Gå til innhold

Barnehage bruker den åpen barnehage


Hespetre

Anbefalte innlegg

Jeg er i permisjon, og går ofte i åpen barnehage. Noen ganger har det vore en gruppe barn fra en barnehage i nærheten der også. En gang ti barn fra storbarnsavdelingen ifølge med to voksne, og alt det kaoset det følger med seg i en liten åpen barnehage.

Er ute etter deres synspunkt på situasjonen, da jeg vurderer å ta den opp med styreren i den åpne barnehagen. Har ikke lyst å slutte å gå der selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er sikker på at de ikke bare var på besøk? Vi tar ofte med ungene på besøk på SFO(jeg jobber i barnehage) og omvendt.



Anonymous poster hash: 0a9e3...f1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikker på at de ikke bare var på besøk? Vi tar ofte med ungene på besøk på SFO(jeg jobber i barnehage) og omvendt. Anonymous poster hash: 0a9e3...f1d

Høres ut som et typisk oppveksttun, kan ta feil her, der barna på SFO er tidligere barnehagebarn. Og besøka har til hensikt å skape kontakt og lette overgangen for dei barna som skal begynne på skole og SFO senere.

I åpen barnehage kommer barn sammen med omsorgsperson, som oftest et barn sammen med forelder eller besteforelder. Det ble en helt annen stemning og et annet lydnivå med de store barnehagebarna på besøk.

Endret av Hespetre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...