Gjest jente17 Skrevet 19. juli 2004 #1 Skrevet 19. juli 2004 Hei, Jeg er er jente på 17 som har vært sammen med samme gutten i tre år. Vi er jevngamle. Jeg er veldig glad i gutten min, men har lyst på andre. Klarer bra å skille mellom kjærlighet og begjær. Han er litt veik og litt for snill(det er vel derfor jeg elsker han) Har alltid hatt sterke drifter som jeg ikke har kunnet tilfredstille da jeg var barn. Liker eldre menn(20-30 og litt over) gjerne ltt selvsikre og arrogante med bra kropper. Føler denne trangen vedlig sterkt nå. Er veldig forelsket i gutten min, men vil nesten si at sex er viktigere enn kjærlighet. Har f.eks. veldig lyst på en familiefar på 32 i nabolaget. Folk kaller en drittsekk, men han er kjempedeilig!! Har en drøm om at han skal trykke meg hardt inntil seg og holde meg fast for så og dra meg inn på soverommet og knulle meg hardt og selvsikkert! Er mange andre jeg også har lyst på, bare et eksempel. Vet at mange av dem har lyst på meg også. Jeg bare vet det. Kunne tenke meg tilbake meldinger fra eldre medsøstre som har vært utefor liknende dilemmaer/problemer og som har råd/innspill.
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2004 #3 Skrevet 19. juli 2004 Ja, jeg er 17 år. Overrasket, i så fall i hvilken retning? Forstår visdomsordene dine et stykke på vei, men hva har dette å si for meg nå?
Gjest Pøh Skrevet 19. juli 2004 #4 Skrevet 19. juli 2004 Si i fra til gutten at du som mange andre kvinner søker steinaldermannen og at hvis han vil beholde deg får han være utro ignore deg og svike deg
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2004 #5 Skrevet 19. juli 2004 Eller kanskje du bare ikke er klar for noe kjæreste i det hele tatt, slik du tenker..
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #6 Skrevet 20. juli 2004 Herregud! Ikke et seriøst svar? Jeg vet ikke om jeg ville satset på"Bad boys", men jeg ville heller ikke vært i et forhold, der sex er det viktigste.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #7 Skrevet 20. juli 2004 Eller kanskje du bare ikke er klar for noe kjæreste i det hele tatt' date=' slik du tenker..[/quote'] Fy faen, dere er barnslige! Dette er kun på grunn av at hun skrev at hun er 17 år. Misunnelige kjerringkrek!!
Gjest GreenSky Skrevet 20. juli 2004 #8 Skrevet 20. juli 2004 Velg det av punktene som passer deg best - Dropp typen og ha masse sex - Ha masse sex og vær utro - Sett et ultimatum - du må ha mer sex med typen din - Fortsett i samme spor som før
Gjest Devil's Spawn Skrevet 20. juli 2004 #9 Skrevet 20. juli 2004 Hvis man hadde snudd på flisa her da? Ville du likt at han pulte rundt med alle deilige damene i nabostrøket. Du veit de over 20, veltrente, deilige, gjerne store pupper og nyyydelige former. Han elsker deg selvfølgelig, han bare synes det er deilig å få tømt seg litt andre steder også. Er det OK for deg?
Miss-X Skrevet 20. juli 2004 #10 Skrevet 20. juli 2004 Hvis man hadde snudd på flisa her da? Ville du likt at han pulte rundt med alle deilige damene i nabostrøket. Du veit de over 20, veltrente, deilige, gjerne store pupper og nyyydelige former. Han elsker deg selvfølgelig, han bare synes det er deilig å få tømt seg litt andre steder også. Er det OK for deg? Godt sagt Rattlesnake!
Gjest gjest1 Skrevet 20. juli 2004 #11 Skrevet 20. juli 2004 Oi oi! Jeg er 18, ja skulle gjerne ønske jeg var 17 igjen. Jeg er selv i et meget perfekt forhold, og er ikke misunnelig en plass, kanskje fordi jeg faktisk klarer å holde meg til den jeg er med? Måtte luke litt. Hege (admn)
Gjest Madam Felle Skrevet 20. juli 2004 #12 Skrevet 20. juli 2004 Hei, Kunne tenke meg tilbake meldinger fra eldre medsøstre som har vært utefor liknende dilemmaer/problemer og som har råd/innspill. Kommunikasjon, og atter mer kommunikasjon er tingen. Du må rett og slett fortelle kjæresten din, hva du tenner på. Ellers er det helt ok å drømme om andre, men da bør det ikke gå på bekostning av det forholdet du allerede er i. Derfor er det viktig at du snakker med kjæresten din, og forteller han ting du har lyst at han skal gjøre med deg. Ønsker han ikke å oppfylle ønskene dine, er det bare du som kan svare på om du ønsker å fortsette forholdet.
Rapitap Skrevet 20. juli 2004 #13 Skrevet 20. juli 2004 Alle har ett skille mellom fantasi og virkelighet. Det er de færreste som 'act upon' sine fantasier...
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #14 Skrevet 20. juli 2004 Jeg skjønner eksakt hva du mener. Vet ikke om jeg kan gi deg noen råd men, kanskje du ikke er klar for et forhold enda. Og er du helt sikker på at du er skikkelig forelska i kjæresten din? Hvis du er 100% sikker, så er nok dette bare vanlige fantasier og drømmer. Det er ikke uvanlig at jenter tenner på "drittekker", men det varer skjelden i lengden da. Lykke til videre!
enhna Skrevet 26. juli 2004 #15 Skrevet 26. juli 2004 En familiefar på 32?? Bor han sammen med familien? Jeg er selv 18, og har en stemor på 32... Å hvordan kan du vite at disse mennene har lyst på deg? Du bare vet det? Klart mange drømmer om en litt eldre mann som kan sakene sine, men er ikke det bare en fantasi? Heller begynn å utforsk ting med typen, prøv nye ting... Det er mitt råd.. Menn på 32 og over, gjerne litt yngre også er ofte klar for å stifte familie.. og leter etter en å stifte den med.. Er du klar for det? Eller var det bare sex du var ute etter? Du er bare 17, du har helt liv med sex foran deg, hvorfor haster det sånn? Bare noen råd fra en noenlunde jevngammel jente som ikke tenner på menn over 30..
Laban Skrevet 26. juli 2004 #16 Skrevet 26. juli 2004 Oi oi! Jeg er 18, ja skulle gjerne ønske jeg var 17 igjen. Jeg er selv i et meget perfekt forhold, og er ikke misunnelig en plass, kanskje fordi jeg faktisk klarer å holde meg til den jeg er med? Og slutt å kall meg DERE din forbanna ape! Oi, oi! dette forklarer jo en god del (alderen din, mener jeg). Til trådstarter; du får nesten velge om du vil satse på forholdet eller sex. Du kan jo prøve å snakke med gutten din, men han blir jo ikke en eldre mann uansett hvor mye du snakker. Eventuelt må du bare innse at det er viktigere for deg å få eksperimentert med sex, og da dumpe kjæresten. Du er bare 17 og det kommer nye menn i livet ditt. Husk bare på at det er forskjell på fantasi og virkelighet, virkeligheten kan ofte bli en ganske annen enn fantasiene tilsier. Hva tror du nabolaget sier om de fikk greie på at du hadde et forhold til denne mannen, for eksempel?
Hu i Svingen Skrevet 26. juli 2004 #17 Skrevet 26. juli 2004 Eventuelt må du bare innse at det er viktigere for deg å få eksperimentert med sex' date=' og da dumpe kjæresten. Du er bare 17 og det kommer nye menn i livet ditt. Husk bare på at det er forskjell på fantasi og virkelighet, virkeligheten kan ofte bli en ganske annen enn fantasiene tilsier. [/quote'] Så enig, så enig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå