Gå til innhold

Hvilke vintersko har barnet ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvor fornøyd er du?

Vi bor på et kaldt og tørt sted, og ungene er mye ute i barnehagen. De er små og ikke så veldig aktive (1 og 2,5 år).

Mitt krav er at de er lette, varme, holder seg tørre, og selvfølgelig at de er behagelige.

Noen som har Viking Windchill? Ser bra ut i annonse, men er de tunge?



Anonymous poster hash: 5c20f...ddc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine hadde Viking i fjor og Viking i år også. De er 3,5 og 5,5 år.

Tidligere år har de også hatt Ecco og Superfit.

De er veldig lette og passer godt for de minste, men såg i en test nå at de ikke gjorde det så godt når det kom tl isolering. Her vi bor blir det ikke så veldig kaldt, så har nok ikke vært noe problem her.



Anonymous poster hash: 0038e...fb9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor fornøyd er du?

Vi bor på et kaldt og tørt sted, og ungene er mye ute i barnehagen. De er små og ikke så veldig aktive (1 og 2,5 år).

Mitt krav er at de er lette, varme, holder seg tørre, og selvfølgelig at de er behagelige.

Noen som har Viking Windchill? Ser bra ut i annonse, men er de tunge?

Anonymous poster hash: 5c20f...ddc

Vil anbefale Superfit, de er knall bra til små barn :) lette, varme og gir god støtte. De er ikke sånn klumpete og tunge som feks viking sko. De tåler mye vann, hu mi har bada i søledammer med de og aldri blitt våt.

Anonymous poster hash: 1fabe...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Superfit i fjor, liker de egentlig godt, men de er ikke varme nok. Mulig de skulle vært større for å få enda tykkere sokker inni.

Hvor mye beregner dere i tillegg til fot og tynn sokk? Vi har brukt ullsåle, tynn ullsokk og en tykkere, men ser at vi burde ha plass til skikkelig tykke ullsokker.



Anonymous poster hash: 5c20f...ddc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i år kjøpt testvinneren til Ponny, som er mye lik viking windchill.

Vet du hva modellen heter? Virker den til å puste godt? Har litt angst for klamme føtter.

TS

Anonymous poster hash: 5c20f...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva modellen heter? Virker den til å puste godt? Har litt angst for klamme føtter.

TS

Anonymous poster hash: 5c20f...ddc

Ponny sympatex, kjøpte den til begge mine i dag. De er som en annen nevnte testvinner, scoret vel bra på pusteevne om jeg ikke husker feil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alltid Ecco her. Kjøpt årets modell. Aner ikke hva de heter, men de er foreløpig brukt i ca 1 uke og so far so good! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Ponny sympatex, kjøpte den til begge mine i dag. De er som en annen nevnte testvinner, scoret vel bra på pusteevne om jeg ikke husker feil?

Jepp! Puster veldig bra (ifølge hun i butikken).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt på 3, har fått Viking windchill dette året. De er lette og puster bra, veldig fornøyde til nå iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treåringen har Leaf for andre året på rad. De er lettere og mykere enn Viking sine, men ellers ganske like. Vanntette og varme.

Toåringen har Superfit Husky (med snøring). De er knallgode for hennes små bein. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...