Bokalven Skrevet 20. juli 2004 #21 Skrevet 20. juli 2004 Som den lille geeken jeg er må jeg bare få kommentere at mIRC er et program/klient for å bruker irc... Sorry, klarte ikke å la være... Jeg så min kjære første gangen på t-banen...
Gjest Lompa Skrevet 20. juli 2004 #22 Skrevet 20. juli 2004 Lunacia, nå ble jeg nysgjerrig. Du så ham første gangen på t-banen...Sjekket du ham opp da, eller, hvordan.....???? Selv traff jeg min kjære på nett, det vil si, han hadde chattet mye med ei som jeg også chattet med, vi fant på alle mulige rampestreker på det forumet, og han var nysgjerrig på disse to små "bøllefrøene" som han kalte oss, så vi ble enige om en kaffedate. Dette var i mars/april i fjor. Jeg synes han var snodig, men trivelig og morsom, og det ble etterhvert flere og laaange mailer og sms`er, og i mai ba han meg ut første gang. Siden har det vært oss og i januar i år fridde han, og nå er det bare 46 dager igjen. Hun som var årsaken til at vi møttes er fortsatt en av våre beste venner og er selvfølgelig med i bryllupet....
minniepus Skrevet 20. juli 2004 #23 Skrevet 20. juli 2004 Vi møttes i Norges største ekteskapsbyrå... En frivillig organisasjon hvor jeg er medlem, også begynte han også. Det tok litt tid før vi fikk somla oss til å gjøre noe annet enn å stå og se beundrende på hverandre, men med litt hjelp fra en utålmodig venninne, så fikk vi orden på ting. Det er 3 1/2 år siden.
Bokalven Skrevet 20. juli 2004 #24 Skrevet 20. juli 2004 Lunacia' date=' nå ble jeg nysgjerrig. Du så ham første gangen på t-banen...Sjekket du ham opp da, eller, hvordan.....????[/quote'] Nei, men jeg satt og så på ham... Han var jo så kjekk! Møtte ham senere, på et kurs.
Jandia Skrevet 20. juli 2004 #25 Skrevet 20. juli 2004 Jeg møtte min utkårede på irc høsten 97. Han bodde i Oslo, jeg i nordnorge. Møttes første gang i februar 98, flytta sammen i juni 99 og gifter oss om 11 dager!!! :-) Det var kjærlighet ved første klikk, evnt blikk :-)
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2004 #26 Skrevet 20. juli 2004 Jøss, så mange som har truffet hverandre via nettet. Vi studerte sammen, vi.
Tosca Skrevet 20. juli 2004 #27 Skrevet 20. juli 2004 Jeg besøkte en veninne som gikk på skole i Bergen. (jeg bodde fremdeles på landet da). Møtte han på en fest, og det var kjærlighet ved første blikk. Så flyttet vi sammen, og jeg ble bergenser, 3 mnd etter. Fikk barn 15 mnd etter. Og nå er vi endelig gift 18 år etter. Tok sin tid, men vi kom i mål til slutt vi også.
Tusenogtredve Skrevet 20. juli 2004 #29 Skrevet 20. juli 2004 Søstra mi spilte i samme orkester som han og var raskt ute med telefonnummeret mitt da han hadde bruk for vikar. Men ting tok lang tid selv etter dette.
Loolaa Skrevet 20. juli 2004 #30 Skrevet 20. juli 2004 Jeg er også gift, men svarer likevel: Vi møttes på en kostymefest mens vi var studenter - og kostymet mitt slo ann big time hos mannen!
Orca Skrevet 21. juli 2004 #31 Skrevet 21. juli 2004 Vi møttes i 1998, og var begge sendt ut på samme oppdrag av vår felles oppdragsgiver. Jeg frilanser i forbindelse med hobbyen min, han er proff. Vi skulle møtes ute "på feltet". Jeg hadde begynt å gjøre meg klar og stod i Ulvang ullundertøy fra topp til tå, gummistøvler og håret i en knute i nakken. Da kom han og med det samme vi hilste så visste jeg at dette var mannen i mitt liv. Klisje? Ja, men min erfaring er at når klisjeene får mening, da er det ekte kjærlighet....
Wayah Skrevet 21. juli 2004 #32 Skrevet 21. juli 2004 Jeg er også gift, men vil også være med... Jeg og bestevenninna fant ut at vi skulle lære oss kampsport, byen vi bor i er litt liiiiten, så vi sjekka ut tilbudene i nabobyen, Arendal. Der så vi en jiu jitsu-klubb som vi kunne tenke oss å prøve. Etter noen måneder der ble vi jo kjent med den ene gutten etter den andre(litt jentemangel i kampsportsmiljøet), men jeg la ikke så fryktelig merke til min nåværende mann til å begynne med, helt enkelt pga en lite pen hockeysveis(han har aldri vært særlig kjapp til å få klippa håret, jeg må vanligvis ringe frisøren for ham når jeg synes det blir for ille). Plutselig en dag så hadde han klippa seg, og jeg husker jeg sa til venninna mi: "Jøss, så kjekk han ble nå :o ". Vi fikk ham som instruktør, og etter en måneds vill "slåsskamp" over godsofaen i oppholdsrommet ble vi sammen. Mamma og pappa var svært skeptiske fordi Wayah var 15 1/2 og denne unge mannen var 21, men det ordnet seg når de ble kjent med ham og årene gikk. Nå har det gått nesten 7 år, og den 19.juni giftet vi oss , og vi er på jakt etter eget hus.
