Gå til innhold

Er fulle jenter no-go for menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :) Hva hadde dere menn gjort?

La oss si du drar på byen med en kompiss gjeng. Du er ute etter en å ha det morro med gutta, men sier heller ikke nei til å møte et par kvinner for sex! Innerst inne er du også ute etter kjæreste, men du tar ikke hva som helst. I løpet av kvelden treffer du ei flott jente i baren. Du prøver å prate litt med henne, og hun virker interessert i deg tilbake. Dere virker til å ha god kjemi der dere står å prater med hverandre, men du er ikke helt overbevist da hun er nokså full. Hun er sexy i vært fall, det skal hun ha. Kamerat gjengen din vil videre til neste sted, og før du drar videre gir hun deg plutselig et kyss på munnen, og før dere vet ordet av det blir dere stående der å kline i 10 min tid. Kameraten din tar så tak i deg og sier du skal komme, og at du kan treffe henne en annen gang. Kvinnen gir deg så nummeret sitt før du drar avgårde.

Kontakter du henne igjen? Er en slik kvinne dømt til å bli sett på som uegnet til kjæreste materiale? Kunne du tenkt deg å bli bedre kjent, eller vil du bare ha sex av henne?

Anonymous poster hash: 5a8e9...e98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at "han ikke var overbevist fordi hun var nokså full"?

Kanskje han ikke var overbevist fordi noe annet? Kanskje han ikke var singel? Kanskje han ikke så etter noe forhold? Hvem vet?? Er vel bare å vente å se om han tar kontakt det. :)

Anonymous poster hash: fa875...851
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan vet du at "han ikke var overbevist fordi hun var nokså full"?

Kanskje han ikke var overbevist fordi noe annet? Kanskje han ikke var singel? Kanskje han ikke så etter noe forhold? Hvem vet?? Er vel bare å vente å se om han tar kontakt det. :)

Anonymous poster hash: fa875...851

Han sa han var singel i vært fall og at han var en seriøs type :fnise: Er bare redd jeg rota det til med å være så full, samt kline med han. Kanskje han tror jeg gjør slik med alle? Det gjør jeg absolutt ikke :)

ts

Gjest Hummels
Skrevet

Jeg hadde tatt kontakt for å bli bedre kjent. Så kunne vi snakket sammen skikkelig uten alkohol med i bildet.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vel, du ser ikke meg i nærkontakt med tydelig berusede kvinner.

• Liker 2
Skrevet

Du er alltid så brutal ;) Jeg var ikke sååå full da. Husker alt, men var kanskje litt fjollette og lett på foten da.

ts

• Liker 3
Skrevet

And by the way! Hadde Angelina Jolie gått bort til deg, litt beruset så hadde du nok ikke skubba hun bort for det? Er dama bra, så er det vel det samme om hun har drukket eller ikke? :)

ts

Gjest brutal_mann
Skrevet

And by the way! Hadde Angelina Jolie gått bort til deg, litt beruset så hadde du nok ikke skubba hun bort for det? Er dama bra, så er det vel det samme om hun har drukket eller ikke? :) ts Anonymous poster hash: 5a8e9...e98

Jeg har aldri syntes fru Pitt har vært noe særlig pirrende ;)

Dama kan være så heit hun vil, men er hun synlig beruset så mister jeg tenningen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri syntes fru Pitt har vært noe særlig pirrende ;)

Dama kan være så heit hun vil, men er hun synlig beruset så mister jeg tenningen.

Hva med Jessica Alba, eller Megan Fox?

Anonymous poster hash: a8141...5fd

Skrevet

Fulle damer er bare no no i min verden

• Liker 1
Gjest HowardRoark
Skrevet

Jeg ser ikke på dette som problematisk i det hele tatt og ser heller på det som positivt. Skulle ønske flere kvinner var som deg.

:)

• Liker 1
Skrevet

Kan jo tenkes at han fikk intrykk av at det var en fyllegreie fra din side eller at du er typen som har mange ons. Det kommer litt ann på intrykket du har gitt. Om jeg selv hadde tatt kontakt kommer litt ann på, men hvis jeg var skikkelig intressert hadde jeg nok i det minste sendt en melding.

Anonymous poster hash: db174...271

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva med Jessica Alba, eller Megan Fox?

Anonymous poster hash: a8141...5fd

Megan Fox, uten plastikk! :opplyser: Men, edru ;)

Alizee er rent fysisk, den ultimate kvinnen ;) Til og med hun måtte ha vært edru!

Gjest HarryDotter
Skrevet

Han sa han var singel i vært fall og at han var en seriøs type :fnise: Er bare redd jeg rota det til med å være så full, samt kline med han. Kanskje han tror jeg gjør slik med alle? Det gjør jeg absolutt ikke :)

ts

Hvorfor skal en drita dame virkelig like meg som person da? Når en person er skikkelig full, er man ikke istand til å se og skille mellom noenting...spesiellt ikke om man liker noen eller ikke. En snydens full dame kan syntes Jan Teigen er råkjekk....gir ikke meg følsen av å være spesiell i hennes øyne ;)

Fulle kvinner er svært morsomme å være rundt og sosialisere med...men ikke noe mer

Skrevet

Heisann :) Hva hadde dere menn gjort?

La oss si du drar på byen med en kompiss gjeng. Du er ute etter en å ha det morro med gutta, men sier heller ikke nei til å møte et par kvinner for sex! Innerst inne er du også ute etter kjæreste, men du tar ikke hva som helst. I løpet av kvelden treffer du ei flott jente i baren. Du prøver å prate litt med henne, og hun virker interessert i deg tilbake. Dere virker til å ha god kjemi der dere står å prater med hverandre, men du er ikke helt overbevist da hun er nokså full. Hun er sexy i vært fall, det skal hun ha. Kamerat gjengen din vil videre til neste sted, og før du drar videre gir hun deg plutselig et kyss på munnen, og før dere vet ordet av det blir dere stående der å kline i 10 min tid. Kameraten din tar så tak i deg og sier du skal komme, og at du kan treffe henne en annen gang. Kvinnen gir deg så nummeret sitt før du drar avgårde.

Kontakter du henne igjen? Er en slik kvinne dømt til å bli sett på som uegnet til kjæreste materiale? Kunne du tenkt deg å bli bedre kjent, eller vil du bare ha sex av henne?

Er du 18 år?

Anonymous poster hash: 6208d...166

Skrevet

Fulle jenter er å foretrekke, de er med på mye morro da.

Anonymous poster hash: 19804...1d1

Skrevet

Jeg ville ikke vært interessert i verken mannen eller dama i dette eksempelet.

Gjest Minesveiper
Skrevet

Tror ikke du har ødelagt sjangsene dine helt her. Han kysset deg no tross alt tilbake i 10 min?

Generelt liker jeg hverken menn eller kvinner som er fulle. Forrige fulle jente jeg snakket med var ganske irriterende så akkurat nå er fulle jenter no-go her i gården :P

Skrevet

Hvorfor skulle jeg vært 18 år? Ser ikke noe merkelig med innlegget.

Er det farlig om en jente er full da? Går man ikke ut for å drikke alkohol da? :P Er forskjell på å være full og drita da...

Skrevet

De fleste jeg har vært alt for full rundt har tatt kontakt etterpå, merkelig nok for jeg kan ikke se for meg at jeg finnes sjarmerende når jeg er såpass full.. Men jeg drar ikke på byen for å skaffe meg kjæreste (ikke ons heller for den slags skyld), bare for å ha det gøy så om jeg driter meg litt ut er det egentlig likegyldig for min del.

Men ja, det jeg skulle frem til er at det er godt mulig han tar kontakt. Det er godt mulig han liker deg, men er du egentlig "deg" når du er full? Det er også godt mulig han ser på deg som en som er lett på tråden, og dermed tar kontakt for å få seg noe. Det vet du jo egentlig ikke før han tar kontakt, om han tar kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...