Gjest Ketchupjenta Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 (endret) slettet Endret 28. mai 2016 av Ketchupjenta
Sassenach Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Du er nok ikke den eneste han sendte det penisbildet til! 3
Gjest Petter Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Slettet du han fra jordens overflate eller...? Jeg tror også det er voksne menn som gjør dette. Jeg synes at det er rart. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Hvorfor liker menn å sende bilder av penisen sin til jenter? Anonymous poster hash: bf942...f2e 4
siwhel Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Tror heller det ligger til grunn en slags bekreftelse på om han kan være bra nok. Men som blir oppfattet som perverst 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Folk kan gjøre dumme ting. Du kan jo legge han til å spørre hvorfor han sendte det bilde. Anonymous poster hash: 93587...3e0
Timza Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Han var vell kåt og tenkte på deg. "look at my penis, its a present to you!". ^^ 2
Gjest Ketchupjenta Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Han var vell kåt og tenkte på deg. "look at my penis, its a present to you!". ^^ ''Thinking of you'' for å være korrekt.
Cowboy Lotte Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Nå ville ikke jeg satset på en mann med så små sosiale antenner at han sender bilde av skrukke-svampen sin i en av første meldinger... Du vil tjene på å ikke møte han... 3
Gypsy22 Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Er nokk andre jenter som sitter med samme penis bildet ja.... :/
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Åååå stakkars jævel, kan ikke menn få inn i skallen at et overveldende flertall kvinner ikke liker å få en kuk på mailen/mobilen i tide og utide? GUTTER/MENN: Ikke send bilde av pikken din med mindre dere er midt i en typ sexchat og en dame har spesifikt bedt om akkurat det. Å bare få et bilde av en halvfeiting stikkende opp av buksesmekken til morgenkaffen er NOT CUTE. Anonymous poster hash: 1cdda...10c 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 Åååå stakkars jævel, kan ikke menn få inn i skallen at et overveldende flertall kvinner ikke liker å få en kuk på mailen/mobilen i tide og utide? GUTTER/MENN: Ikke send bilde av pikken din med mindre dere er midt i en typ sexchat og en dame har spesifikt bedt om akkurat det. Å bare få et bilde av en halvfeiting stikkende opp av buksesmekken til morgenkaffen er NOT CUTE. Anonymous poster hash: 1cdda...10c Det er ikke alle som ble født med gode sosiale ferdigheter. Jeg ville definitivt styrt unna noen som var så ubetenksom. Da kan man heller knulle med noen som har HIV Anonymous poster hash: 37ecb...a3a
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 Legg han til som venn igjen/send en forespørsel om det samtidig som at du forklarer hvorfor det skjedde det som skjedde. Du får se på det som en mulighet til å fortelle hvor dine grenser går/være ærlig om det du synes om han. Jeg tror samtidig det er smart å ikke vær naiv her. Frem til dere eventuelt ender opp i et forhold sammen er det nok en viss fare for at han sender det til andre jenter også.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #14 Skrevet 5. november 2014 Legg han til som venn igjen/send en forespørsel om det samtidig som at du forklarer hvorfor det skjedde det som skjedde. Du får se på det som en mulighet til å fortelle hvor dine grenser går/være ærlig om det du synes om han. Jeg tror samtidig det er smart å ikke vær naiv her. Frem til dere eventuelt ender opp i et forhold sammen er det nok en viss fare for at han sender det til andre jenter også. Har dere kvinner virkelig så lave krav til menn? Trodde dere hadde litt mer krav til en mann enn en potensiell hjernedø jentenes-jens-bilde-blotter. Men kanskje ikke.. Anonymous poster hash: 37ecb...a3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå