AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Hvordan vet man om man er svak psykisk? Eller om man er psykisk syk? Anonymous poster hash: faf60...93e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #2 Skrevet 9. november 2014 Opp Anonymous poster hash: faf60...93e
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #3 Skrevet 9. november 2014 Det vet man ved å få diagnose fra fagfolk. Hvis du er bekymret så oppsøk fastlegen din Anonymous poster hash: 60cac...c48
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #4 Skrevet 9. november 2014 Har blitt utredet og fikk ingenting, men føler meg som et vrak. Anonymous poster hash: faf60...93e
dillyduzit Skrevet 9. november 2014 #5 Skrevet 9. november 2014 Trenger du å prate TS, så ikke nøl med å sende meg en melding. Ingen skal behøve å føle seg som et vrak. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #6 Skrevet 9. november 2014 Hvis du føler at du ikke har det bra så har du det ikke bra. Det betyr ikke at du har en psykisk lidelse slik den defineres i diagnosebøkene, men det betyr likevel at det er noe i det ubehaget som du må ta på alvor og finne ut av. Hvis du spesifiserer mer hva det vil si å føle seg som et vrak så er det lettere å komme med innspill. Hvordan vet man om man er svak psykisk? Eller om man er psykisk syk? Anonymous poster hash: faf60...93e Anonymous poster hash: a9806...dd2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #7 Skrevet 9. november 2014 Hvis du føler at du ikke har det bra så har du det ikke bra. Det betyr ikke at du har en psykisk lidelse slik den defineres i diagnosebøkene, men det betyr likevel at det er noe i det ubehaget som du må ta på alvor og finne ut av. Hvis du spesifiserer mer hva det vil si å føle seg som et vrak så er det lettere å komme med innspill. Anonymous poster hash: a9806...dd2 Har ikke så lyst å legge ut om det her, da jeg er redd for å bli gjenkjent. Føler historien min og legger opp til mye hatmeldinger, så derfor tok jeg heller tilbudet mot å sende pm til personen over som meldte seg. Men ja, burde nok sikkert utdypet. Anonymous poster hash: faf60...93e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå