Gå til innhold

Skjult reklame på instagram?


Gjest Magdalene

Anbefalte innlegg

Gjest Magdalene

Jeg følger komikerfrue på instagram, rett og slett fordi jeg syns hun er en kul dame.

Men i det siste syns jeg det virker som om hun har reklamert for Pierre Robert(?), både til baby og til seg selv, uten å skrive at det er reklame. Både på intagram og på blogg.

Er det andre som har lagt merke til det samme?

Ikke at jeg egentlig bryr meg, men rett skal jo være rett, og tenker på hun fotballfruebloggeren, som får gjennomgå for så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns stortsett hun er veldig flink til å merke reklame på bloggen sin i hvert fall. Det står alltid øverst på innlegget at det er skrevet i samarbeid med ..... eller sponset innlegg osv.

Så hvis det nevnes ting uten at det er merket tenker jeg at hun kanskje ikke tjener noe på det, men bare forteller om det. Nå har ikke jeg noen stor blogg eller tusenvis av følgere på IG - men jeg kan godt skryte av ting og butikker jeg liker (helt gratis) og linke til butikken osv osv.....

Det skal jo ikke merkes og Marna selv har kjøpt tingene og bare liker dem :)

(Neida jeg er ikke så naiv at jeg ikke tror de prøver å sno seg unna mange av dem, men jeg syns stortsett hun er så flink til å merke at jeg har latt tvilen komme henne til gode :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo sikkert ikke fått disse tingene sponset. Hvem som helst kan jo linke til pierre robert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger komikerfrue på instagram, rett og slett fordi jeg syns hun er en kul dame.

Men i det siste syns jeg det virker som om hun har reklamert for Pierre Robert(?), både til baby og til seg selv, uten å skrive at det er reklame. Både på intagram og på blogg.

Er det andre som har lagt merke til det samme?

Ikke at jeg egentlig bryr meg, men rett skal jo være rett, og tenker på hun fotballfruebloggeren, som får gjennomgå for så mye..

Komikerfrue er veldig flink til å merke ift mange andre. Fotballfrue har reklame i 1/2 innlegg og legger til stadighet ut bilder av sponsede produkter.

Du er vel kanskje en av dem som trodde at Komikerfrue var sponset av Pampers? Les bloggen du. Noen bloggere er faktisk hederlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Du er vel kanskje en av dem som trodde at Komikerfrue var sponset av Pampers? Les bloggen du. Noen bloggere er faktisk hederlige.

Hvor dro du den konklusjonen fra?

Har ikke nevn pampers med et ord jeg. Og jeg leser bloggen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...