Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen med litt peiling på data som kan hjelpe meg med å finne en bærbar PC som det går bra å spille Sims 4 på?

Prisklasse er opp til 5000,-.

Har lest litt på forskjellige forum, og ser blant annet at Acer Aspire V5-552 blir nevnt, men jeg finner ikke noen butikker som selger den.

Jeg har selv en forkjærlighet for Acer, men skal ikke påstå jeg har så mye peiling :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du vil holde deg til Acer så fant jeg disse to laptopene. De koster littegranne mer enn hva du nevnte men synes at det er nesten verd de ekstra pengene.

Acer Aspire E5-571G 15,6" HD // 5490.-
Dediktert skjermkort, god lagringplass og relativ rask pc for den prisen.

Acer Aspire V7-582PG 15,6" HD touch // 5990.- denne er på tilbud nå og mitt valg om jeg skulle hatt en Acer laptop.

Den har alt som den forrige pcen jeg linket til, bare den har touchscreen og bedre skjermkort. Lagringsplassen er noe mindre men det er en miks mellom ssd (som er veldig rask) og hdd. Aldri vært borti hybridharddisker før.

Acer Aspire V5-552 - Ville jeg aldri ha kjøpt. Den har et AMD skjermkort (noe jeg hater) og en AMD prosessor som jeg vil tro de fleste nerder synes er dårligere enn hva Intel kan tilby.

Det er kanskje litt overkill for å kun kjøre Sims 4, ikke at jeg har sjekket ut hva det spillet krever. Men her har du pcer som skal holde en stund og takle kommende spill.

Endret av -Leon-
Skrevet

jeg har asus ultrabook UX32L og er kjempefornøyd :)

Anonymous poster hash: f295f...a87
Skrevet

Hvis du vil holde deg til Acer så fant jeg disse to laptopene. De koster littegranne mer enn hva du nevnte men synes at det er nesten verd de ekstra pengene.

Acer Aspire E5-571G 15,6" HD // 5490.-

Dediktert skjermkort, god lagringplass og relativ rask pc for den prisen.

Acer Aspire V7-582PG 15,6" HD touch // 5990.- denne er på tilbud nå og mitt valg om jeg skulle hatt en Acer laptop.

Den har alt som den forrige pcen jeg linket til, bare den har touchscreen og bedre skjermkort. Lagringsplassen er noe mindre men det er en miks mellom ssd (som er veldig rask) og hdd. Aldri vært borti hybridharddisker før.

Acer Aspire V5-552 - Ville jeg aldri ha kjøpt. Den har et AMD skjermkort (noe jeg hater) og en AMD prosessor som jeg vil tro de fleste nerder synes er dårligere enn hva Intel kan tilby.

Det er kanskje litt overkill for å kun kjøre Sims 4, ikke at jeg har sjekket ut hva det spillet krever. Men her har du pcer som skal holde en stund og takle kommende spill.

Tusen takk for svar! :) Skal sette meg å lese litt om de, og se om jeg har litt ekstra penger å avse ;)

jeg har asus ultrabook UX32L og er kjempefornøyd :)

Anonymous poster hash: f295f...a87

Tusen takk!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...