eller utfører soloaksjoner fundamentert i sin erfaring i området. Så vår direkte militære involvering mot IS i Irak og Syria gir automatisk økt terrortrussel. Vi er ikke lenger Nøytral eller en mulig fremtidig fredspartner; vi har nettopp meldt oss inn som militær motstander. 1
umwar Skrevet 7. november 2014 #13 Skrevet 7. november 2014 Du tviler på at Norge klarer å avdekke terrorister? Norske spioner/agenter er i verdensklassen, og er anerkjent for å få tak i informasjon som er veldig pålitelig. Breivik blir et særtilfelle, da han var alene om planen sin og ikke tilhørte et åpent miljø som en kan infiltrere. Hvis du syns norske politikere er udugelige så syns jeg du skal engasjere deg i politikken. 2
pinar Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Ryddet for avsporinger og spekulasjoner, pluss svar. pinar, mod.
Druid Skrevet 7. november 2014 #15 Skrevet 7. november 2014 Du tviler på at Norge klarer å avdekke terrorister? Norske spioner/agenter er i verdensklassen, og er anerkjent for å få tak i informasjon som er veldig pålitelig. Breivik blir et særtilfelle, da han var alene om planen sin og ikke tilhørte et åpent miljø som en kan infiltrere. Hvis du syns norske politikere er udugelige så syns jeg du skal engasjere deg i politikken. Jeg tviler på at Norge klarer å avdekke den type terrorister vi mest antagelig vil bli utsatt for. Og jeg ser ikke problemet. Jeg ser ikke det EGENTLIGE problemet med ABB, sånn rent bortsett fra mennesketapet. Det er en tragedie på det nivået, men jeg forventer ikke at Norge skal være en uskyldsplett der intet vondt skjer. Norge inneholder en representativ menge mennesker, og deriblandt terrorister, skoleskyttere, familiedrapsmenn , pedofile og alt annet av samfunnstrussler. Vi er heldig så lenge vi ikke opplever dem, men vi vil få dem en etter en. Det er ikke mulig å skape ett samfunn som ikke har muligheten for at disse slår ut, og hadde det funnets, ville jeg ikke bodd der. Vi kommer ganske sikkert til å få muslimske terrorister. Til nå har vi vært relativt lavt nede på provokasjonsskalaen, Nå har vi BEDT om det. Det kommer ikke til å være noen stor, alvorlig og grunnleggende planlagt aksjon, fordi Norge er 100% irrelevant i verdens sammenheng, og de færreste vet hvor vi er. Vi er rett og slett ikke symbolsk nok. Men for noen vil vi være ett nært og velkjent mål, og han vil ha motivasjonen for en aksjon. Så det værste vi vil se er en ABB med hvit kjortel og turban som påkaller Allah. Det VIKTIGE er at vi fortsetter å opprettholde Norge som det vi gjør nå, og behandler det på samme måte som vi behandlet konskvensen av ABB. Med fokus på at uansett hvor grotesk ditt asosiale angrep på vårt kultur og samfunn, jo like fast skal vi stå på våre verdier og vår samfunnsstruktur.
umwar Skrevet 7. november 2014 #16 Skrevet 7. november 2014 Det VIKTIGE er at vi fortsetter å opprettholde Norge som det vi gjør nå, og behandler det på samme måte som vi behandlet konskvensen av ABB. Med fokus på at uansett hvor grotesk ditt asosiale angrep på vårt kultur og samfunn, jo like fast skal vi stå på våre verdier og vår samfunnsstruktur. Helt enig i dette. Det er slik Norge er bygd. Og en grunn til at vi hates. Et rolig og fint demokrati, er i verdenssamfunnet, ikke vanlig. Vi har verdier som vi har skapt gjennom generasjoner, og de fleste nordmenn er stolte av disse verdiene. Om det vil være vårt "downfall", så får det være slik. Hvorvidt vi vil få en terroraksjon i Norge i nær fremtid, vil jeg ikke spekulere i. Det er såklart mulig, men jeg velger å ha lit til de som skal passe på oss, fremfor å konstant være bekymret for at noe kan skje.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #17 Skrevet 7. november 2014 Borgerkrig mellom shia og sunni muslimer. Vesten støtter shia muslimer. http://www.youtube.com/watch?v=yiLOgZaZtfE Anonymous poster hash: 02051...b91
Gjest Ive Lina Skrevet 8. november 2014 #18 Skrevet 8. november 2014 Poenget er at hvis du ser på videoene fra Islamsk stat. Så har de ingen terror trussel rettet mot Norge. Kun mot USA, Kina, Russland, og Briterne osv. Mens norsk media kommer med propaganda som dette her. http://nrk.no/norge/her-er-is-budskapet-som-utloste-ny-trusselvurdering-1.12026629 Norsk media sier at trusselen er rettet mot Norge. I realiteten er det trussel mot Russland, USA og Kina. Altså verdensmakter og ikke Norge. Så norsk propaganda nyhets maskinen må slutte å dikte opp tullehistorier. Jeg har sittet og sett på islamsk stats videoer i 12 timer og kan ikke finne en eneste video med trussel mot Norge. Det er jo poenget her. Så norsk media servere løgner og er en ren propaganda maskin som dikter opp historier fra løse luften. Anonymous poster hash: 02051...b91 Nå vet ikke jeg om Norge er nevnt i noen videoer fra IS - men det er slett ikke utenkelig. Danmark er blitt nevnt etter at de ble med i operasjoner mot IS, og da er det selvsagt naturlig at dette også gjelder Norge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå