Gå til innhold

Fra FF til noe mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sex med en kar så mange ganger at jeg faktisk ikke klare å telle. Hver helg sover jeg hos han både fredag og lørdag. Noen ganger møtes vi på byen andre ganger er vi helt edru. Ulempen er at jeg har fått følelser for han, og har faktisk null peiling på om han har følelser for meg. Vi har utrolig god sex sammen, og når jeg sover over, er vi faktisk med hverandre lenge dagen etterpå. Spiser frokost og lager middag sammen. Vi har utrolig mange fellesvenner, som også kommer for å henge med oss. Dette har holdt på i et halvt år, og ingen av oss har hatt sex med andre i denne perioden. Han er også med på å betale for mine p-piller og vi snakker veldig mye om personlige ting.

Bør jeg fortelle at jeg liker han, eller bør jeg bare forsette som vanlig?
Jeg har ikke lyst å miste han som FF, hvis han feks ikke har følelser for meg. Kan man teste han på en måte?



Anonymous poster hash: 158ce...765
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt likt som jeg har det med min FF, bortsett fra at vi har hatt praten og han har gjort det klart at han ikke vil ha noe seriøst. Hvor mye kontakt har dere i ukedagene da? Finner dere på ting sammen også, som å dra ut?

Blir jo ganske vanskelig å teste ut om han føler noe, men hvis en person har følelser så vil man jo ofte merke det. Er vanskelig å skjule! Mange menn kan etter min erfaring trives veldig godt med å være i et forhold uten å være det, altså alle fordelene uten forpliktelsen. Det er jo koselig å ha en å spise middag/frokost sammen med. Det beste er vel å være ærlig, fortelle hva du føler og ta sjansen på at han også føler noe.



Anonymous poster hash: b0c78...a38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt likt som jeg har det med min FF, bortsett fra at vi har hatt praten og han har gjort det klart at han ikke vil ha noe seriøst. Hvor mye kontakt har dere i ukedagene da? Finner dere på ting sammen også, som å dra ut?

Blir jo ganske vanskelig å teste ut om han føler noe, men hvis en person har følelser så vil man jo ofte merke det. Er vanskelig å skjule! Mange menn kan etter min erfaring trives veldig godt med å være i et forhold uten å være det, altså alle fordelene uten forpliktelsen. Det er jo koselig å ha en å spise middag/frokost sammen med. Det beste er vel å være ærlig, fortelle hva du føler og ta sjansen på at han også føler noe.

Anonymous poster hash: b0c78...a38

Vi har kontakt hver eneste dag, skriver meldinger og snapper sånn hele tiden. Vi har ikke vært så mye med hverandre i ukedagene enda, mye av grunnen til dette er at jeg har hatt en jobb i en annen by og det samme har han. Nå har jeg byttet jobb for to uker siden, og hans prosjekt er avsluttet. Så framover kommer vi til å befinne oss på samme plass i ukedagene også. Han sendte melding senest i dag om vi skulle finne på noe i morgen. Så det er vel et godt tegn?

Anonymous poster hash: 158ce...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhh... må innrømme at jeg ikke skjønner bæra av disse greiene assa...

Det må i mine øyne være bare forferdelig stressende, forvirrende og slitsomt å holde på sånn. Men så skal det også sies at jeg aldri har vært borti noe i nærheten, og glad er jeg pinadø for det.

Er det ikke bare å spørre fyren da, om han vil noe mer? Dere holder jo på nøyaktig som et kjærestepar gjør, så det kan da ikke være en så avgrenset sone med denne pulingsen da?

Verden er blitt rar, og rarere skal det visst bli iflg vitenskapen... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...