AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Da jeg sto opp imorges og skulle gå fra rommet til kjøkkenet merket jeg at det gjorde skikkelig vondt på ene siden av leggen å tråkke ned mens jeg gikk. Da jeg sjekket hva det var så jeg et stort, hovent blåmerke der det gjør vondt, som i tillegg klør litt. Aner ikke hvor det kommer fra, for jeg har ikke slått meg. Får noen ganger uforklarlige blåmerker på bena, men det pleier aldri å gjøre vondt mens jeg går? Hva kan dette være? Anonymous poster hash: 80394...8fb
Flekk Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Sover du sammen med noen? Kanskje den personen har sparket deg i søvne. Det kan være alt fra kreft til magel på vitamin C.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Sover du sammen med noen? Kanskje den personen har sparket deg i søvne. Det kan være alt fra kreft til magel på vitamin C. Ja, sov sammen med noen i natt. Kanskje det er det som har skjedd, selv om det er "feil fot" i forhold til hvilken side han sov på Anonymous poster hash: 80394...8fb
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Er du sikker på at det er et vanlig blåmerke? Hvis du kan trykke på det og få fargen til å forsvinne midlertidig kan du ha fått erytema nodosum, såkalt knuterosen. I såfall bør du ta en tur til lege. Knuterosen er som oftest rødt til å begynne med men får raskt et utseende som ligner veldig på et blåmerke. Det kjennes ut som et blåmerke også, og man kan kjenne det når man går. Anonymous poster hash: 69765...d44
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå