Gå til innhold

Får aldri orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt et par negative seksuelle opplevelser. Min første gang var veldig ubehagelig og vondt, og det samme gjentok seg i flere ganger etter det. En fyr jeg var sammen etter min første gang var heller ikke flink.

Før jeg hadde sex greide jeg fint å oppnå orgasme alene, men nå har det gått lenge siden det har skjedd (kanskje 3-4 måneder).

''Hele'' livet mitt har jeg brukt ''pillow humping'' for å nå orgasme, så da jeg hadde sex fikk jeg null nytelse av å bli slikket, fingret eller vanlig vaginal sex.

Jeg vil nyte sex. Jeg vil nyte en dildo eller en kuk for den saks skyld. Noen som har opplevd noe lignende som kan gi meg noen tips?

Hilsen fortvilt og frustrert jente :trist:



Anonymous poster hash: 6fa9b...d00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det skjønner jeg, men uten å bruke hender i det hele tatt liksom? Eller bare pute som "demping" mellom?

Spiller det virkelig noen rolle..?

Anonymous poster hash: 7fe7a...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et par negative seksuelle opplevelser. Min første gang var veldig ubehagelig og vondt, og det samme gjentok seg i flere ganger etter det. En fyr jeg var sammen etter min første gang var heller ikke flink.

Før jeg hadde sex greide jeg fint å oppnå orgasme alene, men nå har det gått lenge siden det har skjedd (kanskje 3-4 måneder).

''Hele'' livet mitt har jeg brukt ''pillow humping'' for å nå orgasme, så da jeg hadde sex fikk jeg null nytelse av å bli slikket, fingret eller vanlig vaginal sex.

Jeg vil nyte sex. Jeg vil nyte en dildo eller en kuk for den saks skyld. Noen som har opplevd noe lignende som kan gi meg noen tips?

Hilsen fortvilt og frustrert jente :trist:

Anonymous poster hash: 6fa9b...d00

Drev også med pillow humping som du så fint kaller det, frem til en alder av 15-16 år. Trengte ikke bruke hender, oppnår ganske sterke orgasmer av dette. Eneste måten jeg fikk orgasme på.

Tok faktisk lang tid før jeg klarte å oppnå orgasmer ved hjelp av fingre på klitoris og fingre/dildoer/peniser i skjeden. Mest fordi jeg aldri hadde tolmodighet nok til å gni på klitoris i bort i mot ti-femten minutter, når jeg ved å rulle på bekkenet inntill en pute oppnådde orgasme på under to minutter. Så selv om jeg klarte å oppnå noen svake klitorisorgasmer nå og da ved mye arbeid, så ble det enklere å bare legge seg oppå den puta, så ble til at det ikke øvde meg så mye på å bruke henda.

Gikk også lenge før jeg helt klarte å nyte det å bli penetrert. Selvsagt, jeg syntes sex var godt før også, men nå gjør det godt ved hver eneste penetrering!

Vil anbefale å gå til innkjøp av en sterk klitorisvibrator. Evt bruke dildo i skjeden samtidig som du bruker klitorisvibratoren. Eller gå til innkjøp av en såkalt g-punkts vibrator, og la denne ligge å vibrere i skjeden samtidig som du har en vibrator på klitoris. Eller bruke klitorisvibrator samtidig som du har sex. Har iallefall hjulpet meg veldig mye. Måtte ha sex med 18 mannfolk før jeg klarte å oppnå orgasme hos noen av de. Men nå kan jeg få det svært ofte, om jeg bare går inn for det. Dette er iallefall det som har hjulpet meg. Du må rett og slett bare slutte å gni deg inn til puta, og lære deg andre teknikker for å oppnå orgasme. Det vil ta litt tid, men når du først har fått teken på det, har du mye nytelse i vente. Håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller det virkelig noen rolle..?

Anonymous poster hash: 7fe7a...ba8

Kanskje ikke... Spurte bare fordi at jeg ble nysgjerrig og aldri har hørt snakk om det før. Og fordi hun spurte etter erfaringer fra andre. Jeg har ingen forutsetning for å relatere erfaringer til det hvis jeg ikke forstår hva hun mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kjære deg!

Leit at du har måttet oppleve sex som noe vondt og ubehagelig.

Med fare for å grave for mye, men.. Er det sånn at det har vært vondt og ubehagelig hver gang du har hatt sex?

Jeg vet om mange som har opplevd den leie overbevisninga om at de ikke kan få orgasme. Men de tilfellene jeg vet om, har vært forbigående med VELDIG positive "sluttresultater".

Etter hva jeg forstår av innlegget ditt har du ikke hatt veldig mange partnere, muligens unge/ uerfarne?

Det viktigste når man skal dele laken er trygghet, glede, tillit og lyst.

Tar du bort noen av de tingene, kan det lett bli ei lei opplevelse.

Av de jeg har møtt som har ment de ikke kan få orgasme, så har samtlige hatt opplevelser enten forbundet med smerte, vonde minner eller bare rett og slett en egoistisk partner.

Finner du rette partneren som veit å sette jenta i fokus, vise tillit og som setter seg inn i hva du ønsker deg er jeg helt overbevist om at du vilklare å få orgasme igjen.

Fram til du treffer rette person, er det jo verdt å prøve seg fram med en god vibrator/dildo, og ta den fram når du slapper ordentlig av.

Finnes mange varianter, og jentene her inne vil nok klare å anbefale en god en for deg.

Lykke til, håper du får det til veldig snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...