Gå til innhold

Forvirret, irritert og såret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er heeelt ny på datingfronten, men tok sjansen og møtte en fyr fra nett her om dagen. Jeg var skikkelig nervøs, men han var utrolig hyggelig, sa masse fine ting, og la planer for oss for dagen etter (hans forslag). Neste dag kom og gikk, og han dukket verken opp eller ga lyd fra seg. I går kveld ga jeg opp, konkluderte med at han overvhodet ikke er interessert, og slettet ham. Jeg spurte heller ikke hvorfor han ikke kom, vil ikke være "hun som ikke tar et hint".

Hva skjedde her? Hvorfor lage ny avtale når han ikke hadde planer om å gjennomføre? Er ikke det bare hjerterått?

Jeg er litt trist, fordi jeg virkelig likte denne mannen. Samtidig tenker jeg at han må være en fryktelig falsk person som er god til å lyve og sjarmere.

Jeg er egentlig bare forvirret, for å være helt ærlig.

Anonymous poster hash: f73b1...a13

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om flere slike tilfeller med menn fra nettet desverre :(

Jeg har også selv opplevd menn som plutselig bare slutter å ta kontakt.Det å avtale treff og ikke møte opp er jo bare utilgivelig.Ville bare ignorert ham om han tok kontakt på nytt, for det gjør de ofte etter min erfaring..

Håper du ikke gir opp nettdatingen da,for folk flest er ikke slik og han som gjorde dette er mest sannsynlig ikke noe mann du ville hatt uansett.Det kan være en player,en som er gift,en som har store personlige problemer og ikke er i stand til å ha et normalt forhold,osv..

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar, følte meg egentlig litt bedre nå. :) Må bare slutte å tenke på ham, det kan ta litt tid..

Skrevet

Dating er vanskelig :) bare og ikke la slike episoder gå inn på deg, du møter nokk en bra en etterhvert skal du se . Lykke til❤️

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar, følte meg egentlig litt bedre nå. :) Må bare slutte å tenke på ham, det kan ta litt tid..

Ja det er veldig sårt og kan ta litt tid å komme over,men det blir bedre.

Før pleide jeg å ta meg ganske nær av det og tenke at det var meg det var noe galt med.Etterhvert har jeg innsett at det er de som holder på slik som har et problem,og du er nok verken den første eller siste han har oppført seg slik mot.

Du har gjort det eneste rette ved å slette ham og gå videre.Ikke alle hadde klart det,så vær stolt av deg selv og se fremover.Bedre menn venter garantert på deg der ute :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det høres rart ut å gjøre noe sånt med vilje, men hvis andre sier det hender så... Jeg hadde kanskje tenkt det hadde skjedd ettellerannet FØRSTE gang det skjedde, men klart - det skal ha skjedd noe ganske kritisk før man ikke kan si ifra en gang.

• Liker 1
Skrevet

Ja det er veldig sårt og kan ta litt tid å komme over,men det blir bedre.

Før pleide jeg å ta meg ganske nær av det og tenke at det var meg det var noe galt med.Etterhvert har jeg innsett at det er de som holder på slik som har et problem,og du er nok verken den første eller siste han har oppført seg slik mot.

Du har gjort det eneste rette ved å slette ham og gå videre.Ikke alle hadde klart det,så vær stolt av deg selv og se fremover.Bedre menn venter garantert på deg der ute :)

:klem:

Jeg synes det høres rart ut å gjøre noe sånt med vilje, men hvis andre sier det hender så... Jeg hadde kanskje tenkt det hadde skjedd ettellerannet FØRSTE gang det skjedde, men klart - det skal ha skjedd noe ganske kritisk før man ikke kan si ifra en gang.

Ja, jeg tenkte jo det først, men så jo at han hadde vært logget inn på nettsiden vi møttes. Da tenkte jeg jo mitt. Tenkte også på at jeg kanskje hadde misforstått ang. å møtes dagen etter, vi var jo begge litt brisne. Men jo mer jeg tenkte, jo mer sliten ble jeg, og slettet fyren for min egen sjelefred. Jeg tenker altfor mye tror jeg! ;)

Dating er vanskelig :) bare og ikke la slike episoder gå inn på deg, du møter nokk en bra en etterhvert skal du se . Lykke til❤️

Takk. :)

• Liker 2
Skrevet

For en dust. Men du slettet ham etter en dag? Kan jo være en ørliten sjangs for noe alvorlig kom i veien da? For alt du vet så kan det være at noen i familien hans døde uventet.

Anonymous poster hash: f9724...640
  • Liker 1
Skrevet

For en dust. Men du slettet ham etter en dag? Kan jo være en ørliten sjangs for noe alvorlig kom i veien da? For alt du vet så kan det være at noen i familien hans døde uventet.

Tenk om han er død da?,vært i en ulykke, skjedd noe i familien.

Hadde dette vært omvendt, så hadde dere sagt: flink pike, gjør som DU vil.

Anonymous poster hash: 5f648...cae

Skrevet

Det kan jo hende, jeg VET jo ikke. Jeg angrer av og til litt på at jeg slettet ham så fort, men tenker også om han faktisk vil ha kontakt så finner han meg på andre måter. Jeg skrev i tillegg til ham at jeg konkluderte med at han ikke var interessert, men at jeg iallefall synes han var en fantastisk fyr. Så slettet jeg ham.

Blir litt tullete av å tenke "hva hvis om" egentlig. Jeg er VIRKELIG ikke flink på dette her...

• Liker 1
Skrevet

Slette ham? Hva er poenget med å være så drastisk?

Du kunne sendt en melding og hørt, uten å ha noen forventninger. Hadde han ikke svart, ok. Men dette var nå litt i overkant.

Anonymous poster hash: a019d...bfa
  • Liker 1
Skrevet

Slette ham? Hva er poenget med å være så drastisk?

Du kunne sendt en melding og hørt, uten å ha noen forventninger. Hadde han ikke svart, ok. Men dette var nå litt i overkant.

Ser nå du skrev til ham før du slettet ham. Veldig, veldig spesielt å skrive til ham uten å gi ham sjansen til å svare. Helt utrolig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg teller ikke mine nederlag, så jeg vet ikke hvor mange ganger det har skjedd, men jeg har sittet og ventet på kvinner som ikke har dukket opp. Det har skjedd sjeldnere enn at de ikke har tatt meg mer alvorlig enn at de har dukket opp ett kvarter-tjue minutter for seint riktignok men det har skjedd. Så jeg føler med deg.

Det er nok noen som synes voksne single er patetiske og som finner glede i å gjøre livet surt for oss.

Men si meg, dere utvekslet ikke telefonnummer? Dere bare kommuniserte over datesiden?

Skrevet

Ser nå du skrev til ham før du slettet ham. Veldig, veldig spesielt å skrive til ham uten å gi ham sjansen til å svare. Helt utrolig.

Jeg ga ham en del timer etter jeg skrev, og så at han hadde vært pålogget i mellomtiden, så jeg slettet ham fordi jeg er livredd for å bli såret (har ikke vært singel så lenge, eksen såret meg på de grusomste måter over lang tid). Men det ble jeg jo uansett da.

Så det er vel to deler magefølelse og en del frykt som var grunnene her. :(

Skrevet

Jeg teller ikke mine nederlag, så jeg vet ikke hvor mange ganger det har skjedd, men jeg har sittet og ventet på kvinner som ikke har dukket opp. Det har skjedd sjeldnere enn at de ikke har tatt meg mer alvorlig enn at de har dukket opp ett kvarter-tjue minutter for seint riktignok men det har skjedd. Så jeg føler med deg.

Det er nok noen som synes voksne single er patetiske og som finner glede i å gjøre livet surt for oss.

Men si meg, dere utvekslet ikke telefonnummer? Dere bare kommuniserte over datesiden?

Ja, vet ikke hvorfor, men jeg tenkte faktisk ikke over det før i etterkant. :(

Skrevet

Han har hatt tid til å ta kontakt,og har vært online etter at du skrev til ham.Spekuleringen enkelte legger opp til her blir derfor meningsløs. Det er ekstremt liten sannsynlighet for at han er død,har blitt alvorlig syk eller kommet ut for andre situasjoner som har hindret ham totalt i å ta kontakt.

Selvsagt vil man la tvilen komme folk tilgode,men som du selv skriver hadde han kunnet ta kontakt med deg på andre måter om han ville,også etter at du slettet ham.Det vet han selv også.

• Liker 4
Skrevet

Han har hatt tid til å ta kontakt,og har vært online etter at du skrev til ham.Spekuleringen enkelte legger opp til her blir derfor meningsløs. Det er ekstremt liten sannsynlighet for at han er død,har blitt alvorlig syk eller kommet ut for andre situasjoner som har hindret ham totalt i å ta kontakt.

Selvsagt vil man la tvilen komme folk tilgode,men som du selv skriver hadde han kunnet ta kontakt med deg på andre måter om han ville,også etter at du slettet ham.Det vet han selv også.

Ja, det er akkurat slik jeg tenker også. Men som den dagdrømmeren jeg er klarer jeg ikke å la være å tenke på at KANSKJE alt har vært en misforståelse, og at jeg akkurat har kastet bort drømmemannen. Men sannsynligheten for det er forsvinnende liten. Når det er sagt er vi nesten naboer. Sjansen er der for at vi plutselig møter hverandre ute en gang er jo der.

Faen, jeg ser ikke på meg selv som en lettlurt person, men sårbar som jeg er falt jeg jo veldig for denne mannen med sine søte komplimenter, interesse for det jeg jobber med, lynende intelligens, og et (for meg) tiltrekkende utseende. Aaarg, jeg blir gal. :(

• Liker 2
Skrevet

Poenget er at det kan være hundrevis av grunner, det trenger ikke ha noe med deg å gjøre, Ts. Jeg tenkte nok litt som deg da jeg begynte med nettdating og sånt, men etter hvert ble det veldig enkelt. Svarer ikke folk på en stund, så kan man sende en mld til om man er interessert, får man ikke svar da, så er det ikke noe å hente.

Men intet poeng å slette, hvorfor skal man det, det viser bare en enorm usikkerhet, og som da ev. gir en bekreftelse til den andre på at du er en ustabil person som det var riktig å holde seg unna.

• Liker 2
Skrevet

Poenget er at det kan være hundrevis av grunner, det trenger ikke ha noe med deg å gjøre, Ts. Jeg tenkte nok litt som deg da jeg begynte med nettdating og sånt, men etter hvert ble det veldig enkelt. Svarer ikke folk på en stund, så kan man sende en mld til om man er interessert, får man ikke svar da, så er det ikke noe å hente.

Men intet poeng å slette, hvorfor skal man det, det viser bare en enorm usikkerhet, og som da ev. gir en bekreftelse til den andre på at du er en ustabil person som det var riktig å holde seg unna.

????

Ustabil er jo den som lager avtaler h*n ikke holder og forsvinner uten å gi beskjed. At man sletter slike folk og går videre har ingenting med enorm usikkerhet osv..å gjøre. Hvis jeg datet noen som plutselig slutter å ta kontakt, så sletter jeg de selvfølgelig fra fbook.

Anonymous poster hash: 41b3e...924

• Liker 5
Skrevet

Når han har vært pålogget datingsiden i etterkant vil jeg si at sjansen for formidlende omstendigheter er totalt fraværende.

Har han tid til å logge på nettet har han tid til å sende en melding om at han må avlyse møtet.

Anonymous poster hash: 6d43a...6fc
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...