Gå til innhold

Hva er din sivilstatus?  

25 stemmer

1. 1. Hva er din sivilstatus?

• Er sammen med en og meget lykkelig
      81
    • Er sammen med en men ikke så lykkelig
      15
    • Singel og lykkelig
      20
    • Singel men savner en å være med
      36

Fremhevede innlegg

Gjest TomKrus
Skrevet
Singel og gleder meg til å treffe mannen som jeg vil dele livert mitt med....

og ang. Tiger Tiger neste helg....Jeg er den lekre dama i rød topp og røde sko, som danser forførende i håp om å tiltrekke meg Tom sin oppmerksomhet....følg med, følg med...

Notert, men etter at jeg var på TigerTiger for første gang nå i helgen, tror jeg det også ble den siste. Her har jeg "mast" lenge på venner om at vi må dra dit, for der treffer man sikkert på en bra dame (med så mange der, må det jo være en), men stedet i seg selv er ikke min tekopp.

Men nå er det muligens en bra der til helgen, da...

Videoannonse
Annonse
Gjest Revenka
Skrevet

Samboer, leilighet, hund og en liten golf.. nesten som stasjonsvogn, hund, mann og barn :P Er iallefall på god vei. tihi. Kan jo nevne at bikkja er over 50 kg og 70 cm høy, så golfen lider med han i baksetet. (så derfor pleier han å få sitte foran når samboeren ikke er med)

Skrevet

Var der i helga også,jeg.............hehe...jeg var den rålekre dama som dansa på høytalererne :hoho:

Neida! Var jo mange bra damer på Tiger i helga? Eller var det bare meg som hadde fått en Cosmopolitan for mye? :roll:

Tror etter nærmere ettertanke det kanskje er lurt å holde seg hjemme et par helger........

Gjest TomKrus
Skrevet

Neida! Var jo mange bra damer på Tiger i helga? Eller var det bare meg som hadde fått en Cosmopolitan for mye? :roll:

Tror etter nærmere ettertanke det kanskje er lurt å holde seg hjemme et par helger........

Sikkert mange bra, men stedet i seg selv skuffet meg litt. Et "kult" sted bør kunne det de faktisk skal kunne, og det er musikk og drinker. Musikken er grei nok, de spiller det folk vil ha, men baren var latterlig. Kunne ikke lage noe særlige drinker, jo! Iallfall burde en av barene ha friske urter og masse lime. Kan ikke bare basere seg på vodka battery, gt og long island ice tea. Greit man skal pushe ut drinker kjapt, men f.eks. Luna som ofte er stappfullt klarer fint å kombinere gode drinker, god service og kjapp betjening. Så hadde jeg bare ikke vært lei rnb og hiphop hadde jeg hatt stedet mitt i Trondheim. Jakten fortsetter. Foreløpig får Jesper være fosterutestedet mitt.

Gjest TomKrus
Skrevet
Hm...Jesper må prøves ut.... :sjarmor:

Belag deg for rølp på en dannet måte, mange studenter, rock og masse rar vorspielmusikk og lave priser (fikk vel en femmer i dagbladets utelivsguide).

Skrevet

Du, Tommer`n....hva legges egentlig i betegnelsen dannet rølp??? :o

Gjest TomKrus
Skrevet
Du' date=' Tommer`n....hva legges egentlig i betegnelsen dannet rølp??? :o[/quote']

Jeg vet lissom ikke, det virker bare som om det er lov der :) Det er gjennomført, eller kanskje jeg bare liker folka som går der. Passe nede på bakken :)

Skrevet

jammen...( nå kommer min blonde hårfarge frem...) går det an å være dannet når man er rølpete? Jeg trodde det ikke gikk an, jeg? :-?

Skrevet

....forresten hørte på radioen at Tirger Tiger skal arrangere "trafikklys-party".............noe for oss,Tommer`n? :hoho:

Gjest TomKrus
Skrevet
....forresten hørte på radioen at Tirger Tiger skal arrangere "trafikklys-party".............noe for oss,Tommer`n?  :hoho:

Antar det er rød for opptatt, gul for usikker og grønn for klar som faen!? Tror du bør droppe den røde toppen din da ;)

Skrevet

Jepp....hørte det på radioen......Rimelig snålt å gå rundt med sånn fargegreier som signal om du er opptatt eller ei........

Gjest TomKrus
Skrevet
Jepp....hørte det på radioen......Rimelig snålt å gå rundt med sånn fargegreier som signal om du er opptatt eller ei........

En type fest de har hatt lenge på Samfundet. Tiger forsøker vel å kapre noen gjester derfra, men ja slike temafester passer bedre til et studentersamfund. De hadde veø cowboy og indianer fest i helgen som var. Så ingen andre enn de som jobbet der som hadde kledd seg ut. Heldigvis, kanskje.

• 2 uker senere...
Skrevet

er singel og har hvert det leenge nå. Er dritt lei. Savner en mann jeg :wink:

• 16 år senere...
Skrevet

Singel.

Anonymkode: f3e0c...cd9

Skrevet

Kronisk singel

Anonymkode: 0b700...b5f

Skrevet

16 år gammel tråd.

Anonymkode: e03ec...8a3

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

16 år gammel tråd.

Anonymkode: e03ec...8a3

Det er noen som tidvis morer seg med å ta opp eldgamle tråder. Nå er vi altså i gang igjen, ser jeg. Det gir seg snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...