AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Har kjøpt en svar kjole, som har "vanlig stoff" bak og er i skinn forran. Halsen er rund, men ikke noe utringning. Stopper mellom knærne/midt på låret. Hvilken farge på strømpebukse? Tenker selv hudfarget, så det ikke blir for svart. Hvilke typer smykker/armbånd osv? Sminke? Sko? Tenker jo at det kan være litt kult med litt røff sminke, siden kjolen er det. Men hvordan? Takker på forhånd! Anonymous poster hash: 75d46...262
Gjest Dansedilla Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Hvis du vil ha et røft uttrykk totalt sett bør du gå for svart strømpebukse etter min mening. 20-40 den. Svarte pumps og mye pynt. Flere armbånd og ett stort, langt smykke f eks. Har du bilde av kjolen? Den høres veldig kul ut
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Tror jeg ville satset på sorte strømper, sorte pumps og sølvsmykker. Anonymous poster hash: aa42d...01d
Djungelvrål Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 10-15 denier hudfarget strømpebukse og store glamme øredobber i f.eks rødt. Ikke glem hæler.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Hvis du vil ha et røft uttrykk totalt sett bør du gå for svart strømpebukse etter min mening. 20-40 den. Svarte pumps og mye pynt. Flere armbånd og ett stort, langt smykke f eks. Har du bilde av kjolen? Den høres veldig kul ut Denne: http://only.no/only/short-dresses/onlrosa-s-l-dress-wvn-sp/15097112,no_NO,pd.html?dwvar_15097112_colorPattern=15097112_Black&forceScope= Kjempefornøyd med å finne en billig kjole! Men svart på svart, blir ikke det mye? Både sko og strømpebukse... Anonymous poster hash: 75d46...262
Gjest Dansedilla Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Denne: http://only.no/only/short-dresses/onlrosa-s-l-dress-wvn-sp/15097112,no_NO,pd.html?dwvar_15097112_colorPattern=15097112_Black&forceScope= Kjempefornøyd med å finne en billig kjole! Men svart på svart, blir ikke det mye? Både sko og strømpebukse...Anonymous poster hash: 75d46...262 Stilig Nei jeg synes ikke det blir for mye svart hvertfall. Personlig er jeg mest fan av svart strømpebukse. Hvis du allerede ville ha et røft uttrykk så mener jeg svart er ok hbis du skal ha hudfarget strømpebukse; finn en uten shine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå