ChristianLouboutin Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Er det noen som vet om Noen gode spileløse bher i bløtt stoff som egner seg etter operasjon for brystkreft? Brystene er der men må ikke ha spiler!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Soft-bh, kappahl har. De er helt uten spiler og strammer ikke. De ligner på sportsbher men er ikke stramme. Er myke og gode Anonymous poster hash: 76416...bd9
PrinsesseNila Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Det er mange fine sportsbher der ute, og de aller fleste er uten spiler. Synes selv det er umulig å finne pene bh'er uten spiler, så jeg satser på sportsbh'er de første månedene etter brystforstørrelse siden jeg ikke får bruke spiler
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Er du brystkreft operert får du bher spesielt egnet hos Bandasjist. Enten på Rikshospitalet, Medicus Plesner (de sender over hele landet) eller en rekke andre steder. Søk på Amoena dette er et av de merkene som er for brystopererte. De finnes med og uten spiler, med og uten lommer for proteser. Der finnes også spesielle "nu operert" bher. Jeg er litt usikker på om du får bh på "blå resept" når du ikke har fjernet bryst helt men dette vet de på de butikkene som selger Amoena. Bhene er dyre men veldig gode og holdbare. Har jeg kjøpt 25 ulike modeller av dem så er det ingen overdrivelse. Trenger du mer hjelp?Anonymous poster hash: c507b...6eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå