Gå til innhold

Kjernetid barnehagen

Fremhevede innlegg

Skrevet

kjernetid fra 9-14 - synes egentlig det skulle vært fra 9.30. var det før, men de kutta ut. frokost fra 8-8.30 - synes det er kort tid - de kunne gjerne hatt det fra 8-9.

Anonymous poster hash: a169e...104

Hvordan skulle de gjort det i praksis? Vesla her klarer ikke å sitte til bords 1 time, og kjøkkenet er ikke på avdelingen? Syns en halvtime bør være god nok tid til frokost.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skulle de gjort det i praksis? Vesla her klarer ikke å sitte til bords 1 time, og kjøkkenet er ikke på avdelingen? Syns en halvtime bør være god nok tid til frokost.

da misforstår du, det jeg mente var at de hadde et litt lenger tidsrom de kunne servere frokost i. At man ikke på død og liv må være der 08.00 for å få frokost. Get it? Eller er det vanskelig å forstå??

Anonymous poster hash: a169e...104

Gjest Kritisk
Skrevet

Du må huske på det at mange bhg har kjøkken på avdelingen. Gratulere til tidenes minst gjennomtenkte kommentar.

Skrevet

da misforstår du, det jeg mente var at de hadde et litt lenger tidsrom de kunne servere frokost i. At man ikke på død og liv må være der 08.00 for å få frokost. Get it? Eller er det vanskelig å forstå?? Anonymous poster hash: a169e...104

Jeg tolket innlegget dithen at de fikk frokost dersom de kom mellom åtte og halv ni, noe jeg synes er helt ok. At de må være der til åtte er kanskje å dra det litt langt. Trenger ikke bli så provosert vettu;)

Du må huske på det at mange bhg har kjøkken på avdelingen. Gratulere til tidenes minst gjennomtenkte kommentar.

Hvis det kvalifiserer til tidenes minst gjennomtenkte kommentar kan du ikke ha lest mye på KG:P

Jeg har vært innom 8-10 ulike barnehager, og INGEN av de har hatt kjøkken på avdelingen, så jeg trodde ærlig talt at det var uvanlig.

Skrevet

Hos oss skal barnet leveres før frokost som er kl. 8:15. Barnehagen skal varsles om barnet hentes før kl. 14. Dette med tanke på turer og andre aktiviteter.

Dermed er det snakk om kjernetid 8:15-14:00.

Så det er krav om at ungene må spise frokost i barnehagen? Det synes jeg hørtes veldig rart ut. Hva med de som vil spise frokost hjemme med barne sine? Hva gjør ungene under frokosten da?

Eller mener du at for de som skal spise frokost, så må de komme før 08.15? Det er noe annet enn kjernetid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...