-Jiinxs- Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Det er dette hva addblock er til. Man kan ikke forvente at de skal forandre alle bildene de bruker til artiklene sine. Uansett hvor jævlig bildet er.
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Det er dette hva addblock er til. Man kan ikke forvente at de skal forandre alle bildene de bruker til artiklene sine. Uansett hvor jævlig bildet er. Jeg har adblock, kommer ikke opp jeg kan blocke det Vet ikke, kanskje innstillingene er importert fra et annet sted. Bør nok spørre forumledelsen for eksakt svar. Ok, var ihvertfall ikke mye til valg der, det vi har nå, ip board og mobil versjonen. Ip board versjonen var kjedelig fordi den har ikke den fanen med nylige kommenterte tråder
Alex Turner Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Skaff dere adblock og fjern bildet, så slipper dere reklamer på nettsider i samme slengen
Devilheart Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Jeg har adblock, kommer ikke opp jeg kan blocke det Ok, var ihvertfall ikke mye til valg der, det vi har nå, ip board og mobil versjonen. Ip board versjonen var kjedelig fordi den har ikke den fanen med nylige kommenterte tråder Hvis du har AdblockPlus med rød ikon, kan du høyreklikke på bildet og velge "AdblockPlus: Blokker bilde". Da kan du legge det bildet i blokkeringsfilteret. Ja, dårlig utvalg, men jeg liker IP.Board, veldig enkelt brukergrensesnitt, akkurat som jeg liker det.
Gjest Winza Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Hvis du har AdblockPlus med rød ikon, kan du høyreklikke på bildet og velge "AdblockPlus: Blokker bilde". Da kan du legge det bildet i blokkeringsfilteret. Ja, dårlig utvalg, men jeg liker IP.Board, veldig enkelt brukergrensesnitt, akkurat som jeg liker det. Hvor mye koster adblockplus?
-Jiinxs- Skrevet 4. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2014 (endret) Koster ikke noe https://adblockplus.org/en/ (firefox addon) Endret 4. november 2014 av -Leon-
Devilheart Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Ja, den lille detaljen glemte jeg selvsagt, må beklage. Jeg kjører Firefox, så er lett å legge til utvidelser for hva enn jeg skulle trenge. Like utvidelser finnes også for Chrome, men andre browsere vet jeg ikke.
Gjest Winza Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Ser ut som jeg allerede had adblockplus så endte opp med å installere den 2 ganger Kommer ikke opp alternativ at jeg kan blocke bilde
Gjest Winza Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Jo det gjorde det nå, visste ikke jeg måtte høyre klikke Nå vises ingen av bildene heller og det kan jeg leve med, takk
Devilheart Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Ja, eneste ulempen fant jeg ut i etterkant, når du først legger til den filteren, så blokkerer den alle bilder som går under den filteren. Kan i samme slengen forklare hvordan man deaktiverer/sletter egendefinerte filtre: Ved å klikke på ikonet får man opp menyen, i menyen velger man "Filterinnstillinger" og klikker på fanen "Egendefinerte filtre". Blokkeringsfiltre ligger under "Ad Blocking rules". Under "Handlinger" klikker man på "Vis/Skjul filtre" og til sist huker vekk det filteret man vil deaktivere. Lukker boksen og oppdaterer siden for å få fram de avblokkerte elementene igjen.
Devilheart Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 Pleier å være navnet på nettsiden eller bildet eller elementet man blokkerer. I mitt testforsøk kom det opp slik:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå