Gå til innhold

Hvordan style svart kjole til julebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en svar kjole, som har "vanlig stoff" bak og er i skinn forran. Halsen er rund, men ikke noe utringning. Stopper mellom knærne/midt på låret.

Hvilken farge på strømpebukse? Tenker selv hudfarget, så det ikke blir for svart.

Hvilke typer smykker/armbånd osv?

Sminke?

Sko?

Tenker jo at det kan være litt kult med litt røff sminke, siden kjolen er det. Men hvordan?

Takker på forhånd! :)

Anonymous poster hash: 75d46...262
Videoannonse
Annonse
Gjest Dansedilla
Skrevet

Hvis du vil ha et røft uttrykk totalt sett bør du gå for svart strømpebukse etter min mening. 20-40 den.
Svarte pumps og mye pynt. Flere armbånd og ett stort, langt smykke f eks.

Har du bilde av kjolen? Den høres veldig kul ut :)

Skrevet

Tror jeg ville satset på sorte strømper, sorte pumps og sølvsmykker.

Anonymous poster hash: aa42d...01d
Skrevet

10-15 denier hudfarget strømpebukse og store glamme øredobber i f.eks rødt. Ikke glem hæler.

Skrevet

Hvis du vil ha et røft uttrykk totalt sett bør du gå for svart strømpebukse etter min mening. 20-40 den.

Svarte pumps og mye pynt. Flere armbånd og ett stort, langt smykke f eks.

Har du bilde av kjolen? Den høres veldig kul ut :)

Denne: http://only.no/only/short-dresses/onlrosa-s-l-dress-wvn-sp/15097112,no_NO,pd.html?dwvar_15097112_colorPattern=15097112_Black&forceScope=

Kjempefornøyd med å finne en billig kjole! Men svart på svart, blir ikke det mye? Både sko og strømpebukse...

Gjest Dansedilla
Skrevet

Denne: http://only.no/only/short-dresses/onlrosa-s-l-dress-wvn-sp/15097112,no_NO,pd.html?dwvar_15097112_colorPattern=15097112_Black&forceScope=

Kjempefornøyd med å finne en billig kjole! Men svart på svart, blir ikke det mye? Både sko og strømpebukse...

Stilig :)

Nei jeg synes ikke det blir for mye svart hvertfall. Personlig er jeg mest fan av svart strømpebukse. Hvis du allerede ville ha et røft uttrykk så mener jeg svart er ok :) hbis du skal ha hudfarget strømpebukse; finn en uten shine... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...