maki Skrevet 8. august 2004 #33 Skrevet 8. august 2004 morsomt å lese hvordan folk ble sammens. er litt seint ute jeg da men det får gå. Jeg og typen gikk i samme kl på vgs, gikk ikt så var den eneste jenta i kl. Jeg la merke til han fra første dag synes han var helt grusomt kjekk, men det var også det for jeg var i et forhold, riktig nok et veldig dårlig et men hold meg til å "se ikke røre";) Tiden gikk og jeg fikk til slutt revet meg fra dette forholdet, det var ikke så lett for hver gang han merket at jeg skulle til å gjøre det slutt (hørte det vel på stemmen eller no?) så kom han med en grunn som gjore at jeg ble, en gang løy han om at han hadde svuls på hjernen. :klø: Så jeg fortsatte å se på Kristian som han da heter, men hold meg fremdeles til dette for ønsket ikke no nytt forhold. Tiden gikk ble mer og mer forelsket, har en hjemme side så der babla jeg ut om hvor forelsket jeg var i *** , som jeg i mitt barnslige sinn brukte for han i tillfelle noen i kl skulle komme inn på siden min, var ikke alle gutta i kl som hadde vokst opp helt ennå å gidder ikke sånt tull. Men var jo en som kom seg inn da, men dette var en god venn av meg (enda bedre venn av han de hadde gått i samme kl i alle år) Og han fikk meg da til å si hvem jeg da var så forelsket i og jeg fikk han til å love å ikke si no, for jeg var helt sikker på at Kristian likte ikke meg no særlig. Men dette var vennen vår helt sikker på da, joda jeg var hans type bla bla (han sa faktisk aldri no) Så jeg manna meg opp og lurte på om han ville være med på Ringenes Herre da, ehmnæ han kunne ikke det da, for han var nemelig så veldig travelt opptatt framover, han skulle stå på snowboard i hagen. Vi slutta på skolen og men greide ikke slutte å tenke på han. Så 4mnd senere fikk jeg mld fra han Hvordan går det? Svarte og dæven fikk jeg ikke svar med en gang også Så gikk det noen uker og da ble det mye fram og tilbake og så når han spurte om jeg ville møte han en kveld så viste jeg ikke hva jeg skulle tro og spurte om han var sikker på at han hadde fått nr til riktig Irene, men han kjente bare ei Irene han. Og resten er vel ganske klart Han har i ettertid sagt at grunnen til at han sa nei til å være med på kino var fordi han trodde jeg spurte om han ville være med meg og noen andre i kl. sorry for langt innlegg
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #34 Skrevet 8. august 2004 Ja jøss, her er det sannelig mange som tyr til internett... Traff min blivende mann ute på byen faktisk en sen lørdagsnatt for 3 år siden. Var egentlig en kompis jeg skulle møte, og hørte snakk om at han hadde med seg en annen kar. Husker det regnet/sluddet den natta, og jeg kom inn på uteplassen som en druknet katt for å møte disse to. Men sambo sier den dag i dag at da han så meg var jeg det mest nydelige han noensinne hadde sett :oops: Og jeg tenkte om han: "Oi - han var jaggu meg kjekk, gitt!" For han satt jo der, med ølen sin, stille og litt beskjeden, i skjorte og slips. Og tro meg; det mest sexye jeg vet med en mann er når han tar på seg slips! :hjerter2: Pratet egentlig minimalt med han denne natta, men snek til meg en klem av han da jeg dro hjem. Og dagen etterpå tenkte jeg så mye på han at jeg tilslutt fikk tak i nummeret hans og sendte en koselig liten sms. Og da var det gjort:) Må legge til at jeg på denne tida var i et annet forhold, noe skrantet, og det tok enda 1 år før jeg og min kjære ble sammen og framtida vår sammen var et faktum. Nå har vi snart vært sammen 2 år, forlovet i ett, og gifter oss neste sommer
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2004 #35 Skrevet 8. august 2004 møtte min kjære på Cyou.tv.. meldte mæ inn på fleip, men fant jaggu drømmemammen vi bynte i chatte i mars 2003.. han va egentli ikke interessert i ei som va så ung(han e 11 år eldre enn mæ), men vi bynte å snakke på chatten dær, sende sms, møttes på MSN.. så for vi ilag på Landsskytterstevnet ifjor.. d va i månedskifte juli/august. nu e vi forlova samboera, å planlegge bryllup og barn. Nett e en fin ting..
Lullu Skrevet 8. august 2004 #36 Skrevet 8. august 2004 :o Sinnsykt mange som møttes på nett her ja. Morsomt! Er jo kanskje ikke så rart mange av KG's brukere som møtte drømmemannen på nett, så mye tid som tilbringes her mener jeg Vår historie: Var bestevenner, plutselig utviklet det seg andre følelser. Etter en del frem og tilbake ("er vi venner, eller skal vi satse på å være kjærester?"), ble det oss to. Nå har vi vært sammen i 7 år, har en datter sammen og skal gifte oss i oktober Jeg skal faktisk leve resten av livet sammen med min bestevenn
Gjest bare lille meg... Skrevet 8. august 2004 #37 Skrevet 8. august 2004 traff min kjære på SOLchatten i slutten av januar 2002. Dro på besøk til han 12.feb 2002 Gifter oss sommeren 2006
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. august 2004 #38 Skrevet 8. august 2004 Traff Bjørnemannen på mIRC i 1997... den gangen det var skikkelig tragisk å møte noen på nettet :oops:
Jandia Skrevet 8. august 2004 #39 Skrevet 8. august 2004 Traff Bjørnemannen på mIRC i 1997... den gangen det var skikkelig tragisk å møte noen på nettet :oops: Kult... det gjorde vi også. Og ja, det var innmari tragisk å date noen man hadde møtt på nett.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 8. august 2004 #40 Skrevet 8. august 2004 Ble ikke noe bedre av at vi gikk på skolen begge to, og at våre respektive bestevenner nettopp hadde møtt hverandre på samme kanal... #kløfta på undernet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå