AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 En venninne av meg tenner kjempe mye på spanking. Det gjør jeg også, det var faktisk sånn vi ble kjent. Men kjæresten hennes (som også er jente btw) sier at hun ikke vil "skade" henne. Fair enough... men jeg tenker at hun bare ikke tørr å si at hun ikke liker spanking selv. Hun sa at hun ikke ville skade henne og at hun ikke ville snakke om det mer fordi hun ble kvalm av det. Venninnen min syns det var veldig sårende at hun sa at hun ble kvalm av det. Hun har tenkt at hvis hun kan overbevise kjæresten sin om at hun kan spanke henne uten å skade henne, så kunne det gå, men jeg syns det virker som hun bare ikke liker tanken selv og derfor er det uaktuelt. Man kan daske noen litt på rompa uten å "skade" dem. Hun trenger ikke smekke henne med en trefjøl til hun får blåmerker. Bare litt lett dasking med hånden er bedre enn ingenting. De er begge 19 år, og jeg (som er 24) husker at jeg hadde en venninne som var veldig imot alt som ikke var vanilje sex på den alderen, men som så er helt åpen for nye ting. Blir folk mer åpen med alderen? Jeg syns bare veldig synd på venninnen min fordi jeg har samme fetisj og jeg kan ikke tenke meg å være i et forhold med en som ikke kunne gjort det for meg. For å bare understreke hvordan det er...Det er tenner meg SÅ mye at jeg kommer oftere av å tenke på spanking enn sex. For meg er det helt uaktuelt å leve livet uten spanking. Det er et must. Så jeg tenker at hvis en er i et forhold og elsker hverandre så må da det være noe man kunne gjort for sin partner selv om det ikke tente en selv. Jeg tror ikke jeg kunne vært sammen med noen som ikke ville gjort det for meg, men venninnen min elsker jo sin kjæreste og har godtatt en nei flere ganger. Men hvis kjæresten sier at det bare er fordi hun ikke vil skade henne, så vil jo venninnen min forsette å håper at det går fordi da må hun bare vise kjæresten at det ikke skader henne. Jeg er nesten helt overbevist over at "jeg vil ikke skade deg" er en unnskyldning fordi hun selv ikke tenner på det. Noen innspill? Anonymous poster hash: 664b0...85c
Cowboy Lotte Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Ja er eldre nå og har begynt å forstått at den seksuelle frigjøringen har tillatt oss å bli gærnere og villere enn aldri før. Og at vi har høyere krav til seksualitet. Om det er sunt får tiden vise...
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 For meg er det motsatt, etterhvert som jeg har blitt mer voksen har jeg lært å sette grenser og si nei til ting jeg ikke faktisk har lyst til. Anonymous poster hash: 8fcbc...d25 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 En venninne av meg tenner kjempe mye på spanking. Det gjør jeg også, det var faktisk sånn vi ble kjent. Men kjæresten hennes (som også er jente btw) sier at hun ikke vil "skade" henne. Fair enough... men jeg tenker at hun bare ikke tørr å si at hun ikke liker spanking selv. Hun sa at hun ikke ville skade henne og at hun ikke ville snakke om det mer fordi hun ble kvalm av det. Venninnen min syns det var veldig sårende at hun sa at hun ble kvalm av det. Hun har tenkt at hvis hun kan overbevise kjæresten sin om at hun kan spanke henne uten å skade henne, så kunne det gå, men jeg syns det virker som hun bare ikke liker tanken selv og derfor er det uaktuelt. Man kan daske noen litt på rompa uten å "skade" dem. Hun trenger ikke smekke henne med en trefjøl til hun får blåmerker. Bare litt lett dasking med hånden er bedre enn ingenting. De er begge 19 år, og jeg (som er 24) husker at jeg hadde en venninne som var veldig imot alt som ikke var vanilje sex på den alderen, men som så er helt åpen for nye ting. Blir folk mer åpen med alderen? Jeg syns bare veldig synd på venninnen min fordi jeg har samme fetisj og jeg kan ikke tenke meg å være i et forhold med en som ikke kunne gjort det for meg. For å bare understreke hvordan det er...Det er tenner meg SÅ mye at jeg kommer oftere av å tenke på spanking enn sex. For meg er det helt uaktuelt å leve livet uten spanking. Det er et must. Så jeg tenker at hvis en er i et forhold og elsker hverandre så må da det være noe man kunne gjort for sin partner selv om det ikke tente en selv. Jeg tror ikke jeg kunne vært sammen med noen som ikke ville gjort det for meg, men venninnen min elsker jo sin kjæreste og har godtatt en nei flere ganger. Men hvis kjæresten sier at det bare er fordi hun ikke vil skade henne, så vil jo venninnen min forsette å håper at det går fordi da må hun bare vise kjæresten at det ikke skader henne. Jeg er nesten helt overbevist over at "jeg vil ikke skade deg" er en unnskyldning fordi hun selv ikke tenner på det. Noen innspill? Anonymous poster hash: 664b0...85c Hva legger du i spanking da? Bare dasking på ræva? Jeg liker å spanke jenter, ikke bare på rumpa, men puppene, ansiktet og fitta også. Er det dėt du også liker?Anonymous poster hash: 5f64a...323
Ulla Ullsokk Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Jeg har helt klart blitt åpnere med aldern. Men det er likevel ikke sånn at jeg vil alt. Det er ikke sikkert at kjæresten plutselig senere tenner på det hun ikke liker nå. Men det kan hende hun bare en litt hemmet, og det slipper heldigvis med årene. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Jeg er helt enig med deg i at dersom grunnen er at hun absolutt ikke har lyst, bør hun heller si det. Og hvis den eneste grunnen er at hun ikke direkte får nytelse av det selv, kan hun få en positiv overraskelse hvis hun bare gidder å prøve det. Uten å være bestemt på forhånd at dette er helt traumatisk, vel å merke. Men, angående "gjøre det av kjærlighet til meg"-greia, er jeg både enig og uenig med deg. - I bunn og grunn en nestekjærlig og fin tanke, om å ønske å gjøre det lille ekstra for den man elsker mest i verden. - På den annen side, hvor langt skal man strekke seg? Sett at dette med spanking på nåværende tidspunkt er like avtennende for henne, som det gir tenning for kjæresten(eller for deg, for den saks skyld). Hvem har da størst rett til å dra "gjør det av kjærlighet til meg"-kortet? Og til hovedspørsmålet; ja, det kan godt hende at hun ser annerledes på ting om noen år. Det har jeg gjort. Men, som noen andre her sier; at man blir mer åpen med alderen betyr ikke automatisk at man prøver alt og ingenting helt ukritisk. Man kan like gjerne bli mer bevisst på hvilke grenser man har, og på hvor langt det er greit å tøye dem. Anonymous poster hash: ad501...c2e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Hva legger du i spanking da? Bare dasking på ræva? Jeg liker å spanke jenter, ikke bare på rumpa, men puppene, ansiktet og fitta også. Er det dėt du også liker?Anonymous poster hash: 5f64a...323 Nei, ikke i det hele tatt. Jeg anser ikke å smekke puppene til noen som spanking. For meg er det bare rumpa som teller. Anonymous poster hash: af039...ba6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Nei, ikke i det hele tatt. Jeg anser ikke å smekke puppene til noen som spanking. For meg er det bare rumpa som teller.Anonymous poster hash: af039...ba6 Boring!Anonymous poster hash: 5f64a...323
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Har ikke endret meg i det hele tatt. Spanking er ikke noe for meg. Det er heller ikke mange av de andre frigjorte tingene som plustelig er på moten og som "alle gjør". All form for smerte i forbindelse med sex gjør meg faktisk småkvalm. Ikke at andre holder på med det, men tanken på å bli utsatt for det eller skulle utøve noen form for spanking/smerte på andre. Og jeg snakker ikke om et lekent smekk på rumpa. Anonymous poster hash: f95aa...531
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 TS her... Hun har sagt til kjæresten at de kunne jo prøve lett og så kunne hun bare stoppe hvis hun absolutt ikke likte det, men da sa hun at hun ble kvalm. Men... kjæresten dasker jo henne på rumpen sånn lekent. Så jeg ser ikke noe forskjell hvis venninnen min godtar at det ikke blir gjort hard. Anonymous poster hash: af039...ba6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Boring!Anonymous poster hash: 5f64a...323 Du kan da blir smekket i ansiktet selv og se om du liker det. Hvis noen hadde gjort det med meg så hadde de fått en på tryne. Anonymous poster hash: af039...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #12 Skrevet 5. november 2014 TS her... Hun har sagt til kjæresten at de kunne jo prøve lett og så kunne hun bare stoppe hvis hun absolutt ikke likte det, men da sa hun at hun ble kvalm. Men... kjæresten dasker jo henne på rumpen sånn lekent. Så jeg ser ikke noe forskjell hvis venninnen min godtar at det ikke blir gjort hard. Anonymous poster hash: af039...ba6 Da bør hun jo respektere at kjæresten ikke har lyst i stedet for å fortsette å mase. Jeg hadde heller ikke hatt lyst til noe sånt, og jeg tror jeg hadde blitt sliten dersom en kjæreste ikke hadde sluttet å mase om det. I et forhold der det er ulike seksuelle preferanser, så synes jeg at den som ikke har lyst til det har det sterkeste ordet. Anonymous poster hash: f9c90...676
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #13 Skrevet 5. november 2014 Du kan da blir smekket i ansiktet selv og se om du liker det. Hvis noen hadde gjort det med meg så hadde de fått en på tryne. Anonymous poster hash: af039...ba6 Jeg oppfordrer damene til å slå meg i ansiktet når jeg knuller dem jeg. Det er utrolig befriende. Så det så!Anonymous poster hash: 5f64a...323
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå