AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Jeg har det helt pyton nå etter å ha begynt på blodfortynnende, og har hatt mensen veldig lenge. Blør veldig mye og har veldig vondt. Og da jeg var på toalettet kom det plutselig to store blodklumper! Dette har jeg aldri opplevd før (og jeg har jo hatt mensen i snart 20 år). Har dere noen gang opplevd noe lignende? Jeg ble egentlig litt redd! Anonymous poster hash: ea04d...cd8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Det er helt normalt å få klumper av blod ved mensen. Det er rester av veggen i livmoren, som kommer ut ved mensen. Anonymous poster hash: 2e0a1...07e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Det er helt normalt å få klumper av blod ved mensen. Det er rester av veggen i livmoren, som kommer ut ved mensen.Anonymous poster hash: 2e0a1...07e Ja, men små klumper vel? Ikke store klumper som plopper i do? Hehe, sorry for informasjonen.. Anonymous poster hash: ea04d...cd8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Jeg har alltid fått klumper, dvs som koagulert blod. Store som i 3-4 cm som man hører i do ja. Anonymous poster hash: fdfae...baa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Jeg har alltid fått klumper, dvs som koagulert blod. Store som i 3-4 cm som man hører i do ja. Anonymous poster hash: fdfae...baa Puh, har aldri opplevd det tidligere, og jeg er over 30.. Godt å høre at det ikke er uvanlig! Anonymous poster hash: ea04d...cd8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå