Gå til innhold

Løse jenter..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Njæ...

Løse?

Vanligvis tar jeg pågåenhet som et kompliment.

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Orde t"løs" blir nok elt feil her TS. Ellers så kan jeg forstå tankegangen din. Jeg er litt slik selv, viser en dame interesse så kikker jeg alltid etter det skjulte kameraet, eller venninne hun har fått en utfordring /veddemål fra. Har gått glipp av mye sex fordi jeg ikke helt har forstått at dama faktisk ville ha meg :P

Tror du skal peise på jeg. Du tar hintene, og da får du jo bare ha det moro mens du ennå er i live!

Gjest tomasjj
Skrevet

Akkurat sånn er jeg også, jeg kan være pågående når jeg er virkelig interessert, og da ikke bare i et ligg.

Ellers blir det bare tilgjort, og de merker det så jævlig lett. Jeg er ingen skuespiller. :)

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Ville ikke brukt ordet løs for noen som er pågående. Da er vel desperat et bedre ord å bruke. Pågående trenger ikke å bety desperat heller da.

Skrevet

Orde t"løs" blir nok elt feil her TS. Ellers så kan jeg forstå tankegangen din. Jeg er litt slik selv, viser en dame interesse så kikker jeg alltid etter det skjulte kameraet, eller venninne hun har fått en utfordring /veddemål fra. Har gått glipp av mye sex fordi jeg ikke helt har forstått at dama faktisk ville ha meg :P

Tror du skal peise på jeg. Du tar hintene, og da får du jo bare ha det moro mens du ennå er i live!

Enig. Pågående blir vel riktigere. Ikke vant til at jenten er den som er så pågående i etterkant...

Usikker er jeg vel ikke, men en stund siden jeg har vært singel. Er heller ikke på jakt:P..

Anonymous poster hash: 14162...cf9

Skrevet

Tok meg selv nylig i å dømme en jente som var pågående, uten helt å klare å forstå det. Til vanlig syntes jeg det er ille når jenter framstår som hard to get, men når var dette liksom ikke helt ok heller..

Hva mener dere? Tenker jeg for mye?

Anonymous poster hash: 14162...cf9

Ja, helt klart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...