AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #21 Skrevet 5. november 2014 Nei, og det har hun heller aldri gjort. Nettopp derfor syns hun ikke det var så kjekt å se på Sandra klage over arr.Anonymous poster hash: cc2ae...87f Du sa jo at hun ringte deg å gråt! Anonymous poster hash: 7f067...3af
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #22 Skrevet 5. november 2014 Du sa jo at hun ringte deg å gråt!Anonymous poster hash: 7f067...3af Ja, når hun så programmet. Hun har aldri sagt noe før Anonymous poster hash: cc2ae...87f
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 5. november 2014 #23 Skrevet 5. november 2014 Det er overhodet ikke det det er snakk om. Men du skjønner vel at min mor ringte meg gråtende og syns det var kjipt å se på? Det er det jeg mener. Mamma føler seg jo dum når hun sitter der med en pupp igjen, mens hun klager over arr. Det har jeg ikke sagt heller. Jeg mener at det er litt spesielt å stå frem i avisene og sånne ting om at hun har det sååå psykisk tungt, når det sitter folk som har fjernet puppene og leser. Anonymous poster hash: cc2ae...87f Sandra må ha lov til å ha det vondt sjølv om ho ikkje har fjerna puppen. 5
#Sunrise Skrevet 5. november 2014 #24 Skrevet 5. november 2014 Ja, når hun så programmet. Hun har aldri sagt noe før Anonymous poster hash: cc2ae...87f Du har da ikke noe rett til og klage på Sandra, henne har hatt kreft! det har ikke du
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 5. november 2014 #25 Skrevet 5. november 2014 Syns hun burde skamme seg som sutrer over at hun har fjernet noen godartede svulster mens andre mennesker der ute har fjernet hele/evt begge brystene pga KREFT. Anonymous poster hash: cc2ae...87f Har du hatt noen av delene selv? Jeg har hatt en godartet svulst i brystet, der jeg valgte å fjerne svulsten. Nå har jeg et finere arr enn det som Sandra har, men akkurat det burde faktisk ikke du gå rundt å føle at du kan mene! Det blir en del av en selv og ens sykdomshistorie. Det påvirker selvbildet ens. Jeg blir nesten litt paff av at du mener noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #26 Skrevet 5. november 2014 Har du hatt noen av delene selv? Jeg har hatt en godartet svulst i brystet, der jeg valgte å fjerne svulsten. Nå har jeg et finere arr enn det som Sandra har, men akkurat det burde faktisk ikke du gå rundt å føle at du kan mene! Det blir en del av en selv og ens sykdomshistorie. Det påvirker selvbildet ens. Jeg blir nesten litt paff av at du mener noe slikt. Har ikke pupper Anonymous poster hash: cc2ae...87f
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. november 2014 #27 Skrevet 6. november 2014 Har ikke pupper Anonymous poster hash: cc2ae...87f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #28 Skrevet 6. november 2014 Jeg er ca like gammel som henne og fulgte med på henne på Idol, men kjenner ingen på min egen alder som er fan av henne eller bryr seg spesielt om hva hun driver med. Husker henne kun fordi hun har vært i se og hør i blandt. Kanskje hun er mer populær hos et yngre publikum?! Ikke vet jeg, men føler hele hennes oppførsel og utstråling kun dreier seg om å bygge et varemerke, virker ikke som hun er seg selv..Anonymous poster hash: 4ac83...053 3
Gjest crazycatlady Skrevet 6. november 2014 #29 Skrevet 6. november 2014 Sandra var søt da hun var med idol og jeg hadde stor sympati for henne da hun sto frem om mobbingen. Men nå syns jeg hun har blitt en falsk og selvopptatt bimbo som er høy på seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #30 Skrevet 6. november 2014 Ja, når hun så programmet. Hun har aldri sagt noe før Anonymous poster hash: cc2ae...87f Og som jeg sa: hun har ikke noe å gråte over - noen har det mye verre enn mora di. Det er din logikk jeg bruker her, så hvis du ikke er enig bør du kanskje gå litt inn i deg selv. Anonymous poster hash: 7f067...3af 1
Gjest Klaveret Skrevet 6. november 2014 #31 Skrevet 6. november 2014 Jeg synes Sandra er både søt, flott å se på og har en god stemme. Programmet synes jeg ble litt kjedelig likevel.
rumperister Skrevet 7. november 2014 #32 Skrevet 7. november 2014 Syntes parlament var bra, men litt overflatisk i så måte at de bare børster over hvert tema, i stedet for å gå i dybden. Den kreft-saken hadde det vært interessant å høre mer om, enn bare 3 minutter med kommentarer. Det var slik med de fleste scenene i serien; De varte noen få minutter, og så var temaet stengt og over.
Lizliz Skrevet 7. november 2014 #33 Skrevet 7. november 2014 Likte dette programmet jeg. Hun har utviklet seg mye som artist synes jeg. Godt å se, for under idoltiden kunne hun virkelig ikke synge bra nok til å ha kommet så langt! Veldig lett underholdning hele programmet 1
Puny Skrevet 7. november 2014 #34 Skrevet 7. november 2014 Jeg er ca like gammel som henne og fulgte med på henne på Idol, men kjenner ingen på min egen alder som er fan av henne eller bryr seg spesielt om hva hun driver med. Husker henne kun fordi hun har vært i se og hør i blandt. Kanskje hun er mer populær hos et yngre publikum?! Ikke vet jeg, men føler hele hennes oppførsel og utstråling kun dreier seg om å bygge et varemerke, virker ikke som hun er seg selv..Anonymous poster hash: 4ac83...053 Det var det jeg også reagerte på. Virker ikke som om hun får vist så mye av personligheten sin i dette programmet, og det er jo litt synd, for da blir jo hele greia mye mindre interessant... 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #35 Skrevet 7. november 2014 Ja, når hun så programmet. Hun har aldri sagt noe før Anonymous poster hash: cc2ae...87f Moren din må være 40pluss, og forhåpentligvis har mer selvinnsikt enn Sandra, men likevel lar hun seg påvirke av SLH som er 20pluss?! Enda mer spesielt at hun ringer deg og gråter over at hun kun har en pupp. Du må være over pubertetsalder og hun skal liksom være ditt forbilde. Da sliter hun nok med noe mer psykisk.Anonymous poster hash: f9e64...3b0 1
rumperister Skrevet 30. november 2014 #36 Skrevet 30. november 2014 Blir mer interessert i de årene hun bodde i LA og Brasil, enn i nåtiden hun lever i. Gruneløkka eller hvor hun bor, er ikke like spennende som Hollywood hills! 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2014 #37 Skrevet 1. desember 2014 Ja, når hun så programmet. Hun har aldri sagt noe før Anonymous poster hash: cc2ae...87f Søsteren min gråt da hun leste innlegget ditt, for hun måtte fjerne begge brystene som 30-åring. Moren din har ingenting å grine over! Ser du ikke hvor tåpelig det er å skulle si at noen andre ikke har rett til å føle sorg og frykt? Anonymous poster hash: 8dff2...9ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå