Gå til innhold

Hvordan vet man?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan vet man om man er svak psykisk?
Eller om man er psykisk syk?

Anonymous poster hash: faf60...93e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Det vet man ved å få diagnose fra fagfolk. Hvis du er bekymret så oppsøk fastlegen din :)

Anonymous poster hash: 60cac...c48

Skrevet

Har blitt utredet og fikk ingenting, men føler meg som et vrak.

Skrevet

Trenger du å prate TS, så ikke nøl med å sende meg en melding. Ingen skal behøve å føle seg som et vrak.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du føler at du ikke har det bra så har du det ikke bra. Det betyr ikke at du har en psykisk lidelse slik den defineres i diagnosebøkene, men det betyr likevel at det er noe i det ubehaget som du må ta på alvor og finne ut av.

Hvis du spesifiserer mer hva det vil si å føle seg som et vrak så er det lettere å komme med innspill.

Hvordan vet man om man er svak psykisk?
Eller om man er psykisk syk?

Anonymous poster hash: a9806...dd2
Skrevet

Hvis du føler at du ikke har det bra så har du det ikke bra. Det betyr ikke at du har en psykisk lidelse slik den defineres i diagnosebøkene, men det betyr likevel at det er noe i det ubehaget som du må ta på alvor og finne ut av.

Hvis du spesifiserer mer hva det vil si å føle seg som et vrak så er det lettere å komme med innspill.

Anonymous poster hash: a9806...dd2

Har ikke så lyst å legge ut om det her, da jeg er redd for å bli gjenkjent. Føler historien min og legger opp til mye hatmeldinger, så derfor tok jeg heller tilbudet mot å sende pm til personen over som meldte seg.

Men ja, burde nok sikkert utdypet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...