Gå til innhold

Forvirret, irritert og såret

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når han har vært pålogget datingsiden i etterkant vil jeg si at sjansen for formidlende omstendigheter er totalt fraværende.

Har han tid til å logge på nettet har han tid til å sende en melding om at han må avlyse møtet.

Anonymous poster hash: 6d43a...6fc

Det samme tenker jeg.

Opplevde noe lignende med en nettdate en gang:

Vi hadde møttes noen ganger tidligere og han inviterte meg hjem på middag som skulle finne sted 3 dager senere.Jeg gledet meg og tenkte alt var i orden,selv om jeg ikke hørte noe fra ham etter dette.

Da jeg dagen før middagsdaten fortsatt ikke hadde hørt noe sendte jeg ham en melding og spurte om noe var hendt eller om vi fortsatt hadde avtale i morgen. Null respons.

Samtidig ser jeg han er online på datingsiden der vi møttes.

Dagen vi skulle møtes kom og gikk uten at han ga lyd fra seg. To dager etter slettet jeg ham fra fbook og regnet med å ikke høre mer..

MEN SÅ: Dagen etter sendte ham meg en melding på datingsiden der vi møttes og var sur fordi jeg hadde slettet ham. Jeg sa han burde gitt beskjed, han påstod moren hans hadde blitt syk og han måtte reise (hun bor i et annet land) dagen før avtalen vår. Dette visste jeg var løgn da jeg så ham online både på datingsiden og fbook alle dagene han påstod han var utenlands.

Jeg valgte imidlertid å gi han en ny sjanse og vi fortsatte å date. Hvordan tror dere det gikk? Det ble ikke siste gang han skuffet meg, for å si det sånn.

Nei ts ,du gjorde det rette. Ikke tenk mer på dette.

Anonymous poster hash: 41b3e...924

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det samme tenker jeg.

Vi hadde møttes noen ganger tidligere og han inviterte meg hjem på middag som skulle finne sted 3 dager senere.Jeg gledet meg og tenkte alt var i orden,selv om jeg ikke hørte noe fra ham etter dette.

Da jeg dagen før middagsdaten fortsatt ikke hadde hørt noe sendte jeg ham en melding og spurte om noe var hendt eller om vi fortsatt hadde avtale i morgen. Null respons.

Dagen vi skulle møtes kom og gikk uten at han ga lyd fra seg. To dager etter slettet jeg ham fra fbook og regnet med å ikke høre mer..

MEN SÅ: Dagen etter sendte ham meg en melding på datingsiden der vi møttes og var sur fordi jeg hadde slettet ham. Jeg sa han burde gitt beskjed, han påstod moren hans hadde blitt syk og han måtte reise (hun bor i et annet land) dagen før avtalen vår. Dette visste jeg var løgn da jeg så ham online både på datingsiden og fbook alle dagene han påstod han var utenlands.

Jeg valgte imidlertid å gi han en ny sjanse og vi fortsatte å date. Hvordan tror dere det gikk? Det ble ikke siste gang han skuffet meg, for å si det sånn.

Uff, synd du måtte gjennom dette. :hug:

Jeg får legge ham bak meg og slutte å tenke på det!

Anonymous poster hash: f73b1...a13

• Liker 4
Skrevet

Jeg er heeelt ny på datingfronten, men tok sjansen og møtte en fyr fra nett her om dagen. Jeg var skikkelig nervøs, men han var utrolig hyggelig, sa masse fine ting, og la planer for oss for dagen etter (hans forslag). Neste dag kom og gikk, og han dukket verken opp eller ga lyd fra seg. I går kveld ga jeg opp, konkluderte med at han overvhodet ikke er interessert, og slettet ham. Jeg spurte heller ikke hvorfor han ikke kom, vil ikke være "hun som ikke tar et hint".

Hva skjedde her? Hvorfor lage ny avtale når han ikke hadde planer om å gjennomføre? Er ikke det bare hjerterått?

Jeg er litt trist, fordi jeg virkelig likte denne mannen. Samtidig tenker jeg at han må være en fryktelig falsk person som er god til å lyve og sjarmere.

Jeg er egentlig bare forvirret, for å være helt ærlig.

Jenter er også gode til dette. Bare ikke ha for store forventninger etter en date.

Anonymous poster hash: dd295...4d0

• Liker 1
Skrevet

Har ikke dere kvinner forstått at dess mer komplimenter tidlig i datingen, dess mer utspekulert og falsk er en mann? Kanskje du liker å få komplimenter, og at du da tror automatisk at det er nettopp komplimenter som er mest troverdig og nettopp det du trenger. Men som regel er det ikke det, fordi det er veldig unaturlig.

Anonymous poster hash: b825f...9b1
Skrevet

Det samme tenker jeg.

Heter fyren Simen?

Skrevet

Du har jo gitt ham ganske mange sjanser synes jeg. Ikke bare dukket han ikke opp, men han ga ikke beskjed hverken før eller etter, og på toppen av det hele svarte han ikke på den, faktisk fine, meldingen som du sendte han timesvis før han ble slettet... Nei gå videre du, og finn noe bedre :)

Og ja, dette ville jeg ment om det var en mann som hadde samme opplevelse med en kvinne. At man er født med innovertiss er ingen unnskyldning for å behandle andre dårlig. :glare:

• Liker 2
Skrevet

Jeg er heeelt ny på datingfronten, men tok sjansen og møtte en fyr fra nett her om dagen. Jeg var skikkelig nervøs, men han var utrolig hyggelig, sa masse fine ting, og la planer for oss for dagen etter (hans forslag). Neste dag kom og gikk, og han dukket verken opp eller ga lyd fra seg. I går kveld ga jeg opp, konkluderte med at han overvhodet ikke er interessert, og slettet ham. Jeg spurte heller ikke hvorfor han ikke kom, vil ikke være "hun som ikke tar et hint".

Hva skjedde her? Hvorfor lage ny avtale når han ikke hadde planer om å gjennomføre? Er ikke det bare hjerterått?

Jeg er litt trist, fordi jeg virkelig likte denne mannen. Samtidig tenker jeg at han må være en fryktelig falsk person som er god til å lyve og sjarmere.

Jeg er egentlig bare forvirret, for å være helt ærlig.

Huff, så kjedelig. Jeg har aldri opplevd at noen lyver sånn, men jeg har opplevd å føle at folk lyver og sjarmerer for å få sex. Jeg håper jo ikke at det er det de har som mål, men det kan virke som om mange menn har som mål å få sex av meg. Vet ikke om mange andre damer opplever det samme.

Skrevet

Heter fyren Simen?

Nei:)

Skrevet

Heter fyren Simen?

Hva er poenget med slike innlegg? Ser det i overalt her på forumet. En uting.

Anonymous poster hash: a019d...bfa

• Liker 1
Skrevet

Hva er poenget med slike innlegg? Ser det i overalt her på forumet. En uting.

Anonymous poster hash: a019d...bfa

Hva er poenget med å kommentere silke innlegg?

Forøvrig første gangen jeg har spurt om noe sånt; historien var bare ekstremt lik en fyr jeg har vært borti.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...