AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Ser dere at jeg er skeiv i fjeset ? Hva kan det komme av ? Anonymous poster hash: 27d6c...62a
masekopp Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 (endret) Ja litt, men jeg er myyye skjeivere enn deg. :-b Ingen er symmetriske. Jeg har beinlengdeforskjell og tenker kanskje at det er derfor jeg er skjev, for det går liksom jevnt hele veien. Endret 5. november 2014 av masekopp
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Eneste jeg ser er at det ene øye er litt mindre/mer trukket sammen enn det andre, men du er ikke skjev? Synes du er ganske symmetrisk jeg? Anonymous poster hash: 741e6...6cf
Minya Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Du har litt tykkere underleppe på den ene siden av midten, men det har jeg også, og nesa mi peker mot venstre. Det finnes ikke et eneste menneske i hele verden som er helt symmetrisk. Noen er mer symmetriske enn andre, mens noen av oss er skjevere enn andre
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Har du hatt hjerneslag? Anonymous poster hash: 4860b...f56
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 TS Tingen er at jeg vanligvis ikke ser sånn ut. Ser jeg klippet litt for mye rundt bildet, men det ene øyenbrynet mitt blir også slappere og blir på en måte plassert lavere enn det andre Anonymous poster hash: 27d6c...62a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå