villas Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Jeg har et ganske uhyggelig problem der jeg begynner og le om noen skader seg e.l generelt i alvorlige situasjoner.. jeg husker for noen år tilbake der lillebroren min satte noe i halsen og mamma måtte ringe ambulansen så begynte jeg og LE, jeg klarte ikke stoppe det var helt forferdelig jeg vil aldri le når noe så alvorlig skjer, men jeg klarer virkelig ikke og kontrollere det..!! jeg har enda dårlig samvittighet og skammer meg den dag i dag at jeg bare lo.... så trenger ikke høre at det var dårlig gjort... men jeg sliter med dette fortsatt at jeg ler i upassende situasjoner, har prøvd og google men virker ikke som om noen har hatt det sånn som meg ... er det noen som vet hva dette kan komme av og hvorfor jeg reagerer sånn??
Gjest constance90 Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Det er din forsvarsmekanisme. Det er din måte å takle ting på og er heller ikke galt, bare ikke passende i enkelte settinger. Prøv å jobb med det i situasjoner og vær åpen om at du ikke ler for det er morsomt
villas Skrevet 5. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2014 Det er din forsvarsmekanisme. Det er din måte å takle ting på og er heller ikke galt, bare ikke passende i enkelte settinger. Prøv å jobb med det i situasjoner og vær åpen om at du ikke ler for det er morsomt Sier hele tiden til folk at jeg ikke mener det vondt det er bare noe som skjer..Men alle blir fortsatt sure på meg, spessielt familien min. Har blitt bittelitt bedre med årene men er fortsatt ille :/
Notisblokk Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Jeg er helt lik. Prøver å jobbe med det, men det er ikke så lett. Blir jeg nervøs eller usikker så begynner jeg uansett å le. Folk reagerer på dette, men jeg har klart å lære meg til å få frem at "beklager, jeg er bare nervøs/usikker/redd/bekymret ol, og da begynner jeg å le". Så beklager jeg flere ganger etterpå også. Folk flest forstår meg, men det er jo de som ikke gjør det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå