AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #1 Skrevet 3. november 2014 Har en iphone 4. Plutselig i det siste har jeg våkna midt på natta, og da jeg skal se på klokka er den avslått. Trykker den på igjen, men slipper å taste inn simkortkode.(Så vet ikke om den egentlig er avslått) Noen som vet hva det kan være? (Og ett spørsmål til; ringer vekkerklokka selvom mobilen er avslått? ) Anonymous poster hash: d3d2a...7f1
SjiraffenLaffen Skrevet 3. november 2014 #2 Skrevet 3. november 2014 Sikker på at den er avslått og ikke i hvile modus? Hvillen knapp bruker du for å få liv i den igjen, og hvor lenge må du trykke? Og kommer logoen opp på skjermen? Er den avslått vil ikke vekkerklokka ringe, du vil heller ikke motta telefoner.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #3 Skrevet 3. november 2014 Sikker på at den er avslått og ikke i hvile modus? Hvillen knapp bruker du for å få liv i den igjen, og hvor lenge må du trykke? Og kommer logoen opp på skjermen? Er den avslått vil ikke vekkerklokka ringe, du vil heller ikke motta telefoner. Litt usikker, jeg slipper jo å taste inn simkort-koden når jeg "slår" den på igjen. Jeg holder inne av-knappen oppå telefonen og hjem-knappen. Da kommer hjem-merket opp også er den vanlig igjen etter 2-3 min. Skjønner ingenting. Fikk helt panikk når jeg våkna en natt, og den var avslått. Kan jo ikke ha det sånn. Trenger at vekkerklokka ringer når jeg skal på jobb. Anonymous poster hash: d3d2a...7f1
SjiraffenLaffen Skrevet 3. november 2014 #4 Skrevet 3. november 2014 Litt usikker, jeg slipper jo å taste inn simkort-koden når jeg "slår" den på igjen. Jeg holder inne av-knappen oppå telefonen og hjem-knappen. Da kommer hjem-merket opp også er den vanlig igjen etter 2-3 min. Skjønner ingenting. Fikk helt panikk når jeg våkna en natt, og den var avslått. Kan jo ikke ha det sånn. Trenger at vekkerklokka ringer når jeg skal på jobb. Anonymous poster hash: d3d2a...7f1 Du får ikke liv i den ved å bare trykke på en av dem altså? Når man holder begge knappene "restarter" man den, trenger ikke simkoden da, og logoen kommer opp og den er klar til bruk etter litt tid.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 #5 Skrevet 3. november 2014 Du får ikke liv i den ved å bare trykke på en av dem altså? Når man holder begge knappene "restarter" man den, trenger ikke simkoden da, og logoen kommer opp og den er klar til bruk etter litt tid. Nei, får ikke liv i den med å bare trykke på en av de.. Hmm. Helt merkelig. Ja, det er det som skjer. Slipper å taste inn simkoden, også kommer logoen opp og den starter igjen. Anonymous poster hash: d3d2a...7f1
Jacinta Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Nei, alarmen ringer ikke når den er avslått. Vet ikke hva du kan gjøre med problemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå