Gå til innhold

Sandra usensurert.

Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Jeg kunne ikke finne noen andre tråder om denne serien. Har dere sett på den? Hva synes dere?

Jeg syntes det virka greit i starten. Tøft gjort å vise frem arrene etter operasjonene der hun har fjernet de godartete svulstene i brystet!

Men det jeg ikke klarer å begripe er det at hun liksom vil satse på musikken, og når hun da skal ha første sceneopptreden på fem år gjør hun ikke mer innsats for å finne sangen mer enn fem minutter før hun skal på scenen!

Det er jo alt for liten tid!

Endret av Spirrevirrevipp
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så på her en dag, men jeg gadd ikke se ferdig, for jeg er ingen stor fan av henne, og det tror jeg man må være for å finne dette programmet spennende

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes det programmet som gikk om Tone var mye mer interessant. Får håpe dette tar seg litt opp :P

Anonymous poster hash: 93533...e7e
Skrevet

Syns hun burde skamme seg som sutrer over at hun har fjernet noen godartede svulster mens andre mennesker der ute har fjernet hele/evt begge brystene pga KREFT.

Anonymous poster hash: cc2ae...87f
  • Liker 3
Skrevet

Pinlig. Av en eller annen grunn var "Tone" mye mer proft. Sandra skal være sukkersøt i det ene øyeblikket og så en frekk bryggesjauer i det neste. Det blir påtatt og veldig lite personlig. Veldig tydelig at hun ikke har funnet seg selv enda.

Anonymous poster hash: f6533...0a5

• Liker 1
Skrevet

Syns hun burde skamme seg som sutrer over at hun har fjernet noen godartede svulster mens andre mennesker der ute har fjernet hele/evt begge brystene pga KREFT.

Nå kan disse godarta svulstene utvikle seg til ondartede svulster, klart det er skremmende å tenke på. Hvem er du som skal bestemme hva en person skal føle eller IKKE!

• Liker 5
Skrevet

Jeg har sett ca 5 min, men finner henne utrolig irriterende. Og jeg synes ansiktet er ubehagelig å se på.

Anonymous poster hash: 4ec24...9c1

• Liker 4
Gjest crazycatlady
Skrevet

Nei, da ser jeg heller på maling tørke gitt. :P

• Liker 2
Skrevet

Sorry, men klarer ikke den dama. Aldri gjort, kommer heller aldri tll å gjøre det..

Anonymous poster hash: a424c...652
  • Liker 3
Skrevet

Nei, da ser jeg heller på maling tørke gitt. :P

:ler:

Skrevet

Rart at hun har fått en eget tv program , hvem er dama liksom??

Skrevet

Nå kan disse godarta svulstene utvikle seg til ondartede svulster, klart det er skremmende å tenke på. Hvem er du som skal bestemme hva en person skal føle eller IKKE!

Men det gjorde de jo ikke. Og det er jo at arrene er stygge hun sutrer over.

Min mor har fjernet hele puppen og det er et søkk inn der den var. Hun har heller ikke brystvorte eller noenting og et svært arr som går tvers over. For henne tror jeg det er relativt jævlig å se en ung, frisk jente sutre over at puppene ikke er PENE.

(Og nei, mamma kan ikke ta silikon heller - det er ikke alle som kan det)

• Liker 1
Skrevet

Men det gjorde de jo ikke. Og det er jo at arrene er stygge hun sutrer over.

Min mor har fjernet hele puppen og det er et søkk inn der den var. Hun har heller ikke brystvorte eller noenting og et svært arr som går tvers over. For henne tror jeg det er relativt jævlig å se en ung, frisk jente sutre over at puppene ikke er PENE.

(Og nei, mamma kan ikke ta silikon heller - det er ikke alle som kan det)

Ok, men da har du enerett på hva man kan være lei seg over eller ikke! Klart dama synes det er uvant med arr og litt deformerte bryster når operasjonen var for mindre enn to uker siden! Man må jo venne seg til det. Hvis man skal leve etter regelen om at noen alltid har det verre, så kan ma faktisk ikke være lei seg for en dritt. Blir du dumpa, ja så kan du ikke være lei deg for du har ikke opplevd å bli bedratt. Har du hatt en spontanabort kan du ikke bli lei deg for du har ikke opplevd å få et barn som er dødfødt. Har du mista jobben kan du ikke være lei deg for du har ikke opplevd å gå på sosialen. Har du en sykdom du sliter med kan du ikke være lei deg for det er jo ikke kreft. Skjønner du selv hvor dum du høres ut?

