AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Hjelp.tisser lyserødt, og har vondt i blæren. . Hadde smerter i urinrør for en måned siden, ikke vondt i blæra da, og heller ikke blod.leverte inn urinprøve, men den var negativ. .smertene har vært borte i flere dager, men har kommet kraftig igjen nå..hvis ikke dette er urinveisinfeksjon , såblir jeg redd!!!! Noen som kan hjelpe meg .please.Anonymous poster hash: f2f55...476
cassio Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Ring legevakta, det er ingen her inne som kan hjelpe. 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Legevakten. NÅ!! Anonymous poster hash: b7432...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Ringte nettopp. Måtte komme om enn halvtime, men kjenner jeg er myyye redd nå.Anonymous poster hash: f2f55...476
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Ringte nettopp. Måtte komme om enn halvtime, men kjenner jeg er myyye redd nå.Anonymous poster hash: f2f55...476 Hvordan gikk det? Anonymous poster hash: cdd22...20d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Ts her:-) det var urinveisinfeksjon uten tvil.kjenner det også litt i ryggen, så godt jeg gikk på legevakten:-)Anonymous poster hash: f2f55...476
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Du hadde sikkert dødd om du gikk til fastlegen imorgen ja. Urinveisinfeksjon er jo superalvorlig ting som må behandles akutt... Anonymous poster hash: dbad7...b41
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Du hadde sikkert dødd om du gikk til fastlegen imorgen ja. Urinveisinfeksjon er jo superalvorlig ting som må behandles akutt...Anonymous poster hash: dbad7...b41 Er det pyelonefritt skal man starte med behandling så tidlig så mulig. Noen ganger ender det med sykehusinnleggelse og hydronefrose. Så ja, det kan faktisk være akutt.Anonymous poster hash: 85b1c...57c
mie23 Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Ja, jeg gikk ikke til legen i det hele tatt. Lever fint enda jeg Her er svaret på alt: legevakten. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Er det pyelonefritt skal man starte med behandling så tidlig så mulig. Noen ganger ender det med sykehusinnleggelse og hydronefrose. Så ja, det kan faktisk være akutt.Anonymous poster hash: 85b1c...57c Jeg har gått med nyrebekkenbetennelse i flere dager mange ganger jeg. Er i aller høyeste grad levende. Hydronefrose er ikke direkte kjempevanlig da. Av respekt for de som er AKUTT syke og MÅ ha hjelp der og da syns jeg man kan vente med sånne type ting. Det er bare snakk om noen timer. Anonymous poster hash: dbad7...b41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå