AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Jeg er helt miserable, og tankene blir bare mørkere og mørkere. Hvorfor? Jo, jeg er gift med verdens herligste og deiligste dame og kunne ikke drømt om en bedre! Men så har det seg slik at jeg er en sexuell "avviker" tydeligvis. Jeg skammer meg så utrolig mye over at hun ikke er nok! Så lang har jeg klart å fortrenge det, og har vært trofast i alle år. Men lengselen og trangen til å ligge med en transseksuell blir bare mer og mer dominerende og jeg tenker knapt på annet, jeg er nærmest helt besatt.... Jeg skulle gjerne gått til psykolog for å få fikset det syke hodet mitt, men jeg er for skamfull til å vise mitt ansikt for noen samtidig som disse ordene skal komme ut av min munn... Hva kan jeg gjøre??? Anonymous poster hash: ec879...95f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Ta deg en tur til psykolog du. Det går helt fint Jeg har en bekjent som er både transe og tenner på proteser, så det finnes "verre". Anonymous poster hash: 0ee51...28a
draug 75 Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Du har en sånn "I'm a pervert and my thoughts are bad." Psykologen kommer ikke til å reparere skallen din. Men kanskje du får hjelp til å akseptere deg sjøl. En hun her dama di, har du foreslått, rent henkastet, trekant med en transe?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Ja det stemmer nok den beskrivelsen.. Har aldri våget å slenge det ut der, livredd for at det kan ødelegge det vi har :S jeg har ingen anelse hvordan hun ville reagertAnonymous poster hash: ec879...95f
Frisørdama Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Men man kan vel klare å leve et trofast og bra liv selv om man ikke får oppfylt en festish eller lyst? 1
Prestekragen Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Slutt med den holdningen din. Man er ikke syk bare fordi man har lyster eller fetisjer utenfor "normalen" (hva enn det er), herlighet. Enten så tar du det opp med henne eller så lar du være og lever med at du ikke får oppfylt det.
Gjest Heartbeat Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Mange som har det slik som deg, du er IKKE syk! Hva med å snakke om dette til kona di da? Begynne i det små og nevne noe av det for å se hennes reaksjon?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #8 Skrevet 7. november 2014 Hadde min mann kommet med en sånn erkjennelse hadde jeg mistet lysten på han totalt. Hadde aldri klart å bli komfortabel mrd en mann med slike lyster, så du bør nok holde det for deg selv og ta kontroll over tankene/lystene!Anonymous poster hash: 6f138...a6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå