Gå til innhold

Penis lengde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er veldig liten ?

Anonymous poster hash: d71f3...d24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite er under 20 cm. særlig de under 16 har jo ekstremt minimalistisk. :fnise:

Skrevet

Helt ærlig så er det ingenting som er veldig liten, bare og være glad i den peniser man har :strix:

Det gjelder både gutta og damene ;)

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig så er det ingenting som er veldig liten, bare og være glad i den peniser man har :strix:

Herlig å se ei jente med sånn innstilling.:) Er alt for mye fokus på underlivet til gutter og jenter.:) Fins ikke noe som er for lite eller stort både for jenter og gutter. På tide at folk slutter å disse andres kjønnsorgan. Sånne ting hører hjemme på barneskolen.;)

Anonymous poster hash: d4d7e...21b

• Liker 1
Skrevet

Herlig å se ei jente med sånn innstilling.:) Er alt for mye fokus på underlivet til gutter og jenter.:) Fins ikke noe som er for lite eller stort både for jenter og gutter. På tide at folk slutter å disse andres kjønnsorgan. Sånne ting hører hjemme på barneskolen.;)

Enig :strix:

Skrevet

Mener at det ikke er noe som heter lite før man har så lite at samleie ikke er fysisk gjennomførbart.
Ellers så kan pikken være så lang den vil for min del, men har den liten omkrets (Har ingen mål, er bare noe jeg kjenner) må vi nok være kreative på andre måter en pikk inn - pikk ut for at jeg skal bli fornøyd med akten, men det trenger jo ikke å være negativt. :)

Anonymous poster hash: bff3d...578
Skrevet

Mener at det ikke er noe som heter lite før man har så lite at samleie ikke er fysisk gjennomførbart.

Ellers så kan pikken være så lang den vil for min del, men har den liten omkrets (Har ingen mål, er bare noe jeg kjenner) må vi nok være kreative på andre måter en pikk inn - pikk ut for at jeg skal bli fornøyd med akten, men det trenger jo ikke å være negativt. :)

Anonymous poster hash: bff3d...578

Ja ikke sant. Sex er så mye mere enn bare inn og ut. Man har hender, munn, tunge, klitoris, leketøy m.m. Er ikke bra at så mange jenter og gutter går rundt å føler seg utilstrekkelig pga størrelsen/utseendet sitt. Dette er jo ikke noe de kan gjøre noe med. Men folk på et forum sier nok mange stygge kommentarer bare for å hevde seg, eller lage dårlig stemning. Det er ikke normalt i den virkelige verden.:)

Skrevet

Ryddet for avsporing.

Stjernesol, mod.

Skrevet

Helt ærlig så er det ingenting som er veldig liten, bare og være glad i den penisen man har :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...