• Liker 12
Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Men det gjorde de jo ikke. Og det er jo at arrene er stygge hun sutrer over.Min mor har fjernet hele puppen og det er et søkk inn der den var. Hun har heller ikke brystvorte eller noenting og et svært arr som går tvers over. For henne tror jeg det er relativt jævlig å se en ung, frisk jente sutre over at puppene ikke er PENE. (Og nei, mamma kan ikke ta silikon heller - det er ikke alle som kan det) Anonymous poster hash: cc2ae...87f

Det er alltid noken som har det verre. Hadde eg måtte opperert puppene mine hadde nok eg og vore lei meg over arrene. Det blir feil av deg å sei at Sandra ikkje har rett til å vere lei seg fordi mammaen din har måtta fjerna brystene. Dette er selvfølgelig utrulig trist, men det blir som å sei at eg ikkje skal få lov til å syns maten eg spiser er god fordi det er barn som sulter i Afrika.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sett ca 5 min, men finner henne utrolig irriterende. Og jeg synes ansiktet er ubehagelig å se på.Anonymous poster hash: 4ec24...9c1

Huff for en stygg kommentar!

Jeg syntes for øvrig programmet er helt greit, men syntes det er litt upersonlig, virker ikke som hennes egentlige personlighet kommer særlig godt frem...

Skrevet

Pinlig. Av en eller annen grunn var "Tone" mye mer proft. Sandra skal være sukkersøt i det ene øyeblikket og så en frekk bryggesjauer i det neste. Det blir påtatt og veldig lite personlig. Veldig tydelig at hun ikke har funnet seg selv enda.

Anonymous poster hash: f6533...0a5 Det er

Det passer bra at serien om Tone Damli var mer proff, for hun er en proffere dame med mer erfaring enn Sandra. På den annen side fremstår Tone særs kynisk og kalkulerende, og ekstremt opptatt av fasade.

Anonymous poster hash: 5cfe2...4be

• Liker 4
Skrevet

Ok, men da har du enerett på hva man kan være lei seg over eller ikke! Klart dama synes det er uvant med arr og litt deformerte bryster når operasjonen var for mindre enn to uker siden! Man må jo venne seg til det. Hvis man skal leve etter regelen om at noen alltid har det verre, så kan ma faktisk ikke være lei seg for en dritt. Blir du dumpa, ja så kan du ikke være lei deg for du har ikke opplevd å bli bedratt. Har du hatt en spontanabort kan du ikke bli lei deg for du har ikke opplevd å få et barn som er dødfødt. Har du mista jobben kan du ikke være lei deg for du har ikke opplevd å gå på sosialen. Har du en sykdom du sliter med kan du ikke være lei deg for det er jo ikke kreft. Skjønner du selv hvor dum du høres ut?

Det er overhodet ikke det det er snakk om. Men du skjønner vel at min mor ringte meg gråtende og syns det var kjipt å se på? Det er det jeg mener. Mamma føler seg jo dum når hun sitter der med en pupp igjen, mens hun klager over arr.

Det er alltid noken som har det verre. Hadde eg måtte opperert puppene mine hadde nok eg og vore lei meg over arrene. Det blir feil av deg å sei at Sandra ikkje har rett til å vere lei seg fordi mammaen din har måtta fjerna brystene. Dette er selvfølgelig utrulig trist, men det blir som å sei at eg ikkje skal få lov til å syns maten eg spiser er god fordi det er barn som sulter i Afrika.

Det har jeg ikke sagt heller. Jeg mener at det er litt spesielt å stå frem i avisene og sånne ting om at hun har det sååå psykisk tungt, når det sitter folk som har fjernet puppene og leser.

Skrevet

Det er overhodet ikke det det er snakk om. Men du skjønner vel at min mor ringte meg gråtende og syns det var kjipt å se på? Det er det jeg mener. Mamma føler seg jo dum når hun sitter der med en pupp igjen, mens hun klager over arr.

Det har jeg ikke sagt heller. Jeg mener at det er litt spesielt å stå frem i avisene og sånne ting om at hun har det sååå psykisk tungt, når det sitter folk som har fjernet puppene og leser.

Moren din har faktisk ikke noe å gråte over. Hun lever! Tenk alle som har dødd av kreft da, hun kan ikke klage på at hun har en pupp mindre.

Anonymous poster hash: 7f067...3af

• Liker 6
Skrevet

Moren din har faktisk ikke noe å gråte over. Hun lever! Tenk alle som har dødd av kreft da, hun kan ikke klage på at hun har en pupp mindre.

Anonymous poster hash: 7f067...3af

Nei, og det har hun heller aldri gjort. Nettopp derfor syns hun ikke det var så kjekt å se på Sandra klage over arr.

Skrevet

OK, så nå er det Sandra sin tur til å bli hetset, ja. Hvilken overraskelse.

Anonymous poster hash: 53b0e...623
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...