AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Hei! Skal forsøke å gjøre dette så kort som mulig. I det siste har jeg slitt med et veldig "flatt" følelsesliv. Dette er vanskelig for meg å forklare skikkelig, men jeg skal gjøre mitt beste. For det første husker jeg ikke sist gang jeg gråt. Jeg føler meg nedstemt til tider, og tenker ofte at det kunne vært godt å gråte litt for å lette på trykket, men det er rett og slett helt umulig å presse ut så mye som en tåre uansett hvor elendig jeg føler meg. Jeg kan på mange måter sammenligne følelsen med å blåse opp en ballong til bristepunktet, for så å bare slippe ut all luften igjen. Jeg føler på en måte en enorm tristhet i et sekund eller to, før trangen til å gråte bare dør helt ut og jeg står igjen likegyldig. Dette gjelder også om jeg blir fryktelig sint eller frustrert. Jeg kan KOKE av sinne i noen sekunder, før det hele roer seg igjen og følelsen av likegyldighet er tilbake. Dette er fryktelig frustrerende, ettersom jeg aldri føler jeg får lettet på trykket. Jeg føler jeg bærer en enorm mengde undertrykte følelser inni meg, men jeg har ingen anelse hvordan å få utløp for disse. Jeg er usikker på hvorfor det har blitt slik, men tror det kan ha noe å gjøre med en psykisk smell jeg gikk på da jeg begynte første året på videregående (er 21 år nå, og student). Jeg følte jeg ble oversett og glemt helt i mengden. Ingen brydde eller visste hvem jeg var, og på toppen av det hele slet jeg veldig med å menge meg med andre og bli kjent. Ikke fordi jeg var sjenert, men fordi jeg rett og slett var skikkelig redd. Jeg følte meg mye ensom selvom jeg hadde nære venner, var mye nervøs, og følte meg som en missfit. Jeg følte ofte en trang til å gråte på skolen for den minste lille ting, men lærte meg raskt å undertrykke dette. For omtrent et halvt år siden ble det slutt med typen jeg hadde vært sammen med i tre år. Jeg gråt ikke en tåre, og følte generelt veldig lite bortsett fra nedstemthet. Hva skal jeg gjøre? Er oppriktig bekymret for at jeg har blitt et følelsesløst menneske uten empati….. Anonymous poster hash: b2144...d1c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå