AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Fikk i går kraftig urinveisinfeksjon med blødning.har må tatt 6 tabletter og smerter i blæren har gitt seg, samt blødningen.men kjenner fortsatt smerter i ryggen. Er det meg som er utolmodig, men er det rsrt at ikke smertrne i ryggen har forsvunnet, når de andre symptomer har gitt seg..hvor lenge er det normalt å hs vondt i ryggen/nyren ?Anonymous poster hash: a2fbc...c6b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Du fikk det I GÅR - selvfølgelig er det ikke borte enda. Anonymous poster hash: d156d...7cb
Gjest Lille-pus Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Smerter i ryggen kombinert med UVI høres ut som nyre-/ bekken betennelse.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Smerter i ryggen kombinert med UVI høres ut som nyre-/ bekken betennelse. Kan være det, men er ikke nødvendigvis. Hun har jo blod også, noe det ofte er med nyrebekkenbetennelse. Men behandlingen er jo den samme.. Anonymous poster hash: d156d...7cb
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Smerter i ryggen kombinert med UVI høres ut som nyre-/ bekken betennelse. Jeg har ikke hatt feber, nevnte d for legevakten i går når jeg var der at jeg hadde smerter i ryggen..hvis det var på vei eller kommet til nyrene så ville medisinen ta det..men lurer på hvor lenge det er normalt med smerter i ryggen etter påbegynt antibiotika? TsAnonymous poster hash: a2fbc...c6b
Rosa Sitron Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Jeg har ikke hatt feber, nevnte d for legevakten i går når jeg var der at jeg hadde smerter i ryggen..hvis det var på vei eller kommet til nyrene så ville medisinen ta det..men lurer på hvor lenge det er normalt med smerter i ryggen etter påbegynt antibiotika? TsAnonymous poster hash: a2fbc...c6b Jeg hadde vondt i 3-4 dager tror jeg. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 Du må nok gi det sånn en 3 dager er jeg redd. Det som er bra er at du har fått medisin og at du tar den slik den er foreskrevet av legen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #8 Skrevet 5. november 2014 Jeg har ikke hatt feber, nevnte d for legevakten i går når jeg var der at jeg hadde smerter i ryggen..hvis det var på vei eller kommet til nyrene så ville medisinen ta det..men lurer på hvor lenge det er normalt med smerter i ryggen etter påbegynt antibiotika? TsAnonymous poster hash: a2fbc...c6b 3-4 dager. Kanskje mer om det sitter godt. Kommer litt an på medisinen også. Anonymous poster hash: d156d...7cb
annev Skrevet 5. november 2014 #9 Skrevet 5. november 2014 3-4 dager. Kanskje mer om det sitter godt. Kommer litt an på medisinen også.Anonymous poster hash: d156d...7cb
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #10 Skrevet 5. november 2014 3-4 dager. Kanskje mer om det sitter godt. Kommer litt an på medisinen også.Anonymous poster hash: d156d...7cb Går på selexid 200mg .2 tabl 3 ganger daglig:-)Anonymous poster hash: a2fbc...c6b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #11 Skrevet 5. november 2014 Går på selexid 200mg .2 tabl 3 ganger daglig:-)Anonymous poster hash: a2fbc...c6b Det skal ta det relativt fort vil jeg tro. Men tenk at ihvertfall 3 dager er normalt å ha vondt. Anonymous poster hash: d156d...7cb
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #12 Skrevet 5. november 2014 Går på selexid 200mg .2 tabl 3 ganger daglig:-)Anonymous poster hash: a2fbc...c6b Jeg ble så og si fin etter 2 dager, og kjente ingenting etter 3-4 dager. Anonymous poster hash: 1ca40...f9a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå