Gå til innhold

Tabu-Abu


Fremhevede innlegg

Skrevet

Så du vil heller dele nasjonen i 2.

1. Innvandrer med norsk statsborgerskap

2. Nordmenn med norsk statsborgerskap

God oppskrift på krig dette her. Nordmenn taper til slutt og Norge vil hete innvandre nasjonen om 20 - 30 år. Husk at nordmenn bruker abort, p-piller og kondomer. Innvandrere føder barn og vokser seg store.

Følg USA sin oppskrift! Alle som har norsk statsborgerskap er norske. Slik hindret USA krig i landet.

Javisst det er det jeg vil. How well you know me! :hug:

Anonymous poster hash: 7fc60...8dc

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...