Gå til innhold

Løse jenter..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok meg selv nylig i å dømme en jente som var pågående, uten helt å klare å forstå det. Til vanlig syntes jeg det er ille når jenter framstår som hard to get, men når var dette liksom ikke helt ok heller..

Hva mener dere? Tenker jeg for mye?

Anonymous poster hash: 14162...cf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun trenger ikke å være løs fordiom hun er pågående... kan hende hun bare hadde veldig lyst på akkurat deg?

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt slik på gutter selv, så forstår deg godt

Skrevet

Hun trenger ikke å være løs fordiom hun er pågående... kan hende hun bare hadde veldig lyst på akkurat deg?

Nettopp! De få gangene jeg har vært "pågående" så har jeg nok vært langt over gjennomsnittlig interessert i den gutten!

Skrevet

Det er bare usikkre menn som dømmer damer som løse.

- mann 33

Anonymous poster hash: d8695...e87

• Liker 17
Skrevet

Usikker, tja.. Er vel heller mer det at jeg aldri har opplevd det før:P...

Klarer liksom ikke slå fra meg tanken om at hun da er slik med "alle"...

-TS

Skrevet

-TS

Hvordan er du ikke usikker da?

Anonymous poster hash: c8757...ba2

• Liker 3
Skrevet

Normalt å sette mer pris på det man ikke får så lett.

Skrevet

Det er jo galt uansett hva man gjør tydeligvis....har sett haugevis av kommentarer der menn sier vi må være litt mer pågående/vise interesse men når vi gjør det så får vi billigstempel?

Mannelogikk..

• Liker 12
Gjest Lille-pus
Skrevet

-TS

Synes du virkelig at du har så liten verdi?

Dette forteller jo at du nedvurderer deg selv til å være 'en dott'-

• Liker 2
Skrevet

Synes du virkelig at du har så liten verdi?

Dette forteller jo at du nedvurderer deg selv til å være 'en dott'-

Tja.. Egentlig ikke, er bare ikke vant til slikt.

Og ja, ser ironien. Er galt uansett hva en gjør.

-TS

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor kvinner og menn blir "løse" med engang de faktisk viser at de vil ha sex.. Sex er jo naturlig!

Anonymous poster hash: 7e02e...0bb
  • Liker 2
Skrevet

Nei si det, derfor jeg lufter tanken:P.

Det er ikke fornuftig å tenke slik, alikevel gjør jeg det. Tanker som hadde hun gjort det med alle:P?

Og ja, vet at det kan se ut som dårlig selvtillit, men for meg er det en naturlig tanke.

-TS

Skrevet

Nei si det, derfor jeg lufter tanken:P.

Det er ikke fornuftig å tenke slik, alikevel gjør jeg det. Tanker som hadde hun gjort det med alle:P?

Og ja, vet at det kan se ut som dårlig selvtillit, men for meg er det en naturlig tanke.

-TS

Skjønner ikke at det er så utenkelig at det skulle være noe spesielt med deg som fikk henne til å ta sjansen?

Jeg foreslår at du finner en lystig anledning (så det ikke blir for seriøst) og spør henne! Så slipper du å lure :P

Skrevet

Haha, si det.. Ikke vet jeg. Kan jo være fordi jeg er gutt, og at jeg tenker at vi er anderledes i tankesettet:P?

Anyhow, skal finne ut av det;-)

Skrevet

Haha, si det.. Ikke vet jeg. Kan jo være fordi jeg er gutt, og at jeg tenker at vi er anderledes i tankesettet:P?

Anyhow, skal finne ut av det;-)

Hva mener du med annerledes i tankesettet? Betyr det at hvis en gutt prøver seg på en dame på byen så prøver han seg på alle? (vet det gjelder noen, men kan vel ikke gjelde alle der heller...) :)

Gjest Hummels
Skrevet

Hvorfor dømme henne? Du gikk jo glipp av et deilig knull! Skal bare være glad når jentene er påtrengende ;D

Skrevet

Mener du fysisk eller seksuelt pågående? Eller var det bare at hun spurte deg om en date?

Anonymous poster hash: 916d9...7f6
Skrevet

Du tenker for mye. Ofte blir jeg for pågående selv når jeg først møter en jeg liker. Jeg er ikke slik med andre for det om :)

Jente

Anonymous poster hash: c69fb...936
Skrevet

Jeg kan også bli litt for pågående hvis jeg virkelig liker noen, men det skal mye til... og da snakker jeg selvfølgelig ikke seksuelt, der ville jeg aldri vært pågående om jeg ikke allerede hadde hatt sex med vedkommende tidligere og hadde mer med han enn bare det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...