jente97 Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Jeg skal fjerne en føflekk i ansiktet rett mellom nesa og øyet. Skal også fjerne en som ligger på tinningen. Den som er i ansiktet stikker litt ut, og klør litt pluss at man ikke kan se skillet mellom huden og føflekken så godt lenger... Den på tinningen har endret farge etter et par år men er helt flat. Jeg gruer med vanvittig mye til å få de fjernet, og lurer på om det er noen av dere som har fjernet en eller flere føflekker i ansiktet og hvordan det gjøres på de forskjellige føflekkene og om det gjør vondt? Er ikke så veldig opptatt av arrene siden ingen av føflekkene er spesielt store. Tenker bare på om det kommer til å gjøre vondt eller hvor mye jeg kommer til å kjenne når legen min fjerner de. Er mest spent på den i ansiktet... Gjør det hos fastlegen min. Gruer meg:(
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 De skjæres bort. De har stilk som også fjernes. Avhengig av størrelsen syes det. Plaster. Anonymous poster hash: 7b255...066
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Gjør ikke vondt:) Du får lokalbedøvelse, så du kjenner jo stikket av den, men det er helt overlevbart. Så skjæres føflekken bort med skalpell, du får kanskje et sting eller to, en plasterlapp og så drar du hjem:) Stingene tas en ukes tid etterpå. Helt ukomplisert! Hva arr angår så er ansiktet det stedet arrene har det med å bli finest:) Tok en føflekk for et år siden, synes ikke i det hele tatt, den er også i ansiktet. Anonymous poster hash: 2ca23...a65 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå