Gå til innhold

eurobonus...mangler 1000 poeng...

Fremhevede innlegg

Skrevet

hva gjør jeg? koster det skjorta å kjøpe eurobonus poeng? kan man overføre innen familien? har nesten nok til en europareise....

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Man kan ikke overføre fra en annen person, men ektefeller og barn kan reise på hverandres poeng, uavhengig om den som har opptjent poengene er med. For å kunne kjøpe ekstra poeng, må du ha over 12.000 poeng på din konto eller ha passert like mange poeng en gang tidligere. 1000 poeng koster ca 55 euro.

Gjest Poirot
Skrevet

Visste ikke at man kunne kjøpe poeng. Mistet akkurat en haug med poeng, etter de innførte den nye teite 5-årsregelen. Grrrr.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Visste ikke at man kunne kjøpe poeng. Mistet akkurat en haug med poeng' date=' etter de innførte den nye teite 5-årsregelen. Grrrr.[/quote']

5-års regelen har de vel hatt alltid? Eller var den 6 år tidligere? Vet hvertfall at jeg også tidligere har måttet bruke opp poeng før de forfalt.

Eurobonus la om systemet sitt litt på forsommeren, så det med at en kan kjøpe poeng er veldig nytt. Samme med at den nærmeste familie (ektefelle/samboer og barn under 26) kan reise uten at poenginnehaver selv er med. I itllegg kan du nå ta med deg inntil tre venner på tur, mot èn tidligere, men da må du være med å reise selv.

Gjest Poirot
Skrevet

De forfaller nå på en annen måte enn før, men jeg husker ikke helt forskjellen.

Har ihvertfall mistet et par lengre flygninger til andre kontinent pga regelen, og er jo ikke ofte jeg reiser langt med akkurat disse selskapene, så det er gått tapt. Og det ville de ikke vært etter de gamle reglene. (Manglet veldig få poeng på å ha en reise, så det var utrolig irriterende)

Skrevet

Prisliste for kjøp av poeng:

1 000 55 EUR

2 000 110 EUR

3 000 165 EUR

4 000 200 EUR

5 000 225 EUR

6 000 270 EUR

7 000 315 EUR

8 000 360 EUR

9 000 405 EUR

10 000 450 EUR

Skrevet

55 euro..er ikke det omtrent...500 kroner?

Gjest gjest1
Skrevet
55 euro..er ikke det omtrent...500 kroner?

Ca 417, så det kan fint lønne seg.

Gjest Anonymous
Skrevet

den som eier poengene må være den som er den som bestiller billetten også. Man kan ikke overføre .

Gjest Anonymous
Skrevet
Visste ikke at man kunne kjøpe poeng. Mistet akkurat en haug med poeng' date=' etter de innførte den nye teite 5-årsregelen. Grrrr.[/quote']

5 års-regelen er ikke ny.

Gjest Poirot
Skrevet

Nå lenger, nei.

Men det var en endring i reglene for en del år tilbake (5-6 år siden). Og nylig mistet jeg da de poengene jeg hadde som var var blitt 5 år gamle, derfor fikk jeg først merket regelen i praksis nå nylig.

Gjest Anonymous
Skrevet

jEG BEGYNTE SAMLE HOS DE FOR 10 ÅR SIDEN. DET VAR 5 ÅR DA OGSÅ.

Gjest Poirot
Skrevet
jEG BEGYNTE SAMLE HOS DE FOR 10 ÅR SIDEN. DET VAR 5 ÅR DA OGSÅ.

Spiller det engentlig noen rolle?

Jeg mistet poeng og det var kjipt, uansett når reglene kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...