AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #21 Skrevet 5. november 2014 Så du vil heller dele nasjonen i 2. 1. Innvandrer med norsk statsborgerskap 2. Nordmenn med norsk statsborgerskap God oppskrift på krig dette her. Nordmenn taper til slutt og Norge vil hete innvandre nasjonen om 20 - 30 år. Husk at nordmenn bruker abort, p-piller og kondomer. Innvandrere føder barn og vokser seg store. Følg USA sin oppskrift! Alle som har norsk statsborgerskap er norske. Slik hindret USA krig i landet. Javisst det er det jeg vil. How well you know me! Anonymous poster hash: 7fc60...8dc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå