Gå til innhold

Hvordan møttes dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ble ikke noe bedre av at vi gikk på skolen begge to' date=' og at våre respektive bestevenner nettopp hadde møtt hverandre på samme kanal... #kløfta på undernet :hoho:[/quote']

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som den lille geeken jeg er må jeg bare få kommentere at mIRC er et program/klient for å bruker irc...

Fint at nokon held styr på galskapen! ;)

Me traff også kvarandre på IRC.

- #brann på efnet :P

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg traff min kjære på SOL nettvenn. :P

Viste seg at vi hadde gått på samme skole i oppveksten.

Han gikk en klasse over meg. Jeg husker han, men han husker ikke meg. :-? Kanskje like greit... :sjarmor:

Skrevet

Traff T paa grillfest i London. Da vi skiltes den kvelden, etter aa ha snakket en del sammen, spurte han om han kunne faa e-mailadressen min. Det fikk han selvsagt, han var(er!) en saerdeles sjarmerende engelskmann. Paa den tiden sjekket jeg ikke e-mailen min saa ofte, og trodde egentlig ikke at jeg kom til aa hoere fra ham - hadde blitt skuffet en del ganger av gutter som paasto de var interessert men som viste seg aa ikke vaere til aa stole paa. Vi gjorde forresten en avtale om aa dra paa hesteveddeloep helgen etter, men jeg kom dessverre for sent til moetestedet og hadde ingen mobilnumre aa ringe, saa da ga jeg opp og dro hjem. Da jeg endelig sjekket mailen min noen uker senere, hadde han sendt meg en mail - han ville gaa ut og spise med meg! Jeg ringte ham, dagen etter moettes vi og siden har vi vaert et par!

Dette er over fire aar siden, og vi giftet oss i sommer!

Skrevet

Traff T paa grillfest i London. Da vi skiltes den kvelden, etter aa ha snakket en del sammen, spurte han om han kunne faa e-mailadressen min. Det fikk han selvsagt, han var(er!) en saerdeles sjarmerende engelskmann. Paa den tiden sjekket jeg ikke e-mailen min saa ofte, og trodde egentlig ikke at jeg kom til aa hoere fra ham - hadde blitt skuffet en del ganger av gutter som paasto de var interessert men som viste seg aa ikke vaere til aa stole paa. Vi gjorde forresten en avtale om aa dra paa hesteveddeloep helgen etter, men jeg kom dessverre for sent til moetestedet og hadde ingen mobilnumre aa ringe, saa da ga jeg opp og dro hjem. Da jeg endelig sjekket mailen min noen uker senere, hadde han sendt meg en mail - han ville gaa ut og spise med meg! Jeg ringte ham, dagen etter moettes vi og siden har vi vaert et par!

Dette er over fire aar siden, og vi giftet oss i sommer!

Skrevet

Traff mannen min på "fritidsklubben" da jeg var 14 år jeg... :wink: Litt rart å tenke på egentlig, nå som mine tantebarn er like gamle...

Skrevet

jeg jobbet for foreldrene hans og han var sjåfør som kom og leverte varene i butikken....jobbet der i et par år før jeg ENDELIG fikk opp øynene! Og etter det har det kun vært oss to :-)

Skrevet

Jeg er gift, men genger meg på allikevel. Jeg ble kjent med ham gjennom felles venner, etter et halvt års vennskap utvikleet det seg til noe mer, og 1. september 1999 ble vi sammen, og giftet oss i fjor. Så om ikke lenge har vi vært sammen i fem år. :)

Skrevet

Jeg er også GIFT,men hiver meg også med her.

Jeg traff min mann i desember 1995 på ett utested.Var der sammen med ei venninne,men vi kom bort fra hverandre,da traff jeg mannen min.I januar/februar 1996 var vi sambore og jeg ble gravid,giftet oss i september samme året.

Koldbruna :oops:

Skrevet

Vi møttes ute på byen en seeeen lørdagskveld, og siden har det vært oss to. :-)

Snakker om fulltreffer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...