Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er dette hva addblock er til. Man kan ikke forvente at de skal forandre alle bildene de bruker til artiklene sine. Uansett hvor jævlig bildet er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dette hva addblock er til. Man kan ikke forvente at de skal forandre alle bildene de bruker til artiklene sine. Uansett hvor jævlig bildet er.

Jeg har adblock, kommer ikke opp jeg kan blocke det

Vet ikke, kanskje innstillingene er importert fra et annet sted. Bør nok spørre forumledelsen for eksakt svar.

Ok, var ihvertfall ikke mye til valg der, det vi har nå, ip board og mobil versjonen. Ip board versjonen var kjedelig fordi den har ikke den fanen med nylige kommenterte tråder

Skrevet

Skaff dere adblock og fjern bildet, så slipper dere reklamer på nettsider i samme slengen

Skrevet

Jeg har adblock, kommer ikke opp jeg kan blocke det

Ok, var ihvertfall ikke mye til valg der, det vi har nå, ip board og mobil versjonen. Ip board versjonen var kjedelig fordi den har ikke den fanen med nylige kommenterte tråder

Hvis du har AdblockPlus med rød ikon, kan du høyreklikke på bildet og velge "AdblockPlus: Blokker bilde". Da kan du legge det bildet i blokkeringsfilteret.

Ja, dårlig utvalg, men jeg liker IP.Board, veldig enkelt brukergrensesnitt, akkurat som jeg liker det. :)

Skrevet

Hvis du har AdblockPlus med rød ikon, kan du høyreklikke på bildet og velge "AdblockPlus: Blokker bilde". Da kan du legge det bildet i blokkeringsfilteret.

Ja, dårlig utvalg, men jeg liker IP.Board, veldig enkelt brukergrensesnitt, akkurat som jeg liker det. :)

Hvor mye koster adblockplus?

Skrevet

Ja, den lille detaljen glemte jeg selvsagt, må beklage. Jeg kjører Firefox, så er lett å legge til utvidelser for hva enn jeg skulle trenge. Like utvidelser finnes også for Chrome, men andre browsere vet jeg ikke.

Skrevet

Ser ut som jeg allerede had adblockplus så endte opp med å installere den 2 ganger :) Kommer ikke opp alternativ at jeg kan blocke bilde

Skrevet

Får du ikke opp disse valgene?

post-64279-0-09767600-1415087648_thumb.j

Skrevet

Jo det gjorde det nå, visste ikke jeg måtte høyre klikke :) Nå vises ingen av bildene heller og det kan jeg leve med, takk :)

Skrevet

Ja, eneste ulempen fant jeg ut i etterkant, når du først legger til den filteren, så blokkerer den alle bilder som går under den filteren. Kan i samme slengen forklare hvordan man deaktiverer/sletter egendefinerte filtre: Ved å klikke på ikonet får man opp menyen, i menyen velger man "Filterinnstillinger" og klikker på fanen "Egendefinerte filtre". Blokkeringsfiltre ligger under "Ad Blocking rules". Under "Handlinger" klikker man på "Vis/Skjul filtre" og til sist huker vekk det filteret man vil deaktivere. Lukker boksen og oppdaterer siden for å få fram de avblokkerte elementene igjen.

Skrevet

Pleier å være navnet på nettsiden eller bildet eller elementet man blokkerer. I mitt testforsøk kom det opp slik:

post-64279-0-36965000-1415092443_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...