hakunamatataa Skrevet 4. november 2014 #21 Skrevet 4. november 2014 (endret) Men er det ikke vesentlig hvor gamle dere er da? For de som er på alder med meg er det helt normalt at man er beruset/full når man er på byen, men tenker at det er litt turn-off når man blir eldre? Endret 4. november 2014 av hakunamatataa
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 4. november 2014 #22 Skrevet 4. november 2014 Jeg kaster ikke tiden bort på fulle mennesker.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #23 Skrevet 4. november 2014 Men er det ikke vesentlig hvor gamle dere er da? For de som er på alder med meg er det helt normalt at man er beruset/full når man er på byen, men tenker at det er litt turn-off når man blir eldre? Enig. Er man ung så er det helt normalt, og ikke noe problem for de fleste. Anonymous poster hash: 6b3a2...ac1
draug 75 Skrevet 4. november 2014 #25 Skrevet 4. november 2014 Fulle jenter er no go av flere grunner. Man vet aldri hvor mye hun husker dagen etterpå, når hun våkner opp og ikke husker noe sog begynner å spekulere ut hva som har skjedd. Det kan faktisk være utnytting. Hadde en sånn opplevelse løradag forresten, med ei som kom rett bort og deiste i bardisken rett ved siden av meg - jeg spurte henne hvem hun stakk av fra. Hun var bare for dritings til at jeg trodde hun skulle duge til noe.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #26 Skrevet 4. november 2014 Han tok kontakt nå i kveld Prata litt sammen og så sa han jeg så veldig flott ut, og at jeg var god til å kline! Hahaha!! Han vil møte meg igjen! ts Anonymous poster hash: 5a8e9...e98 3
Justia Skrevet 4. november 2014 #27 Skrevet 4. november 2014 Han tok kontakt nå i kveld Prata litt sammen og så sa han jeg så veldig flott ut, og at jeg var god til å kline! Hahaha!! Han vil møte meg igjen! ts Anonymous poster hash: 5a8e9...e98 Så bra Da er det håp ... Skjønner ikke at fulle jenter (ikke drita, det er noe annet) skal være så mye verre enn fulle menn... 1
draug 75 Skrevet 5. november 2014 #28 Skrevet 5. november 2014 Så bra Da er det håp ... Skjønner ikke at fulle jenter (ikke drita, det er noe annet) skal være så mye verre enn fulle menn... Nei det er vel om lag like ille?
Druid Skrevet 5. november 2014 #29 Skrevet 5. november 2014 (endret) Heisann Hva hadde dere menn gjort? .... Kontakter du henne igjen? Er en slik kvinne dømt til å bli sett på som uegnet til kjæreste materiale? Kunne du tenkt deg å bli bedre kjent, eller vil du bare ha sex av henne? Anonymous poster hash: 5a8e9...e98 Jeg kontakter henne igjen. 1. Hun er interesert (hun er for full til å stå å se prippen ut) 2. Jeg er interesert (jeg kysser på henne i 10 min; det gidder jeg ikke hvis hun er uinteresant) 3. Hun er partygirl (der finnes noen som helst mulighet for at hun kan være gøy å være med. ) Det er også det at fulle mennesker er betraktelig mindre kompetente til å spille spill og være noen annen enn seg selv. Så det å se dem fulle er alltid nyttig. Og det er faktisk enklere å få se dem i full utfoldelse hvis man FØRST møter dem som påvirket og ETTERPÅ møter dem edru. Ulempen er selvfølgelig at i sånne situasjoner kan du ta deg faen på at jeg mister nummeret. Men så er jeg "hoes b4 bros", og har ikke den moderne oppdragelsen med å skygge unna fulle jenter i frykt mot voldtektsanklage, så jeg sendt guttta avgårde og satset på å bli til frokost. Endret 5. november 2014 av Druid
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #30 Skrevet 5. november 2014 Hadde lett kontaktet henne, men om det bare ble for sex eller noe mer det ville jo komme helt an på det møtet.Anonymous poster hash: 9e4e6...e46
Gjest made4u Skrevet 6. november 2014 #31 Skrevet 6. november 2014 Hvis noen viser meg interesse så tenker i alle fall ikke jeg noe negativt om det, jeg tar det heller som et kompliment. Når det er sagt så er en edru versjon av dama et større kompliment enn en full, og er det ei jeg ser at viser interesse for andre også, da revurderer jeg komplimentet til å ikke skulle bety noe særlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå