Gjest Gjesta Skrevet 20. juli 2004 #1 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei! Noen som har noen tips i hvordan jeg kan permanent fjerne røyklukt i leilighet/hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 20. juli 2004 #2 Del Skrevet 20. juli 2004 Vask med salmiakk. Sett ut edikk i skåler rundt omkring. Mal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 20. juli 2004 #3 Del Skrevet 20. juli 2004 Vask med salmiakk. Sett ut edikk i skåler rundt omkring. Mal. Jepp! I tillegg, hvis det er ditt hus, vask gardiner, rens møbler og tepper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 20. juli 2004 #4 Del Skrevet 20. juli 2004 sett ut skåler med salmiakk og, det funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 20. juli 2004 #5 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvis rommet er skikkelig innrøkt må du nok male for å bli kvitt lukta permanent. Og husk taket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamy Skrevet 20. juli 2004 #6 Del Skrevet 20. juli 2004 Vask huset med salmiakk blandet i kaldt vann. Etterpå kan du vaske over med grønnsåpevann Da er det slutt på røyklukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 21. juli 2004 #7 Del Skrevet 21. juli 2004 hmm dette funker vel for å få bort røyklukt på sofaer også? Sette en skål eddik under hver sofa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #8 Del Skrevet 21. juli 2004 Ser noen mener salmiakk og grønnsåpe tar lukten, men det forsvinner ikke uansett. Selvfølgelig forsvinner det meste, men da det ikke er nyvaket etter noen dager så kjennerdu det godt. Er en leilighet innrøkt, så sitter det så godt. går inn i alle kriker og kroker. Eneste er å male alt som kan males. Og vaske gang etter gang det som kan vaskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. juli 2004 #9 Del Skrevet 21. juli 2004 Det er ikke innrøykt.. røykes en 7-8 røyk der i uka tenker jeg..over et halvt år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2004 #10 Del Skrevet 22. juli 2004 Da har du fortsatt gode muligheter til å få fjernet det da... Vasket ned en leilighet som var innrøkt. Ganske umulig. Det setter seg på alle ting i skapene også. Tror eieren vasket nikotin i år etterpå. De malte alt også. De hadde sluttet å røyke og var ganske sjokkerte. En ting de ikke tenkte på hvor det satte seg. TV. Den måtte til rep 2 år etterpå. Repratøren viste de hvordan den så ut innvendig. En graut av kjære. Dette var to stk som røykte sine daglige sigaretter hver dag inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arinda Skrevet 23. juli 2004 #11 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg hadde samme problemet i det rommet jeg sitter i nå. For da samboeren var i Afghabistan drista jeg meg til å røyke her når det var som kaldest.. Og jeg strevde som en gal for å få det til. X-it og grønnsåpe hjalp meg. Men nå skal det jo sies at det var kanskje en 2o pk. som var blitt røyka her inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2004 #12 Del Skrevet 23. juli 2004 Gubben påsto at det ikke var røyka her da jeg var borte en tur. du lurer ikke en ikkerøyker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2004 #13 Del Skrevet 24. juli 2004 Han har ikke nevnt noe.... Tilfeldigvis har jeg en stol utenfor det vinduet hvor jeg egentlig skulle sitte å røyke på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå